Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Easy boy.. !! K-18 !!

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/2/2010, 16:59

Shikamaru manaili edelleen kun tuo italialaisnuorukainen oli lähtenyt, ja hakenut tavaransa. Oli vielä haikeasti sanonut heipat, ennenkuin taas veti lämmikejuomaa. Irvisti, ja ruuvasi korkin paikoilleen, ja piilotti sen tyynynsä alle. Nousi huterasti ylös, ja puri huultaan, ja katsoi itseään kokovartalopeilistä. Luiseva ja kalpea. Ei ihme ettei hänestä pidetty. Japanilainen naurahti, ja haki meikkipussinsa ja nappasi sieltä kajaalin, kipittäen vessaan vetämään rajauksia silmiinsä.

Palasi hetken päästä, ja kuuli rapinaa oven ulkopuolelta, ja kurtisti nypittyjä kulmiaan, ja kuunteli. Uusi kämppis, kenties? Shikamarulle tuli kiire. Hän veti hupparin päälleen ettei hänestä nähnyt anoreksiaa, ja piilotti vielä huumeneulat, ja aineet tyynyn alle, ja istahti sängylle. Mahdollisimman hyvän vaikutuksen tehdäkseen, Shikamaru levitti naamalleen harjoitellun ah-niin-aidon hymynsä.

/ah, yritä suunnitel jotai 8D /


Viimeinen muokkaaja, sayonara pvm 2/6/2010, 17:15, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/2/2010, 17:17

Nikki raahusti eteenpäin käytävällä. Hänellä oli olallaan musta putkikassinsa ja olkalaukkunsa. Hän potkaisi raivoissaan ensimmäistä vastaantulevaa ovea, johon maihareiden rautakärki jätti kauniin lommon. Hän ei ymmärtänyt miksei muka olisi saanut asustella yksin. Henkilökunta oli vain tullut yhtäkkiä, käskenyt pakkaamaan tavaransa ja ilmoittanut uuden huoneensa. Ei poika ollut suoraan sinne lähtenyt, tavarat mukanaan poika oli ensin käynyt polttelemassa lähes askillisen ennenkuin suuntasi raivoissaan takaisin asuntolaan.

Nikkillä oli päällään mustat, muuten melko tiukat, mutta lahkeista hiukan levenevät nahkahousut jotka suorastaan nuolivat ja korostivat tämän hyvää persettä ja vartaloa. Vyötäröltä roikkuvat ketjut kilahtelivat rytmikkäästi joka askeleella. Ylävartaloa verhosi pelkkä auki jätetty huppari, jonka selkää komisti valkoinen vuohenpääpentagrammi. Avonainen huppari paljasti heti hänen anoreksiansa. Kaulassaan hänellä roikkui pentagrammi- ja ylösalaisin oleva ristiriipus. Hupparin hihat oli kääritty ylös. Ranteissaan punapäällä oli nahkarannekkeet, joita koristivat yli kymmensenttiset rottaniitit.

Nikki potkaisi uuden huoneensa oven auki ja astui sisään. Ensimmäisenä hänen katseensa kohtasi sängyllä istuvan japanilaispojan. "Hienoa! Jotain kawaii-meininkiä" Nikki mutisi ääneti ja raahusti peremmälle, heittäen kamansa vapaalle sängylle. Hänen punaiset hiuksensa oli sidottu korkealle ponnarille ja niitä oli takutettu. Hiuksilla lepäsivät mustat aurinkolasit.

Nikki vilkaisi piilareilla punaisiksi värjätyillä silmillään toista, hiukan alta kulmien. Hän ei todellakaan tiennyt mitä tästä kehkeytyisi. Pojan kalpeilla kasvoilla vallitsi tutkimaton ilme, piirretyt kulmakarvojen vastineet saivat sen näyttämään hiukan tuimalta, mutta pojasta oli todella vaikea sanoa mitä hän ajatteli.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/2/2010, 19:18

Shikamaru naurahti toisen sanoille, ja ravisti hiuksiaan. "Just. hauska vain tutustua. ja tiedokses, mä en ole 'kawaii'-meininkiin suuntautunut." Hän tokaisi kylmästi, ja tuijotti toiseen, ja nykäisi sitten hupparin pois, ja otti tyynynsä alta taskumatin, hörpäten taas. Jo kolmatta kertaa 10 minuutin sisään. Katseli sitten toisen olemusta. 'Hmm.. erikoinen tyyli..' Shikamaru mietti, ja kallisti päätään, ja virnisti sitten.

"Ja sä oot mun uus kämppis." Hän totesi sitten, ja naurahti hiljaa, ja hihitti sitten. "Anteeks. Tarvii varmaan koht käärii jointti.." Hän mumisi sammaltaen, ja naurahti, ja huomasi sitten toisen laihan vartalon. Naurahti kuivasti, ja kosketti kylkiluitaan, ja katseli laihoja, lähes sinertäviä käsivarsiaan. Silitti niitä, ja keskittyi sitten katselemaan syliinsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/2/2010, 22:12

Nikki tyytyi vain tyhjentämään olkalaukkunsa sisällön sängylle, sen enempää mitään sanomatta. Hän kallisti laukun ylösalaisin ja antoi kaiken pudota päiväpeitteelle. Kolme askia tupakkaa, pieni pullo kirkasta viinaa ja muuta sälää. Kaiken keskelle putosi viimeisenä käytetty huumeneula, jota Nikki ei aluksi huomannut, mutta kiirehti sitten nopeasti korjaamaan sen talteen. "Hyvä Nikki, näin juuri..." hän ajatteli, heittäen kasan päälimmäisiksi niittirannekkeensa ranteistaan.

"Juu nii on, iha vitun hienoo" poika totesi, ei mitenkään ilkeääseen sävyyn. Hän siirsi tupakat ja viinapullon tyynynsä alle ja muut romut pyyhkäisi sivuun. Sen tehtyään hän istuutui sängylle, kasvot toiseen päin. Pian Nikki seurasi toisen "esimerkkiä" ja riisui itsekin hupparinsa, paljastaen luisen ylävartalonsa. Hänellä oli pituutta 180 senttiä, mutta painoa vain 45 kiloa, joten hän todella oli laiha. Sairaaloisen laiha. Miehen solis-, kylki- ja lapaluut törröttivät niin selvästi näkyvillä, että tätä olisi voinut luulla luurangoksi. Alamahassa koreili pentagrammitatuointi ja pojan vasempaan rintalihakseen oli viilletty ylösalaisin oleva risti - joka oli tosin nyt jo arpeutunut. Käsissä, kämmenissä ja kämmenselissä täsmälleen kohdakkain olevat tatuoidut veriset reiät, Jeesuksen haavat, olivat pojan lempi tatuoinnit koko kehossaan, sillä ne todella olivat häntä itseään. Ne kuvasivat hänen vihaansa Jeesusta ja Jumalaa kohtaa täydellisesti. Nuorukaisen kummassakin nännissä roikkui rengas.

"Hmm... Okei, ehkä sä et ookkaa mikää kawaii jätkä. Joten, mä oon Nikki. Sano Nikki tai Heroin" punapää rikkoi hiljaisuuden ja ojensi kätensä kätelläkseen toista. Rannekkeiden alta paljastunut ranteiden iho oli muuten virheetöntä, mutta sen virheettömyyden rikkoivat vanhat arvet, jotka olivat syntyneet viiltelystä, jota oli sekopäissään sitäkin tullut yritettyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/3/2010, 16:32

Shikamaru virnisti. "Ei sun tarvii piilotella neuloja. Tuttu juttu mulle. Samoin kaikki mitä pistit tyynys alle." Hän tokaisi rauhallsiesti, ja naurahti, venytellen sitten, ja vinkaisi kun tunsi että lihas muljahti.

Poika tutki toisen laihaa vartaloa, tutkien silmillään toisen olemusta, ja valutti katsettaan alaspäin, kohti tuon haaroväliä, mutta nosti katseensa, ja virnisti. Shikamaru tarttui toisen käteen, ja hymyili pienesti hieman vinoon. "Shikamaru. Sano ihan miksikä haluat." Hän sanoi, ja virnisti, tutkien toista katseellaan. "Hmm.. Ei taida ruoka maistua?" Hän kysyi sitten, ja virnisti. "Kuulutsä johonki jengiin?" Hän kysyi sitten, ja nyökkäsi päällään tuon arpea kohti vasemmassa rintalihaksessa. "Anteeks. Oot vaan niin.. kiinnostavan olone." Hän sanoi, ja naurahti. "Ja tiedän miks sut tänne pistettiin. Kaks hullua samassa huoneessa." Hän sanoi ja kohautti olkiaan sitten. "Ratkiriemukas idea. Saatanan systeemi." Hän mumisi sitten, ja katsoi arpisia käsivarsiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/3/2010, 17:07

"Jaa, mut ei oo tapana joka tapauksessa pitää kamoja levällään pitkin huonetta" Nikki mutisi kun toinen sanoi ettei hänen tarvitsisi mitään piilotella. Pojan puheesta erottui selvästi vahva saksalainen korostus.

Hän huomasi kuinka toisen katse liukui alaspäin, yhä lähemmäs tämän jalkoväliä, jota verhosivat tiukat nahkahousut. Nikki kätteli toista nyökäten. Hän ei voinut olla virnistämättä sille, kuinka kiinnostuneena toinen tarkasteli tämän kehoa. "Ei taida ruoka maistua?" toinen kysyi. Nikki pudisti päätään ja vastasi käyden kyljelleen makaamaan sängylle, pidellen päätään kätensä varassa. "Ei taida ei, eiköhän anorektikko toisen anorektikon tunne" Hän ei ollut voinut olla huomaamatta toisen hintelää kehoa. Poika oli aina ihaillut ihmisiä jotka omasivat laihan ruumiin, omissa silmissään kun itse näytti lihavalta. Toisen vartalo näytti täydelliseltä. Punatukka riisti katseensa toisen vartalosta.

"Häh? Ei, en kuulu... mä kuuluin" Nikki selitti päätään pudistaen ja nousi istumaan. "Enää ei oo olemassa 'pimeyden lapsina' tunnettuu jengiä. Sen nimen saksalaiset meille anto..." Punatukka näytti toista rannettaan johon oli tatuoitu pääkallo ja huumeruisku ja sen alle lista kuolleista jäsenistä. Suurimman osan jäsenistä oli kuolema korjannut vuosien aikana. Toinen sanoi häntä kiinnostavan oloiseksi. Nikki naurahti hiukan. "Jaa, kiitos. Ja juu, ihan sama jostain 'saatanan systeemistä'" hän sanoi virnistäen.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/3/2010, 18:24

Shikamaru naurahti. Toisen saksalainen korostus pyrki selvästi esiin. "Jeps. Tulee olemaan riemukasta.. Onks sulla mitään kurssei tänään? Vai kerkeetkö illalla vaikka jointille ulos?" Hän kysyi virnistäen. "Jos, siis ei oo muutakaan tekemistä.." Hän sanoi hiljaa, ja kosketti poskikoruaan, ja pyöräytti sitä. Se parani hienosti.. Toinen oli jo parantunut aikoja sitten.. Haroi hiuksiaan jotka roikkuivat taas silmillä.

Hymyili pienesti, ja kävi sängylle makaamaan, ja katseli kattoon hiljaisuuden vallitessa, vilkaisten sivusilmällä toiseen. Ei voinut olla totta.. äsken hän oli totaalisen ihastunut italialaiseen, jonka nimen oli jo unohtanut.. Ja nyt Heroin. Mutta.. Toinen oli.. kaunis. Omalla tavallaan. Hän tykkäsi laihoista ihmisistä. Yskäisi muutaman kerran, ja naurahti. "Näillä keuhkoilla ei paljoa tehdä." Hän sanoi, ja naurahti, katsoen toiseen. Ja ajatukset harhailivat Shikamarun likaiseen pieneen mielikuvitukseen, ja virnisti ajatuksilleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/3/2010, 20:47

"Hmm... Pyyätkö treffeille?" Nikki kysyi virnistäen. "Kyl mulla on mut en mä oo sinne menos" poika naurahti. Mitäpä turhia, ei hän kuitenkaan siellä keskittyisi, häiritsisi vain muita. Nuori mies jatkoi: "Joten... Miksipäs ei, kyllä hyvännäkönen miesseura kelpaa aina"

Nikki nousi ylös. "Mä käyn vessas" ja niine huvineen hän painui vessaan ja sulki oven perässään. Kääntäessään selkänsä tuolle, tämän koko selän kokoinen Baphomet tatuointi näkyy toiselle ensimmäisen kerran. Nikki avasi housujensa vetoketjun, teki tarpeensa ja veti sitten vessan. Pestessään käsiään hän vilkaisi itseään peilistää. Hän ei ollut kovinkaan tyytyväinen ulkonäköönsä muuten, mutta hän rakasti hiuksiaan. Liiotelun korkealle piirretyt kulmat tekivät hänen ilmeestään aina jotenkin...omaperäisen. Hän juoksutti käsiään laihoilla kyljillään. Miksi helvetissä hän oli niin lihava?! Hän ei sietänyt kehoaan, ei lainkaan!

Hetken päästä Nikki luikahti ulos vessasta ja tassutteli takaisin paikalleen. Hän istui sängylle ja kumartui availemaan maihareidensaa nauhoja. "Käytätsä jotai kamaa?" Nikki kysyi ja heilautti hiuksiaan pois kasvoiltaan.

//kusee, pahoittelen...//
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/4/2010, 15:16

Shikamaru hymyili. "No, tavallaan pyydän." Häns anoi, ja virnisti, ja nyökkäsi toisen ilmoittaessa lähtevänsä vessaan. Nykäisi sitten kiristävän paitansa pois ja nosti katseensa, ja näki toisen kokoselän tatuoinnin, ja jäi tuijottamaan sitä hiljaa, ja havahtui vasta kun toinen tuli takaisin vessasta. "No. Mitä milloinkin. Maria ja heroiinia pääasiassa." Hän sanoi, ja virnisti. "Sä?" Vaikka luultavasti tiesi toisen vastauksen. Katseli sitten toisen piirteitä ja puri huultaan.

Poika huokaisi sitten. Fantasiat lähtivät liikkeelle. Mutta sehän ei ollut mitään uutta.. Rohkaisi sitten mieltään. "Ootko sä edelleen.. neitsyt?" Hän kysyi sitten hiljaa, ja hautasi kasvonsa käsiinsä hieman peläten miten toinen reagoisi. "Anteeksi. Se vain tuli mieleeni." Hän sanoi, ja naurahti nostaen kasvonsa toista kohden.


/kökköilen .___. /
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/4/2010, 16:46

Mennessään vessaan Nikki oli tuntenut selvästi Shikamarun katseen selässään. Hän virnisti, sillä piti siitä kun ihmiset kauhistelivat tai ihailivat tämän ulkonäköä.

Nikki potkaisi maiharit jalastaan ja työnsi ne sängyn alle. Hän venytteli syvään ja tunsi kuinka hänen selkänsä rusahti inhottavasti. Luultavasti toinenkin kuuli sen. "Ah... Speediä pääasiassa" punapää vastasi kysymykseen. Se ei ollut kovin yleinen huume sen vaarallisuuden vuoksi, josta syystä useat olivat hämmästyneet kuullessaan ettei poika käyttänytkään heroiinia kuten useimmat muut ystävistään. Nikki otti romukasastaan mustan huulipunan ja pienen, halkeilleen peilin. Sen avulla hän korjaili pikimustien huuliensa jo hiukan kulunutta väriä.

Toisen kysymys sai Nikin hätkähtämään ja nostamaan katseensa peilistä. "Ei, en oo" hän sanoi pudistaen päätään. "Mä menetin sen 12-vuotiaana ku yks jannu raiskas mut ja tartutti samalla muhun HIV:n" Nuorukainen ei pitänyt puheenaiheesta, josta syystä hän käänsi katseensa pois toisesta. varoen visusti vilkaisematta tuohon. Hän muisti kyllä kuinka hänen ystävänsä olivat alkaneet karttaa häntä kuultuaan hänen taudistaan. Vetäen syvään henkeä Nikki käänsi katseensa Shikamaruun. "Ja mä oon toiminu huorana, joten... Neitsyys on menny jo nii monet kerrat etten enää jaksa laskee kuinka useesti" Sen sanottuaan hän virnisti. "Entäs itse?" Nikki kysyi. Hänen istuma-asentonsa oli irstas, jalat sen verran levällään, että tämän tiukkojen nahkahousujen verhoama jalkoväli oikein korostui, mutta lähestulkoon ainahan hän istui näin. Joten itse Nikki ei nähnyt asennossaan mitään - irstasta tai outoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/4/2010, 19:17

Shikamaru säpsähti hieman toista. "Hmm.. Samalla linjalla istutaan. Siis huorausta tarkoittaen.. En tiedä ees onko mulla mitään.. sairauksia." Hän sanoi, ja puri koristeellista huultaan. "Ja.. isäni raiskas mut, parikin kertaa. Ja sitten se saikin heitettyä talvella mut lumihankeen. Enka sen jälkeen oo siihen murjuun palannut." Hän vastasi, ja virnisti. "Joten, samaa sakkia." Hän sanoi, ja hymyili, ja hymyili, ja huomasi katseensa taas valuvan toisen jalkoväliä kohden. Ja jai ajatuksissaan tuijottamaan, ja nosti katseensa toisen kasvoihin, ja virnisti hieman vinoon, ja katsoi sitten syliinsä.

"Anteeksi. Ajatukset harhailevat." Shikamaru totesi nostaen katseensa toiseen, ja mietti miltä toisen huulet mahtaisivat tuntua hänen huuliaan vasten, miltä toinen tuntuiisi hänen sisällään.. Ja risti sitten jalkansa, ihan varmuuden vuoksi. Hymyili pienesti, ja venytteli sitten, ja tunsi miten nahka painautui hänen kylkiluitaan vasten, ja hieroi niitä inhottavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/4/2010, 22:02

Nikki katsoi toista hiukan säälien. "Mulle ei faijat tehny koskaa mitää. Mä oon siis sateenkaariperheestä, kaks isää..." poika selitti. "Mut mä raiskasin kännipäissäni Aleckin, mun veljen. Sen jälkeen mä en viittiny kauheesti naamaani enää kotona näyttää. Oon mä kyl eläny enemmä tai vähemmä säännöllisesti kaduilla kymmenvuotiaasta lähtien. Kuuden vuoden aikana on tullu koettua kaikkee, nähtyä ku kaverit kuolee ammuntavälikohtauksis, yliannostuksiin, joutuu vankilaan ja niin edelleen..." Punapää pöyhi sotkuista ponnariaan. "Siitä HIV:stä en oo iha varma, on saattanu jo edetä AIDS:iks. Mut ihan sama, en jaksa huolehtia siitä, kuolen sit ku kuolen. On sitä täs jo ootettukki"

Nikki huomasi selvästi kuinka toisen katse ei tahtonut pysyä tämän kasvoissa, vaan valui jatkuvasti alaspäin. Virnistäen hän vilkaisi Shikamarua. "Niin näyttää" hän naurahti kun toinen sanoi ajatustensa karkailevan. Nikki joka omasi normaalia nopeammat refleksit, nousi nopeasti ylös ja astui näitä erottavan välimatkan umpeen, laskien kätensä toisen luisille olkapäille. Hitaasti ja lempeästi hän yritti kaataa toisen selälleen sängylle. Nahkahousujen läpi erottui selvästi hänen erektionsa joka tuntui kasvavan kokoajan.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/5/2010, 15:08

Shikamaru hymyili pienesti katsoen toiseen ja nyökkäsi toisen kertoessa HIVI:stään. "Mä oon meinannu tehdä itsemurhan. parikin kertaa. Mutta en oo ikinä pystynyt." Hän totesi sitten kohauttaen olkiaan, ja säpsähti kun toinen oli yllättäen hänen edessään.

Toisen tuupatessa hänet sängylle, poika tunsi sydämensä takovan rintakehäänsä vasten. Ja vilkaisi nopeasti toisen etumukselle, nähden tuon jyskyttävän erektion joka suureni koko ajan. Ja tunsi miten hänen oma erektionsa halusi päästä vapaaksi. Hän halusi Heroinia. Halusi tuntea tuon kosketuksen joka sai hänet syttymään sisältä. Shikamaru tunsi kuumuuden sisällään.


/ heh, tönkköä tekstiä 8D Vois autohitata vaikka koko tekstin, mut ei saa. Kiellettyä : DD Muoksin K-18 ?/
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/6/2010, 13:27

"Mä oon kans yrittäny useampaan otteeseen, pari kertaa ollu vähällä onnistuukki. Mä en oo koskaa pelänny kuolemaa, se tulee sit ku sen aika on. Oon nähny nii paljo kuolemaa" Heroin totesi.

Nikki asettui polvilleen sängylle toisen jalkoväliin. Hänen sydämensä hakkasi, päässä kohisi ja nahkahousut alkoivat tuntua jo epämiellyttävän ahtailta. Kuinka kauniilta Shikamaru näyttikään maatessaan siinä. Nikkin kädet tärisivät kun hän laski ne toisen kyljille ja alkoi juoksuttaa laihoja, hämähäkkimäisiä sormiaan tuon ylävartalolla. Punapää kumartui toisen ylle ja painoi mustat huulensa tuon huulille, suudellen toista.

//nii tosiaa vois >D muoksi joo//
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/6/2010, 17:21

Shikamaru voihkaisi hiljaa, ja vastasi suudelmaan nälkäisenä. Toinen maistui hyvältä.. Vei kätensä toisen poskille, ja vei niitä toisen kaulalle, ja valutti alemmas toisen luiseville kyljille, ja hivutti niitä toisen selälle, ja kynsi varovasti kynsillään toisen selkää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/6/2010, 22:50

//ja tosiaan, annan luvan autohittiin... Kohtuumäärissä tietenkin =)//

Heroin hengitti kiivaasti, miten tähän tilanteeseen oli taas ajauduttu? Enää ei kuitenkaan voinut perääntyä, ei punapää kyllä olisi halunnutkaan. Kylmät väreet juoksivat pitkin Nikkin kehoa kun toinen valutti käsiään kyljillään. Punapään kädet hakeutuivat haparoiden Shikamarun housujen etumukselle. Hän hieraisi pienesti toisen kovuutta.

//pahoittelen pienestä hitistä//
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/7/2010, 12:44

// okei =)) muuten tulisi hieman..tylsä peli, jos autohittiä ei olisi, edes pienissä määrin : ) ja samoin, annan myös luvan autohittiin //

Shikamaru inahti, ja katsoi punapään kasvoihin, ja hymyili pienesti vinoon. Nosti lantiotaan, ja oikein työnsi itseään toisen kättä vasten. Nosti hieman päätään, ja painoi huulensa toisen kaulalle, näykkien kaulaa, ja imien varovasti sen ihoa. Shikamaru vei käsiään toisen takamukselle, ja sieltä vei niitä toisen etumukselle, ja avasi nahkahousujen nappia ja vetoketjua hiljakseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/7/2010, 21:49

Nikki yritti parhaansa mukaan pitää tilanteen kaikki langat käsissään. Hän hieroi toisen erektiota ja virnisti kun tunsi kuinka Shikamaru työnsi lantiotaan ylöspäin. Heroin sulki silmänsä kun hän tunsi toisen kädet takapuolellaan ja kuinka ne hitaasti liikkuivat hänen housujensa etumukselle. Hän ei ollut malttaa odottaa että saisi epämiellyttävästi puristavat housut jalastaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/8/2010, 16:56

Shikamaru voihkaisi hiljaa, ja hivutti sitten tuon nahkahousuja pois. Ehkä he etenivät liian nopeasti? No, Shikamaru ei ainakaan jarruttaisi asiaa. Hän halusi, että toinen ottaisi hänet. Ihan sama, olkoot vaikka raiskaus! Hän halusi toista paljon..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/8/2010, 22:05

Nikki ei tiennyt olisiko pitänyt pysäyttää koko homma alkuunsa ennenkuin mitään pääsisi tapahtumaan. Hän ei sietänyt mitään yhden yön juttuja töiden ulkopuolella ja nyt hän oli luultavasti työntämässä nenäänsä sellaiseen. Kun toinen alkoi hivuttamaan hänen housujaan alas, Heroin sai vihdoin suunsa auki: "Shikamaru... Oota... Mä - mä en ala mihinkään yhen illan juttuihin. Ooksä varattu? Mä en nimittäi halua olla pettämisen väline" Pojan ääni oli käheä ja hän ei tiennyt oikein mitä sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/9/2010, 15:20

Shikamaru säpsähti toisen ääntä, katsoen sitten tuohon. "Ei.. En ole varattu. Tällä hetkellä.." Shikamaru vastasi hiljaa, ja puri sitten huultaan. Ehkä näin oli kuitenkin parempi. Ettei mitään olisi sattunut. Sitäpaitsi, jos tämä olisi ollut yhden yön juttu.. He eivät ehkä enää voisi olla kämppiksiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/9/2010, 22:16

Heroinin mustille huulille nousi pieni hymy. "No siinä tapauksessa olen valmis jatkamaan" hän sanoi ja suuteli uskomattoman hellästi tuota kuin peläten että toinen särkyisi. "En tahdo joutua vaihtamaan jälleen huonetta..." Nikki mutisi hiljaa.

//tökkiipäs oikeen kunnolla .__."//
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/10/2010, 17:31

Shikamaru hymyili pehmeästi, ja vastasi suudelmaan sulkien silmänsä sitten. Toinen oli aivan uskomaton suutelija! Hän oli kui sulaa vahaa toisen käsissä. Shikamaru näykkäisi kevyesti toisen alahuulta. "Niin.. se olisi ikävää." Hän vastasi ja virnisti sitten hieman vinoon.


/ no.. kyllä se vähän tökkii mullakin.. :/ /
Takaisin alkuun Siirry alas
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/14/2010, 22:13

Nikki ei ollut koskaan ottanut paineita näistä tilanteista, hän jotenkin tiesi olevansa synnynnäinen lahjakkuus makuuhuoneen puolella. Hitaasti hän hivutti housut toisen jalasta ja pudotti ne lattialle.

//sori ku on kestäny vastata .__. ja tökkii tää teksti//
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty2/15/2010, 15:15

Shikamaru virnisti, ja alkoi hivuttamaan toisen nahkahousuja pois. Katseli sitten hiljaa toista, ja liu'utti kättään tuon erektiolle, ja hieraisi sitten Heroinin kevuutta muutaman kerran. 'Toivottavasti tästä ei jää kiinni..' Shikamaru ajatteli ja painoi huulensa sitten varovasti toisen huulia vasten, sulkien silmänsä.


//juu ei mitään : ) tökkii mullakin... /
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Easy boy..   !! K-18 !! Empty
ViestiAihe: Vs: Easy boy.. !! K-18 !!   Easy boy..   !! K-18 !! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Easy boy.. !! K-18 !!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Arkisto :: Pelatut pelit-
Siirry: