Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Yleinen höpötöpö!

Siirry alas 
+2
Ithildin
Paprika
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Samirix
Aloittelija
Samirix


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 17.05.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Söderkulla

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty11/17/2010, 22:08

Anteeksi pyyntöjä kuuluu täältäkin ^^'' Sori, jos on joku peli nyt tökkinyt takiani... Tai sitten ei XD Juuh.. Meillä alkaa piakkoin kylpyhuone remontti ja kotona ei enää suihkuun pääse -.-'' Ajattelin pestä hiukseni lavuaarissa sitten huomen ammuna, knu olen sen verran laiska menemään nyt *reps*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lakedistrict.forumotion.com/index.htm
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty12/25/2010, 16:34

Yhyy, harmittaa hirveesti, että paikasta on tullu tällanen epäaktiivinen :--( Muistan ko rekisteröidyin, oli lähes aina jotain uutta luettavaa. Pliis, kertokaa kavereillenne tästä paikasta, jos saatais uusia aktiivisia pelaajia nii kaikilla vois olla kivempaa ;----D
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty1/9/2011, 11:57

Joo, mulla on tosi tylsää ja tällaset tuplapostaukset on kivoja. Jos saatais toi siompi peli pystyyn, ois ihan kiva. Onko kellään ideoita missä voitaisiin se pitää ?

Huomenna alkaa koulu ja oon itseasiassa ihan tyytyväinen, vihdoinki jotain tekemistä. Mutta, mun huoneesee tehää remontti, joten en pääse kuukautee varmaan koneelle :/ Njaa, kyllä mä varmaa jossain tänne pääsen ja muuallekki, mutta voi olla silti sellassia aikoja, etten pääse ollenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Aloittelija
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty2/14/2011, 22:23

Heipsan kaikki! (: Täältä paikalle palloilee uusi ihminen.

Tuli tässä mieleen näin pikaisesti, että täytyykö minun jotenkin odottaa ylläpidolta jtn. mahdollista hyväksyntää, että pääsen muokkaamaan hahmoni tietoja? Eipä tässä muuta tästä aiheesta.

Pyh, mua alkaa stressata yhteishaku... Keskiarvo oli 5.8, joten on pakko parantaa. Olen kielissä niin huono, että oikein hävettää, ja marikassa myös. Ja maantiedossa. ;____; Onneksi olen jo kahdesta aineesta pienryhmässä, jotta joskus opinkin jotain. :'D Nimittäin matikassa ja ruotsissa. Kumpa pääsisin vielä enkustakin... Noh, toiveita, toiveita.

Meillä on musiikintunnilla biisinvalmistus operaatio, mutta biisistä puuttuu vielä sanat, ja musiikkivideo. Ihan jännähän sitä on ollut tehdä, kun on saanut kaiken väsätä itse ryhmän kanssa. Itse toimin basistina.. \o/

Mitäs tänne muuten kuuluu? :---)
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty2/14/2011, 22:27

Ei tarvitse ilmoitella ylläpidolle aikeista muokata hahmon tietoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty2/15/2011, 16:24

Mulla on tylsää .______. Kävin hauvan kaa äske ulkona ja sain napsittua siitä ihan kivoja kuvia. Huhtikuussa olis seuraavat näyttelyt, joten pallosen karva ehtii kasvaa komeeks taas siihen mennessä.

Munki pitäs nostaa keskiarvoa vähän, vaikka se on ihan hyvä jo nyt, eli 7.4. Parantamisen varaa vielä ois, ettei kusipäät vie mun paikkaa Salpauksessa D: Lähihoitaja musta kai sitte tulee, että en tiiä jaksaisko sen jälkeen sitte ruveta vielä sairaanhoitajaks pänttää. Suunnittelin muuten mun elämän jo valmiiks 8---D Opiskelen ensin sen kolme vuotta lähihoitajaks ja asun kotona, menen töihin ja ansaitsen jonki aikaa rahaa ja hankin mukavan, pikkusen rivarikämpän jostai mettänpielestä, sitte vielä vähän lisää töitä ja pian rahat kasassa valkkari kakaraa (:: Koulutan kersan mahtavaks ja sitte mulla on kohta FIN MVA & KVA EST SWE LVA DNK MVA + kaikkea mahollista. Tavottelen ehkä vähän korkeelle mun koiran kanssa, jota vielä ei ees oo olemassa ? 8'---D Noh, saahan sitä aina haaveilla (: Joo, älkää välittäkö mun selityksistä D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Aloittelija
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty2/15/2011, 20:44

Munki olis tänään pitäny lähtee lenkille, mutta tuolla on niin kylmä, ettei siellä mitään pysty lenkkeillä. Tosin, ehkä siinä olisi muuten tullutkin lämmin, mutta sormet ja varpaat olisi sitten ollutkin eri juttu. :'D

Pyh, hukkasin mun läväripussin, jossa siis säilytin kaikkia lävistys- ja venytyskorujani. Ja nyt ketuttaa... Huulikorustakin lähti pallo irti, enkä saa sitä takaisin. Saan taas taistella sen kanssa tuhat vuotta, ennenkuin se suostuu menemään paikoilleen. Kyseessä rengas siis... Hevoskenkä olisi helpompi, mutta se on siinä pussissa, ja pussi on siis totallity hukassa. :---D hyvä minä. No, ainakin tein hienon päätöksen; runnoin 4mm venytyksen kaveriksi 3mm, joten seuraavaksi riittää, jos ostan 6mm korun... Ainoa hyvä asia päivässä.

Okei, no onhan sitä muutakin. Jos pääkipua ei lasketa mukaan... sen takia huominen pois koulusta, jos ei laannu aamuun mennessä. Särkylääkkeet ei auta. Ehkä oon niille immuuni. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty2/25/2011, 18:27

Moi, mulla on tylsää. Tää paikka hajoo kohta oikeesti käsii ? :--D Kaikki lupailee vastata päivän sisällä viesteihin, mutta yllättäen napsahtaakin viikon(kuukauden päähän se vastaus tai sitten sitä ei tule ollenkaan ? Toi isompiki peli, tai noh, isompi ja isompi, kukaa ei vastaa siihen ? Se on kohta oikeesti kahen ihmisen peli D: Mua ärsyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Aloittelija
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty2/26/2011, 11:48

Mun osalta anteeks ton pelin kestoon! Mäki voisin liittyä tohon isompaan peliin, mikäli ehdin. (:

Pyh.. eilen tuli kodista sellainen sotatanner mun ja faijan välillä, mutta nyt asia kyllä on jo rauhoittunut. Onneksi. Suuttu mulle siitä ku en antanu sille hörppyä mun päärynäsiideristä. :'D Sais hävetä, oli varastanu multa yhen kaljan jo aamulla, kun olin viel nukkumassa. Ei se enää mtn tarvii. >8')

Mitäs tänne? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix
Aloittelija
Samirix


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 17.05.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Söderkulla

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty5/16/2011, 08:08

Anteeksi Mau ^^'' Mulla on ollut kaikenlaista nyt, knu ensiksi kone hajosi uudemman kerran ja sitten vielä koulu on vallannut suurimman osan ajasta ja siinä kaiken lisäksi pitäisi ehtiä tehdä vaikka mitä! Ette osaa kuvitellakaan kuinka iloinen olen siitä, kun kohta alkaa ihana kesäloma Very Happy Mutta olen tavallaan iloinen, että olen kuumeessa, niin voi olla kotona ja ottaa rennosti pitkästä aikaa XD Vaikka tuossa vieressä on iso pinkkatehtäviä, joita pitäisi alkaa tekemään, mutta minä en niitä nyt tee >Smile

Evi.Love, aika rajuu, kun tuollaisesta suuttui XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lakedistrict.forumotion.com/index.htm
Evi.Love
Aloittelija
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty7/3/2011, 20:29

Heipsan pitkästä aikaa! Mitäs ihmisille tänne kuuluu? Esim. miten ovat menneet kesäluoma tai lumo(t)? (:
Ite just muutin poikakaverin kanssa kaupunkiin yksiöön, saa nyt nähdä miten täällä pärjätään. =D Hieman outoahan se ekaksi on, varsinkin, kun on ekaa yötä jossain uudessa paikassa. No, toivottavasti ei tule mitään valituksia. : D

Hmm.. voisin mennä vastaamaan peliin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix
Aloittelija
Samirix


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 17.05.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Söderkulla

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty7/11/2011, 04:21

Hyvää kuuluu :3 Töissä ollut heti kesäloman alusta ja kesäloman loppuun asti :'DD Ei oikein muuta kuin koulua ja koulua XDD
Onneksi olkoon Evi : D Se on aina aivan outoa se eka yö XDD Itse asustan mamman luona sen takia, että näytän iskälle ja mammalle justiinsa sen että pärjäisin asua yksin jne. Niinon outoa, kun mammakaan ei ole kotona ja iskän luona meitä on 8 henkilöö ja siellä oli aina meteliä taustalla ja täällä on aivan kamalan hiljaista. On aivan pakko pitää telkkaria päällä XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lakedistrict.forumotion.com/index.htm
Evi.Love
Aloittelija
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty9/4/2011, 10:43

Hiljaisuus on tietyissä olosuhteissa ihan kamalaa. Pakko saada jotain elonmerkkejä ettei ala se hiljasuus "piipittää" korvassa. :''D Me ollaan nyt asuttu tuola kämpässä ihan suhteellisen kauan ja kyllä siihen on tottunut. Ps. mä VIHAAN aamuherätyksiä, eli 06:30. ;___; Koulua<3 No, onha se kiva, että pääsi sille alalle mihi on aina halunnu ja nyt kahen/kolmen viikon jälkeen siellä saa tehäkki jtn. : D

Mitäs tänne? :---)

EDIT: // HEI, EIKAI TÄMÄ OLE IHAN KUOLLUT!?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen höpötöpö!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Off-game :: Pulinat-
Siirry: