Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Yleinen höpötöpö!

Siirry alas 
+2
Ithildin
Paprika
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty11/22/2009, 21:02

Elis tänne voi suoraan kirjoitella kaikenlaista maan ja taivaan välillä : D
Päivän kuulumisista ja vaikka elokuvasta jonka näit edellisenä päivänä.

Tekis mieli tehä taas uusi hahmo :3 Ja tällä kertaa ihan piirtää se kuva >3<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Ithildin
Aloittelija
Ithildin


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 11.11.2009

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty12/10/2009, 21:56

Nonii pistetääs juttu käyntiin!

Itekki rustailen uutta hahmoo, olen laiska, en jaksa piirtää kuvaa joten lainaan jumalaisen Elvis Presleyn kuvaa <33333 olen rakastunut tähän uuteen hahmoon, saa nähdä saako Nikki lähtöpassit... tuskimpa sentään...

Uaa, kahen viikon päästä joulu .___. ei voi tajuu... Ootan innolla et saan sen kunniattomat paskiaiset dvd:n käteen, kävin kattoos elokuvis ja oli pirun hyvä! En perusta muista Quentin Tarantinon elokuvista mut tää oli kyl hyvä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty12/11/2009, 09:50

Ah <3 Elvis >3< Rakastan..

Nyt ei kyllä oikein luonnistu yhtään mikkään >_< Ei vaan jaksa tehä mitää ko on kaikkee muutakin paskaa niskassa T-T
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty12/16/2009, 21:11

Ah pakko päästä kirjottaa jotain ilman sen kummempaa ajatusta! Blogiin en viitti kaikkee iha satunnaista suoltaa ja kaverit ei jaksa kuunnella.

Varoitus: elkää välittäkö sekavasta puhekielestä (muutenki puhekieli ja hymiöt on sallittuja näis vapaamuotosis keskusteluis) ja karmeesta valituslistasta jne.

Mun inspiraatio on kadonnu kui tuhka tuuleen. Sain mun kolmannen kirjan valmiiks tuossa pieni aika sitten ja sen jälkeen hiljenin täälläki. Haluisin kauheesti kirjottaa uutta kirjaa jo, oon keränny matskua ja erinäisiä lauseita ylös mitä oon keksiny/mitkä kuulostaa hyvältä ja on SE juttu.
Mua esim. hotsittais iha kauheesti kirjotella Leoniella, Ilariolla ja Christinéllä mut aina kun käyn kattoo kesken eräisiä juttuja, innostus katoaa. En vain tiedä mitä kirjoittaisin. Tää on niin turhauttavaa, onneks musiikkibisnes sentään sujuu.

Ahistaa ihan kauheesti kotona kaikki paska, mut ei siitä enempää, sitäki enemmän olen kikseissä maaliskuun TH:n keikasta ja vaihtarivuodesta Saksaan, elämäni kohokohdat (oon toki nähny TH:n ennenki).

Toi mayran teksti oli tosi kivaa luettavaa, just semmosta satunnaista emt..
Meillä on ainaki koulussa iha viimeisee asti kaikkee raatamista. Tänää tein saksan verbikokeen 38 asteen kuumeessa kun nous siitä possupipipiikistä kuume ja äiti pakotti kouluu. No mikäs siinä. Kävin koulun jälkee rei'ittää korvaa vähä lisää, terveisin Romihi jolla on 15 korvalävistystä.
Mut toi tanssijuttu oli mayra aika törkeetä sua kohtaan! Mun mielestä paritanssit perustuu siihen, että voi luottaa toiseen. Jos luottamusta ei ole, se näkyy tanssissakin. Olen harrastanut vakiotansseja plus muita, kymmenen vuotta ja itse lopetin sen takia, että luottamus ryhmään katosi.

Hiuksista.. Oon kokeillu jotai juttuja, ei sillä et voisin kokeilla ees paljoo mitään, musta tuntuu et mä en omista mun hiuksia ees vaa äiti päättää miten leikkaan ja saanko tehä mitä. En esimerkiksi saa leikata hiuksia kerrostetusti, en saa värjätä hiuksia ollenkaan enkä tehdä muutakaan erikoista. Oli mulla Espanjassa asuessa kans cornrowsit, mut mun muistaakseni mun hiuksii pestii sinä aikana jonku ihme sienen avulla? En oo varma, olin sen verran pieni.
Viimeisimpänä mulla oli vähän aikaa rastat, joista äiti ei ylläri ylläri pitänyt ollenkaa ja pakotti purkaan ne. Nyt mulla sitten on tää luonnonkihara hamppukasa.

Toinen asia on lävistykset. Itellä ois kauhee himotus ottaa metallia naamaan, mut vanhemmat kieltää. Ne sanoi et musta sais vaikutelman et mulla ei oo ihan puhtaat jauhot pussissa, sama kui rastoissa. Rastat on kuulemma merkki siitä et oisin narkkari. Okei, ehkä ne on joskus yhdistetty (rastat) narkkareihin ja muihin laitapuolenkulkijoihi, mut hei haloo! Me eletään 2000-lukua nyt. Mun mielestä rastat on ihan normaali asia (joo antakaa anteeks, tiedän et rasta on ihminen ja hiusten oikee nimitys on dreadlocks, mut kuka jaksaa moista sanahirviöö kirjottaa?).

Ulkonäöllisesti mä oon aika vaihteleva. Välillä oon niin viimeisen päälle laitettuna jne, että tyyliin hukun sateella. Toisinaan oon niin poikamainen. Useilla ihmisillä tuntuu olevan ongelma mun kanssa, en tajuu miks. En mä ole niiden elämään puuttunut, hyvä että edes tiedän kyseiset ihmiset joiden mielestä olen niiin paska ihminen, ettei mitään rajaa.

Mua ärsyttää matkivat ihmiset. En voi sietää jos joku matkii mun tyyliä (mitä tyyliä??) tai esittää mun kirjotuksii ja ficcei ominaan saati mun heittoja. No näitäkin tapauksia on, että yks mun kaveri jakaa omille kavereilleen mun sanomia esittäen ominaan ja jos olen antanut sen lukea jonkun mun ficcin, se lähettää sen omalla nimimerkillään foorumille.. ei niin kauheen kiva.

Mun pitäis kait nyt mennä leikittää mun koiraa.. Jymy on mäyräkoiran pentu ja ihan kauheen rasavilli nassukka. Reppanalla on vaa vaikeuksia ulkoilla pakkasilla, kun sitä rupee paleleen armottomasti, mut oon päättäny et kerta se on pentu, sen on totuttava pakkaseen eikä siihen et hyysään sitä ja kannan sen kotiin. En haluu samanlaisia ongelmia tulevina talvina.

Valitus ja turhanpäiväinen kirjoitus loppuu tähän! ♥️
Katotaa jos inspis kirjoittamiseen palais ens vuonna..
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty12/19/2009, 15:31

Ihana lukee tommosia pitkiä juttuja <3 Muissa ropeissa (joissa mie oon käyny) ei jakseta kirjottaa ees kahta lausetta P:

Mie olin eilen kaverin luona.. Tehtiin värinpoisto sen piiiiiiitkiin hiuksiin. Herranenaika ku oli hommaa. Ja sitte niistä tuli ihan oranssit x'D Sitten vielä baariin ois ollut tarkotus lähtee mut mie en jaksanu ja lähin kotiin nukkumaan.
Tännään porukat lähtee oopperaan ja jättää minut ja veljen kahestaan tänne :< Mut onneks yks kamu lupas tulla pelastamaan minut ja viedä miut pitsalle <3 Yks ongelma vaan on ettei mulla oo oikein rahhaa ku pittää vielä lissää tupakkaaki ostaa..
Ja sit ois yhellä toisella kamulla 18-v synttärit hartsan baarissa 29. päivä! Tiistai ja karaoke ilta <3

Miks täällä takapajulassa on vaan yks hyvännäköne univormu ukkeli D: Pollarit on vanhoja tai jotain sellasta ja vartijatkii jotain outoja (paitti se yks herkkupala, joka tuli valittaa miulle ja minu kaverille että musa oli liian kovalla ABC:n pihalla <33)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty12/19/2009, 17:11

No kivat sulle paprika, en oo nähny tässä pajukylässä vielä yhtää siedettävän näköistä kakslahkeista!!! :D
Sulla tuntuu oleva kauheesti menoo, ite lagaan koko loman koomassa varmaa. Ulkona on nii tajun kylmä, ettei oo sinne asiaa.. ja tulitikut loppu eile XD enkä saanu ees mitää syttymää ko tuuli nii kovasti et just sammu -.-

Raapustelin tonne (oliks se joku taide osio tjsp??) itelle kansion minne lisäilen kirjotuksii et jos kiinnostaa, nii lukemaa ja kommentoimaan vaa. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty12/19/2009, 17:38

Juu mie oikeestaan jo lukasin sen mutten voinu kommentoida mittää ku olin kännykällä netissä (älä kerro iskälle) xD
Ulkona on kylymä juu.. ja viime tupakasta on kohta viis tuntia @_@ Kuolema.. Ja mie tartten uuden sytkän o_o' Veli leikki vähän entisellä ja nyt se ei toimi ennee..

Pärkele >_< Lagaan vaan Gaiassa kokoajan xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty12/22/2009, 15:47

Mä kans niiiiiiin inhoon tota genreluokitteluu jonku musiikkimaun perusteella!!
Mä oon tän mestan harvoja Tokio Hotel faneja ja etenki 05-07 mua kiusattiin kun kuuntelin bändejä joista kukaan ei ollut tääl kuullut ja senkin jälkeen kun kuvat musiikki yms Tokio Hotelista alkoi levitä, sain vielä pahempaa haukkumista ja muuta osakseni. Olin peikko, natsi, hullu etc...

Ihana et joku muukin tietää ja tuntee Chakuzan! Saksalainen hiphop ja rap on kans aika heikkous!
Haluisin pukeutuu just enempi hopparityylisesti mut se ei varmaan imartelis mun lyhyyttä.. ja vanhemmat laittaa vastaan -.-

Haha mut mä rakastan huomiota ja onnitteluja. Ja tykkään antaa kavereille lahjoja.
Mun pitäis siivota huonetta.. mut ei ihan innosta : <<<<
Haluisin nii kovasti vaa laulaa tai kirjottaa.

Pitäis alkaa jotain ns jouluakin tänne alkaa viritteleen.
Tajusin pari yötä sitten, et mä lähen ihan oikeesti ens syksynä pois tästä paskanpuhujien ihmemaasta!! Very Happy:D En toki laske päiviä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/6/2010, 14:42

Voi elämä ku on taas ollu koko loman hirvee "kiire". Joka puolelle on minua raahattu jos jonkinmoisiin kissanristiäisiin ja jokatoinen ilta sitten kavereiden kanssa jossain nurkka baarissa.. Lomaahan tässä tarvihtis xD
Huomenna sitten kouluun >_< Ja kun ei yhtään huvittais..

Olin aamulla ku heräsin, silleen että tänään sitte kirjotan sen perskuleen ranskan aineen.. Enpä oo saanu mittään aikaseks.. Heti ko ruppee kirjoottaan jottain nii ruppee miettimään että onkohan joku kommannu mulle facebookissa tai jtn.. Ja sitten sitä jämähtää koneelle parik tunniks, kunnes tajuaa että on liian myöhä ennää kirjottaa mittää. Ketuttaa aika mahtavasti.. Tupakkaakaan ei oo ennää ko kolome.. ja kaupat ei oo auki pyhäpäivänä >_<
Serkkupojjaatkii soitteli tossa yöllä ihania promillepuheluita :3 "Katri perkl, sä oot hyvä jätkä!" Jätkäpä hyvinnii, juu. Tuo on tuo perus aina ko mie vastaan..

Niija, tervetuloa kaikki uutukaiset pelaajat pieneen yhteisöömme! Very Happy Toivottavasti viihdytte, vaikka toinen ylläpitäjistä on tällänen hirvee lusmu joka ei saa koskaan mitään aikaseks, ainakaan ajallaan.. T^T
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/6/2010, 20:43

Mie en voi edes kyniä tätä mihinkään suuntaan ko sitte oisin kalju xD Mulla on semmosset öyhyet hiukset takkaa, päältä ja sivuilta ja sitten semmonen otsatukka. Muuten platina blondi, mutta otsatukka joku punaruskeeluumu sekoitus xD
Alkuperänen väri on tosiaan tuo blondi, mutta kyllästyin tikkusuoriin hiuksiin..

Itekkii seuraan jääkiekkoa, muttei miulla oo oikeestaan mittään joukkuetta jota kannatan. Tuon Kanadan pelejä on tullut ehkä enimmäkseen seurailtua, se kun sattuu olemaan yksi parhaista joukkueista..

Hitto tuolla ulkona on kylymä.. jotain 26 astetta. Piti vielä lähtee kävellen palauttamaan dvd:tä vuokraamoon.. mutta kävin samalla ostaa tupakkaa >Very Happy Tarviin jotkut toppahousut jos aion kävellä huomenna kouluun >_<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/6/2010, 22:57

Haha sama juttu kui Paprikalla, pitää pukee puolet vaattehuoneen sisällöstä että tarkenis astua ovesta ulos XD ...
Mä sain äsken vasta ongittua selville et mitä mulla on huomenna koulussa ja niin edelleen, pitäis koulun jälkee kipittää kirjastoon ja käydä ostamassa jotai kasvojen hoito tuotteita kun tuntuu et joulun jälkiylläri iski tänne nyt.

Mua ei huvittais ollenkaan lähtee kouluun huomenna.. unirytmi ihan sekasin ai mikä sen on?.
Oon kirjottanut loman aikana 350 sivullista tekstiä, ommellu parit vaatteet ja lagannu ties missäki ojassa Very Happy no okei, ei kirjaimellisesti.

Mun pitäis muute varata aika kampaajalle, mutta mulla on puhelimessa puhumisen kammo.. siis vieraille ihmisille u know?
Ja en muutenkaa tiedä mitä tälle reuhkalle tekis.. Toisaalta tää on just nyt nii ihanan pitkä ja sais kasvaa vielä lisääki, mutta tää on niin auttamattoman tylsä. Ei puhettakaan että saisin värjätä hiuksia, eli jo se karsii mahdollisuutta muutokseen.

Vois mennä deittaan nukkumattia, päätä meinaan särkee vähäsen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/23/2010, 17:11

Tulipa sitten käytyä Juuassa eilen Very Happy Vietiin yks kaveri sinne ku sen porukat assuupi siellä.. Käytiin pikaseen esittäytymässä sen vanhemmille ja sitten suoraan baariin xD Oli kyllä aika villi meno.. kotiuduin sitten vasta viiden maissa aamuyöllä..
Olo on ku koomapotilaalla.. seriously..

Tännää pittäis lähtee kaverille, ensteks kuitennii ostan _kunnon_ tupakkaa.. Hermot ei kestä noiden sätkien käärimistä >_< Varmaan vois jonku leffan ottaa ô_o enn tiiä.. olen tietämätön ihminen..

Ja kaikkee pittäis vielä tehä.. Oonpas saanu jotain kansikuvan hahmotelmaa yhtee kirjaan väsättyä >Very Happy paitti että en ossoo piirtää naisia T^T

Tekis taas mieli tehä uus hahmo :X Kauheeta..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/23/2010, 17:15

Jee oot saanu aloteltua sitä työtä <3
Musta tuntuu et mä osaan piirtää vaa naisia mut en miehiä... Ja oikeesti nyt huvittaa kirjottaa.
Pitäis vaa lähtee kylillä käymään ku pitää ostaa ruokaa ;____; iskä suuttu vähän kun en suostu syömään _valmisperunamuusia... Haluukko paprika vipata mulle koulussa pari?? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/23/2010, 17:15

Hei, tuli vaan mieleen kun tässä selailin, että mitäs tapahtuu jos henkilökunnassa oleva sekaantuu oppilaaseen ? 8----D En löytänyt muuta paikkaa kysyä, niin kysäisin tässä. Kysymyshän liittyy tähän ropeen siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/23/2010, 17:16

Eihän sitä hyvällä katsota jos siitä jää kiinni, mutta ainahan asioita voi sovitella ja toivoa ettei kiinni jää. Eli voit pelata roolipeliä asetelmalla henkilökunta - oppilas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/23/2010, 17:18

@Romihi~~ Juu oon alottanu xD voin näyttää sitä luonnosta sulle ku se on ruutupaperilla.. Ja juu voin viskata pari xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/23/2010, 17:52

@ paprika ~ Sounds great ! Odotan innolla luonnoksen näkemistä, kiitän myöhemmin koulussa sitte :--D

-----

Kauhee himo kirjottaa en toki välttele ulos lähemistä jii än ee, kun sanon itelleni et mä kirjotan.
Meinasin myöhästyy eilen koulusta ku heräsin 11:23 vasta... :s ja matikan tunti alko 11:40 mut rehtori oli myöhässä. Ei sillä mä olin minuutilleen ajoissa koululla vaikka kerrankin olin pitämättä kiirettä.

Mut miks ulkona on taas niin sairaan kylmä?? En tykkää. Ja btw mua pyydettii ykkösystäväks wanhojen tansseihi liittyen.. Olin aika wtf ::: D

Ja oi miks, just silloin kun voisi nukkua pitkään, mä herään ilman herätystä jo kahdeksalta?

Mun pitäis kertoo ryhmänohjaajallekki syy ettei ihmettele miks en täyttäny ens vuoden suunnitelmaa siit et mitä kursseja otan. Kyllä mulla on vielä aikaa..
Kouluvuosi on menny kauheen nopeeta oikeesti. Kohta on kolmosjakson koeviikko ja sit on jäljellä enää kaks jaksoo täynnä paskoja aineita.

Eh pitäis blogiakin päivitellä jossai välissä, mut elämä on nii tylsää etten oikein jaksa kirjottaa sinnekkää ku kaikki toistuu vaa samalla kaavalla "Moi,, oli koulua,, tulin kotiin,, siivosin,, ompelin,, siivosin uudestaa,, tein läsksyt,, menin nukkuun".

Vastailin muute kahteen roolipeliaiheeseen ja oon tyytyväinen !
Lähen kauppaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/24/2010, 10:58

Hei, jos saan huomauttaa yhdestä asiasta niin tässä se tulee. (lähinnä sitten ylläpitäjille).

Kaverini hahmo on vielä tuola liity osiossa, oottekos sen huomannut ? 8--)
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/24/2010, 13:12

Olen ollut tietoinen koko ajan että siellä on hahmo odottamassa hyväksyntää.
Mutta tiesikö kaverisi sen, että foorumille saa rekata vasta hahmon hyväksynnän jälkeen?
Annan paprikan päättää mitä tekee.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/24/2010, 13:21

selvä, välitin tiedon 8--)
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/27/2010, 20:30

Voi elämä kun nyt ei oikein mikkään inspaa :<< Oon hirvee ihminen. ja väsyny kaiken lisäks..
Oonpas sitte ollu kotona koko illan ku ei jaksanu raahautua mihinkää toolla pakkasella.. Ja kovempia pakkasia vielä luvassa T^T En kestä! Ärmur..

Kaikki vaan pummii multa tupakkaa ja ne on taas kohta lopussa.. Vaikka tänä aamuna ostin perhana >_<
Hiisi ko vois tehä uuden hahmon mut sitte pittäis dumpata joku vanhoista ku en kuitenkaa jaksais pelata noil kaikil..
Pyydän anteeksi laiskuuttani ja saamattomuuttani :'<< Ihan hävettää..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/27/2010, 21:05

Mäki oon maannu koko päivän peiton alla kui kuollu lahna, mut inspistä riittää vaikka muille jakaa.
En haluu tulla ulos huoneesta ennen kesäkuuta :(:( kun oon koko aja syväjäädytetyssä tilassa.

Elä mua syytä mistään, en mä ikinä Paprika, joskus vaa.
Ootko lukenu Amiksien jatkon minkä tulostin??? Mitä oot tykänny?? :D

Ihanaa perjantaina alkaa koeviikko kevyesti Mab2 kurssin kokeella............ en osaa.
Ihana muute ku joskus ku ihmisiin tutustuu ekka netissä nimimerkin takaa nii nytki mietin ain Paprikan kohalla et 'hei paprika, ootas mikä vittu se sun nimi on' vaikka tiiän hyvin. Jotenki vaa jää nettinimi ajatuksii XD
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty1/30/2010, 12:51

Tässä just huomasin, että jos meinaan opiskelemaan päästä pitää alkaa kohottamaa numeroita kunnolla. Matikka oli nelonen ;o Mutta se on noussu kohta jo varmaan seiskaan. Bilsa oli kymppi, mut maantieto ei jostain syystä oikee onnistu, vihaan koordinaatteja .___.' Kuviksesta uus opettaja kehtas antaa KASIN ! Aina ennen ollu 10 8---(

Mutta ei mun varmaa tarvi nostaa keskiarvoa ku 8.5, kyllä toi nykynenki 7.3 riittäis. Mut se pakostaki nousee, ku kaikki nousee vähintää yhellä numerolla 8----D Tää opsielu stressaa oikeesti 8--(
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty3/8/2010, 08:25

Eilen oli tähän astisen elämäni paras ilta ! Olin Tokio Hotelin keikalla Helsingissä ja oli niin parasta ja unelmien täyttymys - eihän tässä ole fanityttöilty kun vaan melkee viis vuotta :DD ! Olin eka rivissä aika pitkään ja just Billin kohdalla ++ kastuin kauheena kun sain jätkien vesipullojen sisällöstä päälleni ++ sain itelle vesipullon ♥️ ja muistaakseni kappaleita oli 19 eli pojat soitti noin 1½ tuntia mikä tuntui max 30min pitkältä ajalta. Ja iso plussa siitä, että ne soitti reippaasti suurimman osan kappaleista saksaksi. Kiljuin ja lauloin mun äänen ihan käheeks ja kurkkuun koskee edelleen + keikan jälkeen olin monta tuntia vailla kuuloa - miten niin minä unohdin korvatulpat hotelliin?

Bill kiitteli faneja useaan otteeseen ja sulosta oli kun pojat alko taputtaa. Ja Bill kusetti koko ajan et on vika kappale vaikka ei ollukkaa :----) ne tekee tuota aina ja silti tyylii uskoin aina. Apua en osaa ees sanoo mikä oli mun suosikki kappale ja niin edelleen, mut inhokkeja mulla on TH:lta tasan yks ja seki on niitte ekalla levyllä se Unendlichkeit.

Harmi että se nimmarikeikka peruuntui, mutta niin tärkeetä oli että ne kerkes ajoissa pitään keikkaa, oisin luultavasti ollu valmis hourulaan jos ne olis taas joutunu perumaan sillä tätäkin showta oon odottanu semmosen 2½ vuotta kivasti..
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
Pomottaja
Paprika


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 10.11.2009
Ikä : 34
Paikkakunta : Siilinjärvi

Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty5/28/2010, 09:51

Juu.. ensinnäkin anteeksi kaikille pelitovereilleni, kun olen tällainen lusmu :< On ollut liikaa kaikkee koko kevään, enkä oo sit jaksanut tehä mittään muuta ku stressata koulusta. Ylioppilaaks sentään pääsin Very Happy Mut aion kuitenkii uusia kaks ens syksynä.. Se äikän A vähän harmittaa, eikä yhteiskuntaopin I paranna oloa ollenkaan >_<

Nii ja löysin jopa kolome peliä joihin mun _pitäis_ vastata, ja kaikki on Romihin kanssa, eli jos jollain muulla on minun kanssa pelejä, nii vois ilmotella niistä yksärillä :S

Huh kun on rankkaa olla 20 Very Happy Kaveriporukan vanhus, jolle tulee sitte noita "osta meille viinaa"-pyyntöjä..

Lakkikin pitäis hankkia ja tietty lyyra äidille, mut ne maksaa ja mie oon köyhäpaska T^T Tilillä käyttörahaa vaan jotain neljäkymppiä.. Nii ja vattu että nämä koulun koneet on huonoja :DD Jumii aina välillä ja saa sitte odotella kolme vuotta että pystyy kirjautumaan ulos feisbuukista.. Ja kaveriks saa toki pyytää jos haluaa (Katri Makkonen) xP

Mitäpä muuta mulla olis.. Pääsykokeita, pääsykokeita ja taas kerran pääsykokeita. Koko kesäkuun alku buukattu täyteen niitä. Joensuussa, Jyväskylässä jne. Ja kehdessa oon jo käyny. Vielä ku sais yhen kutsun jota oon ootellu viikon.. Tahtoo kokiksi xS Ja miks kaikilla on synttärit tällä viikolla :0 En ehi joka paikkaan pyörimään ja onnittelemaan. tänäänki ois tarkotus lähtee Kuopioon kaverin synttäribileisiin.. Liikaa tekemistä .__.'' Saatan ehkä kuolla jossain vaiheessa, ku on nuo yöunosetkin jääny siihen neljään tuntiin jo kolmen viikon ajan x_X

Paprika kuittaa tällä kertaa~ Jos jotain asiaa on nii käväsen täällä aina kerran päivässä lukemassa yksärit jos joku ois vaikka jotain kirjottanu :DD

AINII! TERVETULOA Dirty Secretiin uudet ihmiset ja hahmot <3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://dramaqueenx.webs.com/
Sponsored content





Yleinen höpötöpö! Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötöpö!   Yleinen höpötöpö! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen höpötöpö!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Off-game :: Pulinat-
Siirry: