Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Let's go to the party together.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Let's go to the party together. Empty
ViestiAihe: Let's go to the party together.   Let's go to the party together. Empty10/30/2009, 16:09

Shirley palasi asunnolleen ja etsiskeli sopivia vaatteita. Nopeasti hän valitsi mustan lyhyen hameen ja punaisen olkapäät paljastavan paidan. Meikatessaan hän mietti missä hänen kämppiksensä oli. Tavarat olivat ilmestyneet ja ilmeisesti tyttö oli nukkunutkin asunnolla, mutta Shirley ei ollut tyttöä sattunut näkemään. Se harmitti Shirleytä kovasti, mutta hän kyllä tiesi näkevänsä kämppiksensä jossain vaiheessa.. toivottavasti.

Meikkauksen jälkeen Shirley etsiskeli asuunsa sopivia koruja ja hänen ajatuksensa palasivat kahvilassa tapaamansa tyttöön. Christiné oli lupautunut lähteä hänen seurakseen halloween-bileisiin, joten hän pääsisi pian tutustumaan tuohon vähän paremmin. Shirleyn mahan pohjassa kihelmöi ja hän odotti iltaa jo kovasti.

// tällainen alku sitten tähän (: //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Let's go to the party together. Empty
ViestiAihe: Vs: Let's go to the party together.   Let's go to the party together. Empty10/30/2009, 16:47

Christine kaiveli huoneensa avaimia laukun pohjalta ja sai oven auki. Hän asteli suoraa päätä vielä purkamattomille matkalaukuilleen ja hylkäsi ulkovaatteensa sängylle. Christiné oli täysin omissa ajatuksissaan ja kiireinen ettei tehnyt ylimääräisiä huomioita.
Tyttö kaivoi matkalaukustaan halloween asunsa ja pukeutui siihen. Mekko oli musta ja tiukka. Siinä roikkui seittiä ja helman lyhyys teki tytöstä pidemmän oloisen. Hän kävi meikkien ja hiusten kimppuun.
"Hemmetti, unohdin ostaa vanulappuja", tyttö kirosi ääneen. Hän oli toki huomannut että hän jakoi huoneensa jonkun kanssa, muttei tiennyt kenen. Ei hän varmaan pahastu jos lainaan pari lappusta häneltä, tyttö mietti ja säikähti.
Hän ei ollut yksin huoneessa. Se toinen oli Shirley.

"Shirley, mistä sinä tiesit että tämä on minun huoneeni?", Christiné kysyi ihmeissään ja kiinnitti tytön asuun huomiota.
"Olet laittautunut kauniiksi, minun täytyy vielä meikata ja laittaa tämä hamppukasa kuosiin", Christine sanoi luullen tytön tulleen odottamaan häntä.

Christiné meikkasi itsensä tummanpuhuvaan maskiin ja laittoi valtavan kiharapehkonsa sekaan hämähäkin seittiä, aivan kuten mekossakin oli. Vielä kengät piti löytää jostain. Ne olivat mustat ja korkoa löytyi 13cm. Kengät tekisivät Christinéstä hieman pidemmät.

"Valmis! Mennäänkö?", tyttö hihkaisi viimein, oltuaan tyytyväinen peilikuvaansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Let's go to the party together. Empty
ViestiAihe: Vs: Let's go to the party together.   Let's go to the party together. Empty10/30/2009, 17:17

Kenkiä jalkaan laittaessaan Shirley kuuli ääniä ovelta. Jokohan hänen kämppiksensä viimeinkin saapuisi? Shirley päätti kuitenkin ennen katsomaan menemistä viimeistellä asunsa. Hän pörrötti hiuksensa, ripotteli hilettä niihin ja veti päähänsä "noidanhatun", joka oli punamusta. Sen jälkeen hän muisti, että hän oli unohtanut vetää verkkosukkahousunsa jalkaan. Nopeasti virhe oli korjattu ja Shirley vilkaisi itseään pelistä. Ei niin super-halloween, mutta ihan ok. Sen jälkeen Shirley päätti mennä kurkkaamaan uutta kämppistään.

"Shirley, mistä sinä tiesit että tämä on minun huoneeni?", Christiné sanoi ja heti perään kehui häntä kauniisti. Shirley hämmästyi. Christiné oli hänen huoneessaan. Oliko hän Shirleyn kämppis?

Katsellessaan Christinén meikkausta ja ihaillessaan hänen tiukkaa mekkoaan, Shirley mietti millaista olisi asua tuon suloisen tyttösen kanssa..
"Valmis! Mennäänkö?", Christiné hihkaisi ja Shirley hymyili. "Vau, sä näytät upealta ja sun asus passaa täydellisestä halloween-bileisiin", Shirley kehui. "Tuota, me taidamme olla kämppiksiä?", Shirley katsoi Christinéa kysyvästi ja hymyili.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Let's go to the party together. Empty
ViestiAihe: Vs: Let's go to the party together.   Let's go to the party together. Empty10/30/2009, 18:33

"Vau, sä näytät upealta ja sun asus passaa täydellisestä halloween-bileisiin", Shirley kehui Christinén asua.
"Mä olen itsekin todella tyytyväinen tähän", Christiné sanoi.
"Tuota, me taidamme olla kämppiksiä?", Shirley katsoi Christinéa kysyvästi ja hymyili.
"Siis sä olet mun kämppis? Mahtavaa, tosi kivaa että mun kämppis on noin ihana ihminen kuin sinä", Christiné hehkutti. Tyttö puhui aina suoraan asioista eikä häpeillyt edes sitä, että innostui asioista välillä liikaakin.

"Mut eiköhän lähdetä nyt sinne juhliin? Ei olisi kiva missata niitä täysin", tyttö sanoi ja lähti ovea kohden.

//tää on niin lyhyt! siirrymmekö nyt juhliin? //
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Let's go to the party together. Empty
ViestiAihe: Vs: Let's go to the party together.   Let's go to the party together. Empty10/30/2009, 19:08

"Siis sä olet mun kämppis? Mahtavaa, tosi kivaa että mun kämppis on noin ihana ihminen kuin sinä", Christiné sanoi ja tuntui olevan todella iloinen asiasta. "Niinpä, tosi mahtavaa", Shirley sanoi hymyillen iloisena. "Mut eiköhän lähdetä nyt sinne juhliin? Ei olisi kiva missata niitä täysin", Christiné kysyi pian ja tämä kyllä passasi Shirleylle oikein hyvin.
"Joo, mennään vaan. Oonki oottanu jo iltaa kovasti, kun kerta näin mukavaa seuraakin löytyi", Shirley vastasi ja meni Christinén perässä ovelle. Hän sammutti valot asunnosta ja painoi ulko-oven kiinni.

// vastasin nyt tälleen pikaisesti tähän, aika lyhyt tuli. :'D mut siirrytään bileisiin. aloitatko? (: //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Sponsored content





Let's go to the party together. Empty
ViestiAihe: Vs: Let's go to the party together.   Let's go to the party together. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Let's go to the party together.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» let's start the party !

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Arkisto :: Pelatut pelit-
Siirry: