Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 spinning in circles.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

spinning in circles. Empty
ViestiAihe: spinning in circles.   spinning in circles. Empty7/13/2010, 18:56

// Alfie ja Milo tänne :---)

Adriana asteli kohti pesutupaa kainalossaan pyykkikori, joka oli lastatu täyteen tummansävyisiä vaatteita. Tyttö laski korin pesutuvan lattialle, aukaisi pesukoneen ja alkoi mättämään mustia ja harmaita vermeitä koneeseen. Oli tämä hieman outoa hommaa, kun kotona ei tätä itse ollut joutunut juuri koskaan tekemään, tai oikeastaan koskaan. Pyykkikori oli vielä puolillaan mutta mustahiuksinen alkoi väsymään siihen, että kaikki oli ehtävä aina itse. Kyllä hän mielellään teki pikkuhommia itse, mutta pyykin pesu. Adriana nojasi hetken pesukoneeseen, kunnes epäonnekseen huomasi housuissaan inhottavan kahvitahran. "Voi vittu." Tyttö tokaisi ja nousi ottamaan housut jaloistaan. "Kai nääkin on nyt samalla pestävä." Lävistetty sanoi ja heitti housut koneeseen muitten sekaan. Onhan mun jotain kuitenkin housujen sijalle saatava.. Adriana ajatteli ja huomasi jonkun pyyhkeen kuivumassa narulla. Lainaanpa tosta, saatan ehkä joskus muistaa palauttaa sen..

Adriana kääri pyyhkeen lantiolleen ja istui penkille. Ei täältä ollut mitään järkeä pois lähteä, joku saattaisi vittuillessaan sotkea juuri pestyt vaatteet. Tyttö nosti jalat penkille ja kävi selälleen, ei mikään paras leposija, mutta kyllä se tähän hätään kelpasi. Kuumuuden vuoksi yöunet olivat jääneet vähälle ja univelat painoivat muutenkin päälle. Adriana ummisti silmänsä ja pyöritteli hiuksiaan sormissaan, jos torkahtaisi pyykitkin tulisivat mukamas nopeammin.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
spinning in circles.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Asuntolat :: Pesutupa-
Siirry: