Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 deer in the carlights. K-18

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/27/2010, 16:04

// tänne sayonara punatukkaisen kaverinsa kanssa 8--) //

Jason astui viihdehuoneen ovesta sisään ja katseli ympärilleen. Huoneessa oli kaikenlaista mukavaa, millä aika varmasti kuluisi ripeästi. Mies korjasi värikkään lippiksensä asentoa, mie soli päässyt eroon vanhasta piposta, joka oli kyllä ihan käytännöllinen talvisin, mutta lämpimämmällä ilmalla hieman hiostava.

Mies katsahtaa televisiota ja astelee sohvan luokse, nyt voisi vaikka pelata jotain hauskaa peliä, ehkä se vähän piristäisikin. Jason röjähtää tuolille ja käynnistää pelin. Mustahiuksinen säpsähtää yht' äkkiä, kun huomaa nurkassa olevassa säkkituolissa jonkin epämääräisen möykyn. Jason kääntää katseen ja huomaa säkkituolissa ihmisen, punatukkainen kaveri kyyhöttää tuolissa ja sinisilmä säikähtää. "Hei, onks sulla kaikki kunnossa ?" Jason kysyy ja tuijottaa toista.


Viimeinen muokkaaja, Miira pvm 4/3/2010, 17:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/27/2010, 16:14

Charles hymyili hiljaa, ja säpsähti rajuti kuuleesaan kysymyksen. Nosti vihreät silmänsä toiseen, ja katseli toista silmät pyöreinä, pelokkaana. "Ä-älä.. älä.. älä koske muhun." hän sanoi sitten, ja kyyristyi enemmän kokoon, kuin suojautuakseen iskuilta. "Älä koske muhun.." hän toisti sitten hieman särkyneellä äänellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/27/2010, 16:18

Jason kuuli toisen hiljaisen puheen ja kohotti hieman kulmiaan. "En koske suhun. Voinko jotenki auttaa sua ?" Mies sanoi ja katsoi toista kirkkailla silmillään. Mikähän poikaa vaivasi, ei tuollainen nyt ihan tavallista ole. Mustatukkainen ajatteli, että pitäisikö pyytää jostain apua. Mutta hetken mietittyään mies tuli kuitenkin siihen tulokseen, että punatukkainen voisi olla vaikka aineissa, eikä se avun pyytäminen silloin paljon menoa helpottaisi. Koulun oppilaana poika voitaisiin sen takia vaikka erottaa. Kannattaa siis yrittää itse auttaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/28/2010, 16:03

Charles inahti, ja nosti katseensa taas toiseen. Paniikki näkyi hänen silmistään selvästi. "Sä.. kukaan ei voi auttaa. Mut tapetaan. Ennemmin tai myöhemmin. Ne tulee hakemaan mua.." hän sanoi sitten, ja kyyristyi enemmän kasaan. "Ne löytää mut.. Ne löytää mut.." hän alkoi toistaa hiljaa.

Punahiuksinen nosti katseensa toiseen, katseli tuota tyhjin silmin. "Ja sä olet niiden kätyri.." hän sanoi hiljaa, katsoen toista silmät suurina, kuin peura ajovaloissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/29/2010, 14:46

Jason katsoi toista ja pieni pelon tunne alkoi hiipiä tämän ruumiiseen. Olikohan toisella kaikki nyt ihan kunnossa ? Tuo on jo hieman epänormaalia, kun luulee että joku tulee hakemaan. "Ei sua tässä nyt ainakaan tapeta ? Enkä ole mikään kätyri. Ihan vaan hieroja." Mies tokaisi ja astui varovaisen askeleen lähemmäs punatukkaista. Sinisilmä ei ollut aivan varma askeleen turvallisuudesta, mutta jotain oli pakko yrittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/29/2010, 14:53

Charles katsoi toiseen silmät pyöreinä. "Kukaan ei voi auttaa." hän sanoi sitten hiljaa. "Mä.. mä en edes tiedä, miks mä olen täällä. Mun on päästävä pois." Hän sanoi ja nousi salamana ylös, katsoen toiseen varovasti. Jos toinen vaikka yrittäisi hänen kimppuunsa.. Hänen oli päästävä täältä ulos.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/29/2010, 15:01

"Kyllä voi auttaa, nyt pysyt siinä etkä lähde minnekkään." Jason sanoi ja katsoi toista. "En mä sulle mitään tee, kukaan täälä ei tahdo sulle pahaa." Mies selitti ja katsoi toista, toisen silmissä oli jotain joka näytti samaan aikaan vihaiselta ja taas toisaalta pelokkaalta. Jason ei tieennyt miten suhtautua tuohon saatikka sitten toimia tuon kanssa, pitäisinkö ottaa hänet kiinni ja rauhoitella, tuollainenhan voisi terrorisoida koulua vaikka millä tavalla. Poika ei näyttänyt järin vahvalta, vaikka merkkejä treenaamisesta olikin. Jason saattaisi pärjätäkkin tuolle.

// Mites on, ottaako Jason Charlesin kiinni ? 8--D //
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/29/2010, 15:10

/ ottaa :--D se tekis sellasen tiikeriloikan lol /

Charl katsoi toiseen, ja hivuttautui lähemmäs ovea, ja vilkuili toiseen varoen. "Älä estä mua.. Sä et voi auttaa mua." Hän sanoi ja punapää lähti astelemaan kohti ovea, yrittäen päästä mahdollisimman pian pois. Hän ei voinut jäädä tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 15:01

// hahhaa XD //

Jason katsoi toista, nyt oli tehtävä jotain ja äkkiä. Mustatukkainen astui pitkän askeleen lähemmäs ja loikkasi toisen selkään. Mies otti tukevan ottee punatukkaisen käsistä ja kaatoi toisen varovaisesti maahan ja istui selän päälle. "Nyt suosittelen rauhottumaan.." Jason tokaisi ja puristi toisen ranteita. "Rauhotut siinä ja yrität ymmärtää, että en taho sulle mitään pahaa." Jason sanoi pojalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 15:05

Charles kiljaisi ja tunsi kuinka sitten painui maata kohden. "Laske irti musta!" Charles sanoi hiljaa, ja sulki silmänsä. "Ne tulee hakemaan. Sä yrität estää mun pakenemisen.." Hän sanoi sitten ja yritti rimpuilla toisen otteesta, kuitenkaan siinä onnistumatta. "Laske mut!" Hän sanoi sitten kovemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 15:27

"Se kyllä on totta, että yritän estää sua pakenemasra, mutta en tee sulle mitään !" Mies sanoi napakasti ja painoi toista maata vasten. "Voisit vaikka tehä jotain hirveetä, jos päästäisin sut irti. Onkohan sulla lääkitys ihan kohallaan.." Sinisilmä sanoi ja katsoi toista. Miten sen saisi rauhoitettua.

// Mites tää saa sen rauhalliseks XD //
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 15:47

Charles mumahti jotain ja rentoutui sitten. "älä sä puhu mun lääkkeistä mitään." hän sanoi ja irvisti sitten, ja huokaisi. "Okei. mä rauhotun." hän sanoi ja sulki silmänsä. Punapää hätkähti sitten ja yritti liikahtaa. "Mitä sä teet mun selän päällä?" hän kysyi sitten. "Ootsä joku vitun valvoja?" hän kysyi ja katsahti tosieen olkansa ylitse.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 16:39

Jason huomasi pojan rauhoittumisen ja jonkinlaisen muistinmenetyksen. "Otin sut kiinni, ku olit vähän outo. Etkö muka muista ?" Sinisilmä tokaisi ja nousi varonen ylös. "Nyt kuitenki toivon, että oot ihan normisti. Enkä oo mikään valvoja." Mies tokaisi ja tuijotti punatukkaista. "Mitä toi äskeinen oikeen oli, vai esitätkö nyt jotain, että pääset pakoon ?" Jason kysyi taas ja tuijotti toista epäilevästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 16:46

Charles hymähti ja osoitti ranneketjuaan. "Skitsofrenia." hän tokaisi sitten ja punapää nousi hitaasti ylös sitten ja katseli toista. "Anteeksi äskeinen. En tehnyt sitä tahallani." Hän sanoi ja katseli toiseen vihreillä silmillään. "Mäkään en tykkää itsestäni tuon takia. Ja monesti ollut pulassa sen suhteen." hän sanoi ja naurahti sitten pienesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 16:59

Jason katsoi poikaa, joka näytti rannekettaan. "Ai, anteeksi. En tiennyt mitä muuta tekisin, olit ihan sen oloinen, että voisit tehdä jotain tyhmää." Mies tokaisi ja raapi päätään. "Ei se mitään, ymmärrän kyllä nyt kaiken mitä teit." Jason sanoi ja hymyili vihreäsilmäiselle. "Olen muuten Jason." Sinisilmä sanoi ja ojensi kätensä toiselle, kätelläkseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 17:06

Charles hymyili pehmeästi. "Ei mitään. Aika moni tekee tuon saman mitä sinä." hän sanoi ja nyökkäsi, ja tarttui sitten toisen käteen. "Charles. Sano vain Charl." hän sanoi ja katseli tuon sinisiä silmiä. "Kauniit silmät näin ohimennen." punahiuksinen sanoi toiselle ja naurahti sitten. "Irlannissa monella ei olekaan sinisiä silmiä." hän sanoi, irlantilaisen aksentin puskiessa pintaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 17:12

"Kiitos kovasti." Jason sanoi ja puristi toisen kättä reippaasti. "Sulla on mukava aksentti. Irlannista siis oot tänne tullu ?" Sinisilmä sanoi ja hymyili, hän oli jostain kuullut että irlantilaiset olisivat oikein ystävällistä porukkaa, Charleskin kyllä tuntui siltä. "Sori kun huomautin sulle lääkityksestä, ei ollut mikään tarkoitus." Mies sanoi ja korjasi lippiksensä asentoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 17:24

Charles hymyili. "Irlannista olen juu." Charl sanoi sitten ja hymyili. Hänen vihreät silmänsä tuikkivat iloisesti. "Ootko töissä täällä? Vaikutat ihan opettajalta." hän tokaisi, naurahtaen sitten. "Anteeksi. Pitäisi opetalla tapoja hieman." Hän sanoi, ja irrotti sitten otteensa toisen kädestä. "Alan heti kyselemään." hän sanoi ja virnisti sitten hieman vinoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 17:27

"Itse asiassa ei se mitään haittaa, on ihan kivaa kun kysellään asioita, siis jossain määrin." Jason sanoi ja nauroi, Charles oli todella mukavan oloinen, kun ei ollut kohtaus päällä. "Olen täälä töissä, mutta en todellakaan opettajana. Olen fysioterapeutti." Mies sanoi ja nauroi, kun Charles oli sanonut että Jason vaikuttaa opettajalta. "Itse taidat olla oppilas." Sinisilmä sanoi ja virnisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 18:07

Charles naurahti. "Kyllä olen oppials. Sen varmaan huomaakin." hän sanoi ja punastui pienesti ja katsahti jalkoihinsa ja siirsi katseensa sitten toiseen. "Fysioterapeuttiko? Varmaan mahtavaa?" hän kysyi ja hymyili pienesti Jasonille.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/30/2010, 18:10

"Mahtavuudesta en tiedä, mutta aika leppoisaa ja hyvä palkka sinänsä." Jason selitti pojalle ja hymyili. "Et haluis jotain tehdä täälä mun kaa, siis vaikka joku leffa tai vastaavaa ?" Jason sanoi, sillä olihan hän tänne tullut jotain ajan vietteeksi tekemäänkin, eikä vain taistelemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/31/2010, 14:23

Charles nyökkäsi innoissaan, hymyillen leppoisaa hymyään. "Mikä ettei. Leffa kuulostaa mukavalta. Mitäs vaihtoehtoja on?" hän kysyi ja virnisti, ja hieraisi sitten punaisia hiuksiaan, pöyhien niitä yhdellä kädellä. Charles punastui hieman ja katsahti taas jalkoihinsa. Hän ei halunnut näyttää flirttailevalta, ei ollenkaan. Tai, kyllähän Charl piti pienestä flirtistä. Mutta, toinenhan oli monta vuotta vanhempikin kuin hän..
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/31/2010, 15:55

"No, tässä olis jotain ainakin komediaa ja kauhua. Kauhu vois kyllä maistua." Mies virnisti ja katsoi toiseen. "Mites on, kumpaa katotaan ?" Jason tokaisi ja hymyili veikeästi. Jason katsoi nyt poikaa ensimmäisen kerran päästä varpaisiin ja huomasi, että tuo oli aika pitkä, tai noh, keskipitkä. Punaisethiukset olivat hauskat ja erikoiset Jasonin silmään.
Takaisin alkuun Siirry alas
sayonara
Harrastelija
sayonara


Viestien lukumäärä : 190
Join date : 23.01.2010

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/31/2010, 16:06

Charl hymyili veikeästi. "Kauhu kuulostaa mukavalta. Mä en yleensä säiky helposti." Hän sanoi ja katsahti nopeasti toisen kasvoja, siirtäen katseensa sitten nopeasti pois.. "Joten, kauhua siis?" hän kysyi ja hymyili katsoen toiseen sitten, kallistaen päätään.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty3/31/2010, 16:21

"Mikä ettei, joskus kauhu on oikein hyvä vaihtoehto, mut jotkut on liian ahistavia." Jason tokaisi ja asetti DVD:n soittimeen ja käynnisti TV:n. Elokuva alkoi hieman tylsästi, niinkun yleensä. Ihan tavallinen talo ja sielä sitten tapahtui jotain kauheaa, sitten edettiin siihen kun muutamat tyypit menivät talooj ja jäivät sinne, eivätkä löytäneet ulos. Elokuva oli itseasiassa aika tylsä.

Jasonia kyllästytti, eikä Charleskaan näyttänyt kovin kiinnostuneelta, joten mies kääntyi toiseen päin ja kysyi: "Sori ku kysyn, mut ootko kiinnostunu miehistä ? Ku täälä on kaikilla joku tollanen juttu." Jason lopetti ja katsoi toista kysyvästi suoraan silmiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





deer in the carlights. K-18 Empty
ViestiAihe: Vs: deer in the carlights. K-18   deer in the carlights. K-18 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
deer in the carlights. K-18
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Asuntolat :: Viihdehuone-
Siirry: