Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Your eyes make me weak

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 21:54

Tytöt saapuivat käsikkäin asuntolalle ja löysivät huoneensa.
"Wow. Täällä on todella sotkuista, vaikka me ei olla oltu täällä edes paljoo", Christiné hämmästeli kaaosta joka heitä odotti oven auettua.
"Mut lupaa mulle muru, että nyt ei keskitytä mihinkään siivoamiseen", Christiné aneli leikkisästi ja riisui kenkänsä jalasta.
Tyttö heitti ne huolettomasti lattialle ja potki edestään kaikki tavarat syrjemmäksi.

Christiné istahti Shirleyn vuoteelle, sen päällä ei sentään ollut useita kiloja vaatteita sun muuta tilpehööriä, kuten Christinén sängyllä.
"Voi luoja, miten mä jaksan siirtää nuo kamat tuosta et pääsen joskus nukkumaan?", tyttö pohti ääneen katsoessaan vuodettaan.
"Mun täytyy nukkua kylpyhuoneen lattialla", hän naurahti.

"Mieti Shirley, me ollaan tunnettu toisemme alle vuorokausi ja seurustellaan jo", tyttö sanoi tosiasian. Ja tämä seikka ihmetytti tyttöä itseäänkin. yleensä hän ei luottanut vieraisiin ihmisiin ja tutustui hieman varauksellisesti ja hitaasti muihin. Eikä hän ollut yleensä vieraiden seurassa edes puhelias. Ehkä nuo ominaisuudet olivat olleet hänen suojakilpensä Saksassa. Ehkä hän onkin täällä se Christiné, joka olisi oikeastikin.


Viimeinen muokkaaja, Romihi pvm 11/1/2009, 23:05, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lopusta tulee luultavimmin K15 kamaa)
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 22:07

"Wow. Täällä on todella sotkuista, vaikka me ei olla oltu täällä edes paljoo", Christiné sanoi heidän saapuessa asunnolle. Se oli totta, sillä joka puolella oli vaatteita ja muuta roinaa. Kaaos saisi oottaa siivoamistaan vielä hetken.
"Mut lupaa mulle muru, että nyt ei keskitytä mihinkään siivoamiseen", Christiné aneli varsin leikkisästi ja Shirley naurahti. "Meillä on kyllä aikaa siivota myöhemmin. Tänään voitas tutustua ja silleen", Shirley sanoi ja halusi oppia tuntemaan Christinén paremmin.

Christiné riisui kenkänsä ja heitti ne lattialle istahtaen Shirleyn vuoteelle. Christinén vuode oli täynnä tavaraa ja sinne ei olisi mahtunut millään istumaan. Shirleyn miettiessä asiaa, Christiné pohti samaa asiaa ääneen. "Tiedätkö.. mä mietin äsken just ihan samaa", Shirley naurahti ja istahti tytön viereen. "Mun täytyy nukkua kylpyhuoneen lattialla", Christiné naurahti. Shirley nauroi tytön jutulle. "Voit sie kyllä tulla munkin viereen nukkuu.. jos siis haluat", Shirley sanoi ujosti ja katsahti tyttöä.

"Mieti Shirley, me ollaan tunnettu toisemme alle vuorokausi ja seurustellaan jo", Christiné sanoi ja Shirley nyökkäsi. Niin, he olivat edenneet varsin nopeasti, mutta Shirley tunsi vetoa tuohon tyttöön eikä malttanut odottaa. "Niin, tiedän. Aika ihmeellistä", Shirley sanoi ja nappasi tytön käden omaansa. "Oon aika onnellinen, että satuin tulemaan siihen kahvilaan päivällä", Shirley sanoi hymyillen ja antoi nopean suudelman Christinélle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 22:26

"Meillä on kyllä aikaa siivota myöhemmin. Tänään voitas tutustua ja silleen", Shirley armahti siivouskammoista tyttöä.
Shirley tarjoutui pelastamaan tytön kylpyhuoneen lattialla nukkumiselta.
"Voit sie kyllä tulla munkin viereen nukkuu.. jos siis haluat", Shirley sanoi hieman ujosti.
"Kiitti, mä tuun mielelläni. Luulen että sun vieressä nukkuminen on mukavempaa kui kylppärin lattialla kärvistely", tyttö sanoi

"Oon aika onnellinen, että satuin tulemaan siihen kahvilaan päivällä", Shirley sanoi hymyillen ja antoi nopean suudelman Christinélle.
"Hah. Mä olen todella onnellinen isolla t:llä että sä istahdit mun kanssa samaan pöytään", Christiné sanoi ja suuteli tyttö pitkään.

"Mmh. Mulla on kuuma ja tukala olo, johtuu varmaan tästä mekosta. Vaihan vaatteita ja saanhan mä vaihettua tuon mekon takasi jos me palataan sinne juhliin myöhemmin, eikös ne kestä vielä aika pitkään?", tyttö varmisti.
Hän kahlasi tavarameren toiselle puolelle ja avasi mekkonsa hakaset.
Tyttö riisuuntui alusvaatteilleen ja taitteli mekon kauniisti sängyn päätyyn. Hän etsi suuresta vaateröykkiöstään housujaan ja t-paitaa. Aikansa etsittyään tyttö löysi ne vuoteensa alta ja onnistui noustessaan kolauttamaan päänsä sänkyyn.
"Scheiße!", tyttö kirosi automaattisesti saksaksi.
"Mä olen ihan varma että edes tää tukka ei suojannut tuolta kolhulta. Varmana nousee joku hemaiseva patti takaraivoon", tyttö manasi samalla kun pukeutui.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 22:55

"Kiitti, mä tuun mielelläni. Luulen että sun vieressä nukkuminen on mukavempaa kui kylppärin lattialla kärvistely", Christiné sanoi ja Shirley hymyili. Ajatus siitä, että tuo suloinen tyttö nukkuisi hänen vieressään sai perhoset jälleen lentelemään Shirleyn vatsassa.

Pian Christiné suuteli Shirleytä pitkän aikaa ja Shirley vastasi suudelmaan nauttien. "Mmh. Mulla on kuuma ja tukala olo, johtuu varmaan tästä mekosta. Vaihan vaatteita ja saanhan mä vaihettua tuon mekon takasi jos me palataan sinne juhliin myöhemmin, eikös ne kestä vielä aika pitkään?", Christiné sanoi ja oli hetken päästä alusvaatteisillaan. Shirley ei voinut olla katsomatta tuota kaunista näkyä.
"Ne juhlat vissiin kestää aika pitkälle yöhön, eli keretään kyllä vielä siellä käymään myöhemmin, jos tahdotaan.. Mäkin taidan vaihtaa vaatteita" Shirley päätti ja riisui nopeasti kaikki muut vaatteet paitsi alusvaatteet. Kaapistaan hän kaivoi t-paidan ja lököttävät yöhousut.

Shirley hätkähti, kun Christiné kirosi saksaksi ja kääntyi katsomaan mitä oli sattunut. Christiné oli ilmeisesti kolauttanut päänsä. "Mä olen ihan varma että edes tää tukka ei suojannut tuolta kolhulta. Varmana nousee joku hemaiseva patti takaraivoon", Christiné sanoi samalla pukeutuen ja Shirley katsoi tyttöä huolestuneena. "Tuu tänne niin mä katon ettei vaan sun päästä vuoda verta."

Shirley istutti tytön sängylleen ja vilkaisi tämän takaraivoa. "Ei siitä verta ainakaan vuoda, mutta patti siihen tosiaan taitaa nousta", Shirley sanoi ja istahti Christinén viereen sängylle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 23:05

Shirley tarkisti Christinén pään vammoilta eikä mitään vakavaa ollut sattunut.
Christiné rupesi Shirleyn sängylle pitkin pituuttaan.
"No, mitä sä haluut musta tietää?", tyttö kysyi hetken päästä ja arpoi miten paljon oli valmis kertomaan. Hän ei kuitenkaan halunnut salata tältä tytöltä mitään, jos hän kysyisi jotain.

Christiné askarteli hiustensa parissa pyöritellen niitä sormiensa ympäri ja hieman tupeeraamalla niitä entistä kuohkeammiksi.
Tyttö mietti samalla omia kysymyksiään Shirleylle.

// yksi sana vain: l y h y t ! //
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 23:12

Christiné kävi pitkälleen Shirleyn sängylle. Shirley katseli tyttöä ja kävi makuulle tämän viereen. "No, mitä sä haluut musta tietää?", Christiné kysyi ja Shirley alkoi miettimään jonkinlaisia kysymyksiä tytölle. Samalla hän katseli kuinka Christiné pyöritteli hiuksiaan ja tupeerasi niitä.

"Hmm, tuota.. jos alotetaan tämmösillä helpoilla kysymyksillä. Mikä on sun lempiväri?", Shirley kysyi. Hän ei ollut keksinyt mitään ihmeellistä kysyttävää, joten päätti kysyä jotain helppoa aluksi. Shirley kääntyi kyljelleen Christinéen päin ja katseli tuota suloista tyttöä.

// nojoo, tämäkin aika lyhyt //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 23:20

Pian tytöt makoilivat vierekkäin ruskeahiuksisen sängyllä ja esittivät kysymyksiä toisilleen.
"Hmm, tuota.. jos alotetaan tämmösillä helpoilla kysymyksillä. Mikä on sun lempiväri?", Shirley kysyi.
"Apua en mä tiedä. Ehkä keltainen, vaaleanpunainen, hopea, musta, valkoinen ja jotain..", tyttö luetteli.
"Mikä on sun lempiväri? Toinen nimi? Onko sulla sisaruksia? Mikä on sun suosikki ruokaa? Mitä mieltä sä olet lävistyksistä? Mitä sä harrastat?", tyttö lateli kysymyksiä ja katsoi vierellään makaavaa tyttöä onnellisena.

Christiné ummisti hetkeksi silmänsä ja oli ajattelematta mitään. Nyt oli aika hyvä olla. Oli tärkeä ihminen vierellä ja rauhallista.

Tyttö aukaisi silmänsä ja nosti paitansa helmaa hieman paljastaen huomattavan laihan vatsansa ja navassa kiinni olevan korun. Tyttö alkoi räpläämään tuota pinkkiä suurta korua josta piti kovin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 23:36

"Apua en mä tiedä. Ehkä keltainen, vaaleanpunainen, hopea, musta, valkoinen ja jotain..", Christiné vastasi Shirleyn esittämään kysymykseen. Shirley hymyili tytölle. Pian hän sai osakseen kysymystulvan tytöltä. "Mikä on sun lempiväri? Toinen nimi? Onko sulla sisaruksia? Mikä on sun suosikki ruokaa? Mitä mieltä sä olet lävistyksistä? Mitä sä harrastat?", Christiné lateli ja katsoi Shirleytä onnellisena.

"Lempiväri.. hmm, tykkään tummista sävyistä. Ja sit vaaleanpunanen ja hopea on kans kivoja. Mun toinen nimi on Nia ja mulla on isoveli, Michael. Tykkään monenlaisesta ruuasta, mut kiinalainen on ehkä mun lemppari tällä hetkellä. Lävistykset on kivoja ja tykkään niistä. Tahtosin ottaa itelle huulilävistyksen. Harrastuksia mulla ei hirveesti oo, mutta tykkään lukemisesta", Shirley luetteli vastauksia. "Sun vuoro vastata samoihin, paitsi tohon lempiväriin, ku sanoit ne jo", Shirley hymyili ja jäi odottamaan vastauksia.

Christiné nosti paitansa helmaa paljastaen vatsansa. Shirley näki tytöllä napakorun, jota Christiné alkoi räpläämään. Shirley vei kätensä tytön vatsalle ja kuljetti sormeaan pitkin sileää ihoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty10/31/2009, 23:48

"Mun toinen nimi on Nia ja mulla on isoveli, Michael. Kiinalainen ruoka on mun suosikki tällä hetkellä ja lävistykset on kivoja. Tahtoisin itelleni huulilävistyksen", Shirley luetteli.
"Sun toinen nimesi on todella kaunis. Shirley Nia, vitsi miten söpö", Christiné sanoi.
"Sun vuoro vastata samoihin", Shirley hymyili ja jäi odottamaan vastauksia.

Christinén käsi sai seuraa, sillä Shirley alkoi kuljettelemaan sormeaan tytön iholla. Se sai aikaan kylmiä väreitä tytössä ja hän lopetti korulla leikkimisen.

Christiné päätti sallia itselleen yhden pienen valheen.
"Mä.. Mulla ei ole toista nimeä", tyttö sanoi. Se oli melkein tosi, sillä sitä ei olisi enää parin vuoden päästä.
"Mulla on 17 vuotias isoveli Alexander ja mä en pidä mistään ruuasta. Mutta mä opettelen koko ajan pitämään jostakin. Mä rakastan lävistyksiä todella paljon, ei mulla muuten olis reikää ylähuulessa ja navassa. On mulla joskus ollut kielessäkin lävistys, mut otin sen pois. Ja mä harrastan kirjoittamista sekä lenkkeilyä", tyttö luetteli.

Hän ei yleensä antanut kenenkään koskettaa itseään, etenkään vatsan alueelta joka oli hänen suurimpia kriisin aiheitaan, mutta Shirleyn koskettelu ei tuntunut häiritsevältä.

"Ootko sä seurustellu ennen? Kerro jotain sun perheestä ja miks sä valitsit juuri tämän oppilaitoksen?", tyttö esitti lisää kysymyksiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 00:02

"Sun toinen nimesi on todella kaunis. Shirley Nia, vitsi miten söpö", Christiné sanoi ja Shirley naurahti. Hänkin kyllä piti nimestään. Shirley jatkoi Christinén koskettelua, sillä tyttö ei sitä estänyt eikä siirtänyt Shirleyn kättä pois. Sen sijaan Christiné lopetti korulla leikkimisen.

"Mä.. Mulla ei ole toista nimeä", Christiné sanoi ja Shirley nyökkäsi. Ei kaikilla ihmisillä ollut toista nimeä, joten Shirley piti asiaa ihan normaalina. "Mulla on 17 vuotias isoveli Alexander ja mä en pidä mistään ruuasta. Mutta mä opettelen koko ajan pitämään jostakin. Mä rakastan lävistyksiä todella paljon, ei mulla muuten olis reikää ylähuulessa ja navassa. On mulla joskus ollut kielessäkin lävistys, mut otin sen pois. Ja mä harrastan kirjoittamista sekä lenkkeilyä", Christiné kertoi ja Shirley hämmästyi ruoka asiaa. Kyllähän Christiné oli laiha, mutta oliko tällä ollut syömishäiriö.. "Mä voin auttaa sua pitämään jostain ruuasta, käydään vaikka kiinalaisessa joskus", Shirley ehdotti hymyillen.

Shirley kuljetteli edelleen sormiaan pitkin Christinén vatsaa. "Ootko sä seurustellu ennen? Kerro jotain sun perheestä ja miks sä valitsit juuri tämän oppilaitoksen?", Christiné jatkoi kyselyä. Se oli hyvä, sillä Shirley oli erittäin huono keksimään kysymyksiä.

"Tuota, mä en oo seurustellu kunnolla oikeastaan koskaan. Parin tytön kans on ollut jotain pikku juttua, muttei sen enempää. Ei siis kunnon seurustelua. Perheestä.. no, mä kasvoin isoveljeni ja äitini kans. Isä kuoli, kun mä olin pieni. En muista siitä oikeen mitään. Michael, mun isoveli, on mulle tosi tärkee. Tällä hetkellä se tosin on ulkomailla opiskelemassa niin me pidetään yhteyttä vaan puhelimitse", Shirley selitti. "No, oikeestaan mä en ite valinnu tätä oppilaitosta. Äiti oli tutkinut eri kouluja ja tää vaikutti hyvältä mulle, joten tulin tänne", Shirley kertoi. "Sun vuoro, samat kysymykset", Shirley lisäsi vielä.

Shirley lopetti tytön vatsan koskettelun ja siirtyi makaamaan selälleen Christinén viereen. Sitten hän veti tytön kainaloonsa ja nuuhki tuon hiuksien tuoksua. "Sä tuoksut hyvälle..", hän kuiskasi hiljaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 00:16

"Mä voin auttaa sua pitämään jostain ruuasta, käydään vaikka kiinalaisessa joskus", Shirley ehdotti hymyillen.
"Kuulostaa hyvälle. Mä en ole eläessäni syönyt kiinalaista. Mua on aina arveluttanut kinkkiruuan kalorit sen rasvassa paistamisen vuoksi", Christiné totesi.

"Tuota, mä en oo seurustellu kunnolla oikeastaan koskaan. Parin tytön kans on ollut jotain pikku juttua, muttei sen enempää. Ei siis kunnon seurustelua. Perheestä.. no, mä kasvoin isoveljeni ja äitini kans. Isä kuoli, kun mä olin pieni. En muista siitä oikeen mitään. Michael, mun isoveli, on mulle tosi tärkee. Tällä hetkellä se tosin on ulkomailla opiskelemassa niin me pidetään yhteyttä vaan puhelimitse", Shirley selitti. "No, oikeestaan mä en ite valinnu tätä oppilaitosta. Äiti oli tutkinut eri kouluja ja tää vaikutti hyvältä mulle, joten tulin tänne", Shirley kertoi. "Sun vuoro, samat kysymykset", Shirley lisäsi vielä.

"Mä olen seurustellut vakavasti kaks kertaa. Kummatkin on ollu poikia, mut on mulla ollut paljon juttua tyttöjenki kanssa. Mun äiti kuoli auto-onnettomuudessa kun minä ja Alexander oltiin pieniä. Mä olin vain kahden vanha. Mut mulla on isä, äiti-puoli joka on mulle kuin oikea äiti, sehän on huolehtinut musta 14 vuotta ja tietenkin Alexander. Se opiskelee semmosella ammattikoulutuslinjalla, vaikee selittää kun saksalainen koulujärjestelmä eroaa jonkin verran brittiläisestä. Mä tulin tänne, koska mua kiusattiin mun entisessä opiskelupaikassa ja isän mielestä oli hyvä ajatus että mä lähden opiskelemaan muualle. Me katottiin Miriamin, mun äiti-puolen kanssa kouluja ja tää vaikutti parhaimmalta vaihtoehdolta, eikä isällä ollut mitään tätä vastaan, eihän se tiedä että tämä on suvaitsevainen koulu oppilaiden suuntautumisien puolesta. Mun isä on todella vanhoillinen joissain asioissa", tyttö selitti perhesuhteistaan ja menneisyydestään.

Shirley lopetti tytön vatsan koskettelun ja siirtyi makaamaan selälleen Christinén viereen. Shirley vetäisi Christinén kainaloonsa ja nuuhki tuon hiuksien tuoksua. "Sä tuoksut hyvälle..", hän kuiskasi hiljaa.
"Kiitos. Sun vierellä on niin ihana olla, että mä voisin jäädä tähän ikuisesti", Christiné sanoi.

"Mä haluun kysellä vielä lisää susta. Osaatsä soittaa jotain soitinta? Mikä on sun suosikkiherkku? Lemppari kukka? Millasesta musiikista pidät? öö.. Millon sulla on synttärit?", Christiné jatkoi tytön pommittamista kysymyksillä. Hän ei halunnut esittää vielä kauhean haastavia ja henkilökohtaisia kysymyksiä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 00:33

Christiné selitti perheestään ja Shirley kuunteli kiinnostuneena. Sen lisäksi tyttö kertoi koulukiusaamisesta, jonka takia hänen isänsä oli päättänyt että tytön olisi hyvä opiskella jossain muualla. Shirleyllä oli hyvä olla Christiné vierellään, tyttö oli niin lämminkin ja tuoksui hyvälle. Shirley kertoi sen tytölle. "Kiitos. Sun vierellä on niin ihana olla, että mä voisin jäädä tähän ikuisesti", Christiné vastasi.

"Mä haluun kysellä vielä lisää susta. Osaatsä soittaa jotain soitinta? Mikä on sun suosikkiherkku? Lemppari kukka? Millasesta musiikista pidät? öö.. Millon sulla on synttärit?", Christiné jatkoi kyselyä. "Hmm, mä en osaa soittaa mitään. Haluaisin kyllä, mutta en vaan oo koskaan saanu aikaseksi opetella. Suosikkiherkku on ehkä suklaa. Tykkään ruusuista ja kuuntelen vähän kaikenlaista musiikkia. Synttärit mulla on 21. elokuuta. Ja jälleen sulla samat kysymykset", Shirley virnisti.

Shirley pyöräytti tytön alleen ja katseli tyttöä silmiin ollessaan tytön päälle painamatta tyttöä kuitenkaan omalla painollaan. Sitten hän vei kasvonsa lähelle Christinén kasvoja, kosketti nenällään tytön nenää ja huulillaan tytön huulia. Sen jälkeen Shirley vain katseli tyttöä. "Sä oot niin kaunis", Shirley sanoi ja suuteli tätä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 00:44

Shirley vastaili lisää vaaleahiuksisen esittämiin kysymyksiin.
"Hmm, mä en osaa soittaa mitään. Haluaisin kyllä, mutta en vaan oo koskaan saanu aikaseksi opetella. Suosikkiherkku on ehkä suklaa. Tykkään ruusuista ja kuuntelen vähän kaikenlaista musiikkia. Synttärit mulla on 21. elokuuta. Ja jälleen sulla samat kysymykset", Shirley virnisti.
"Jaa-a. Mä olen soittanut pianoa ja poikkihuilua kymmenen vuotta, joten uskoisin osaavani soittaa niitä. Herkut skippaan täysin, mä en syö niitä ikinä. Ainoa ehkä herkku on jääkahvi satunnaisesti. Mun suosikkikukka on valkoinen ruusu ja mä pidän saksalaisesta musiikista lähinnä. Jotain Rammsteinia ja Nenaa. Mä rokkaan mun synttäreitä tammikuun seittemästoista ja ja.. ei kai mulla muuta vastailtavaa ole", Christiné sai pohdintansa päätökseen.

Pian Shirley pyöräytti tytön alleen ja katseli tyttöä silmiin
Christiné huomasi Shirleyn lähestyvät kasvot ja heidän huulensa koskettivat toisiaan jo useampaa kertaa tänä iltana.
Shirley kuiskasi Christinélle tämän olevan kaunis ja suuteli tätä uudelleen.
"Säkin olet todella kaunis. Ihana olla sun kanssa lähekkäin. En mä enää minnekkään juhliin jaksa lähteä. Mut odota hetki siinä, mä vaihdan yövaatteet", tyttö sanoi ja nousi vaihtamaan vaatteitaan jo neljättä kertaa saman päivän aikana. Hän löysi yöasunsa nopeasti ja oli pian valmis. Seitit hän kiskoi hiuksistaan yhdellä nopealla liikkeellä ja harjasi hiuslakan pois. Tyttö arpoi kävisikö pesemässä meikkinsä pois, mutta ei jaksanut vielä. Hän kömpi takaisin Shirleyn vierelle.
Christiné kiitti luojaa kerrankin siitä, ettei ollut enää niin laiha että luut olisivat törröttäneet rumasti. Shirley voisi kavahtaa näkyä, tyttö mietti
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 12:26

Christiné vastaisi samoihin kysymyksiin. Hän oli soittanut pianoa ja poikkihuilua monen vuoden ajan, ei syönyt herkkuja ja tytön suosikkikukka oli valkoinen ruusu. Shirley painoi yksityistietoja päähänsä, sillä halusi oppia tuntemaan tuon tytön läpikotaisin. Christiné piti saksalaisesta musiikista ja hänen syntymäpäivänsä oli tammikuussa.

"Säkin olet todella kaunis. Ihana olla sun kanssa lähekkäin. En mä enää minnekkään juhliin jaksa lähteä. Mut odota hetki siinä, mä vaihdan yövaatteet." Parin suudelman jälkeen Christiné nousi ylös ja vaihtoi yövaatteet päällensä. Pian tyttö palasi takaisin Shirleyn viereen. Shirley hymyili onnellisena tytölle ja veti tuon takaisin kainaloonsa. "Haluatko sä tietää vielä jotain muuta musta?", Shirley kysyi ja katsoi tyttöä silmiin.

// tuli aika lyhyt .___. //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 15:11

Pian Christinén palattua takaisin Shirleyn vierelle, tyttö vetäisi hänet takaisin kainaloonsa. Shirley hymyili onnellisena. "Haluatko sä tietää vielä jotain muuta musta?", Shirley kysyi.
"Emmä keksi enää kysymyksiä", tyttö sanoi ja paranteli asentoaan.

Christiné kääntyi kyljelleen ja kosketti Shirleyn kauniin ruskeita hiuksia.
Sun hiukset on todella kauniit, Christiné sanoi hitaasti. Hän siirsi kätensä tuon ruskeaverikön sileälle poskelle ja suuteli tytön suuta. Hänen kätensä jatkoi matkaansa Shirleyn selälle ja tunnusteli ihoa sieltä.
"Hmm. Toivottavasti mun kädet ei oo nyt liian kylmät", Christiné sanoi. Hän toivoi ettei Shirley kavahtanut hänen luisia aina jäässä olevia sormiaan.
"Meidän pitäisi varmaan testata sitä kiinalaista ruokaa jo huomenna. Sun selkä tuntuu paljon paremmalta kuin mun oma", Christiné sanoi tosissaan ja ymmärsi vihdoin kunnolla, että hänen oli alettava syömään. Hän ei jaksanut enää salailla kehoaan.
"Mä olen sairastanut anoreksiaa kaks vuotta ja mä olen vasta pikkuhiljaa tajunnut, että mä en ole enää kaunis. Olen mä saanut lihotettua itseäni pikkuisen parempaan kuntoon, mutta mun luut tuntuu edelleen liian helposti", Christiné sanoi ja katsoi Shirleyn kasvoja huomatakseen tytön reaktion hänen tunnustukseensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 15:24

"Emmä keksi enää kysymyksiä", Christiné sanoi ja paranteli asentoaan. Shirley tunsi tytön koskettavan hänen hiuksiaan ja kehuvan niitä. Shirley kiitti kohteliaisuudesta hiljaa kuiskaten. Christinén käsi siirtyi Shirleyn poskelle ja Shirley sulki silmänsä tuntiessaan Christinén huulet omillaan. Suudelma oli hellä ja huumaava.

Christinén käsi jatkoi matkaansa Shirleyn selälle sivellen paljasta ihoa. "Hmm. Toivottavasti mun kädet ei oo nyt liian kylmät", Christiné sanoi. Kosketus sai kylmänväreitä menemään pitkin Shirleyn selkää. "Ei ne oo, hieman viileet vaan", Shirley sanoi lähes kuiskaten.
"Meidän pitäisi varmaan testata sitä kiinalaista ruokaa jo huomenna. Sun selkä tuntuu paljon paremmalta kuin mun oma", Shirley kuuli Christinén sanovan vakavissaan ja Shirley nyökkäsi pienesti vastaukseksi.

"Mä olen sairastanut anoreksiaa kaks vuotta ja mä olen vasta pikkuhiljaa tajunnut, että mä en ole enää kaunis. Olen mä saanut lihotettua itseäni pikkuisen parempaan kuntoon, mutta mun luut tuntuu edelleen liian helposti", Christiné tunnusti, mutta Shirley ei hämmästynyt tytön sanoja. "Niin mä vähän aavistelin, kun mainitsit ettet pidä ruuasta tai herkuista. Mutta älä huoli, mä kyllä autan sua jos sä vaan annat auttaa", Shirley hymyili hellästi tytölle ja vei kätensä tämän poskelle. Hiljaa hän siveli tytön virheetöntä ihoa ja vei huulensa jälleen tytön huulille.

Hellästi Shirley siirsi oman kätensä Christinén selälle, paidan alle ja veti tyttöä lähemmäs itseään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 16:47

Shirley ei hämmästynyt Christinén paljastusta ja sanoi aavistelleen jotain sen suuntaista.
" Mutta älä huoli, mä kyllä autan sua jos sä vaan annat auttaa", Shirley sanoi. Christiné tunsi Shirleyn käden tämän poskella ja tytön huulet lähestyivät jälleen hänen omiaan.
Shirley teki Christinélle saman, mitä tyttö oli tehnyt hänelle.
Shirleyn kädet löysivät reittinsä tytön paidan alle, selälle. Christiné liikahti vielä lähemmäksi Shirleytä jos se vain oli mahdollista.
"Tätä se ihastumisen tunne tuo, haluaa olla mahdollisimman lähellä toista ja tuntea toisen kosketukset", Christiné kuiskasi.
"Seurustellessani pojan kanssa, mä en ole ikinä antanut edetä näin nopeesti, mut sun kanssa tää tuntuu oikeelta. Mä antaisin sun tehdä mulle kaiken mitä sä vain haluaisit", tyttö kuiskasi ja kertoi tuntojaan.

Christiné oli niin tyytyväinen siihen, että he olivat kämppiksiä. Nyt ei olisi pelkoa siitä, että huonekaveri ryntäisi sisälle odottamatta. Eikä asuntolan valvojakaan pillastuisi yöllisistä vierailuista, sillä heidän ei tarvinnut vierailla toistensa luona eri huoneissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 18:06

"Tätä se ihastumisen tunne tuo, haluaa olla mahdollisimman lähellä toista ja tuntea toisen kosketukset", Christiné kuiskasi ja Shirley oli samaa mieltä. "Seurustellessani pojan kanssa, mä en ole ikinä antanut edetä näin nopeesti, mut sun kanssa tää tuntuu oikeelta. Mä antaisin sun tehdä mulle kaiken mitä sä vain haluaisit", tyttö jatkoi kuiskaten mietteitään.
"Mä en ole koskaan edennyt kenenkään kanssa näin pitkälle, mutta sun kanssa mä haluan edetä pidemmällekin.. jos haluat", Shirley sanoi hiljaa. Hän oli pussaillut parin tytön kanssa, muttei koskaan sängyn puolella. Pieni jännitys tuntui mahan pohjassa, mutta Shirley ei välittänyt siitä.

Hiljaa Shirley siveli Christinén selkää nauttien tytön läheisyydestä. Shirleyn huulet etsivät jälleen tien kohti Christinén huulia suudellen tyttöä tällä kertaa intohimoisemmin kuin aiemmin. "Saanko..", Shirley kuiskasi hiljaa käheällä äänellään toivoen Christinén ymmärtävän, että Shirley tahtoi riisua tältä paidan pystyäkseen koskettelemaan tätä paremmin.

// joo, loppu vähän tökkiii //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 18:46

"Mä en ole koskaan edennyt kenenkään kanssa näin pitkälle, mutta sun kanssa mä haluan edetä pidemmällekin.. jos haluat", Shirley sanoi hiljaa.
Shirley siveli Christinén selkää ja Christiné nautti tytön hellästä kosketuksesta. He suutelivat jälleen, tällä kertaa intohimoisemmin kuin koskaan.

"Saanko?", Shirleyn kuiskasi käheästi suudelman loputtua. Christiné ymmärsi, mitä tyttö ajoi takaa ja nyökkäsi.
"Mähän lupasin, että sä saat tehdä mulle mitä haluat", tyttö sanoi lopulta.

Tyttö alkoi punomaan päältään paitaansa ja toivoi Shirleyn tekevän samoin.
"Onhan meidän ovi muuten lukossa?", tyttö halusi varmistaa.

//lyhyt//
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 21:09

"Mähän lupasin, että sä saat tehdä mulle mitä haluat", Christiné sanoi ja Shirley hymyili. Christiné alkoi riisumaan paitaansa ja Shirley heitti myös oman t-paitansa pois.
"Onhan meidän ovi muuten lukossa?", Christiné kysyi. Shirley ei ollut edes ajatellut asiaa, mutta nopeasti hän kipitti ovelle ja napsautti sen lukkoon. "Nyt on", Shirley virnisti tytölle.

Sen jälkeen Shirley veti Christinén syliinsä suudellen tätä intohimoisesti. Shirleyn kädet seikkailivat pitkin tytön selkää. "Eihän sulla oo kylmä?", Shirley kysyi lähes kuiskaten ja veti tytön mukanaan sängylle. Kevyesti Shirley suukotti Christinén kaulaa. Christiné tuntui hyvin hennolta Shirleyn vierellä ollessa, niin hauraalta. Shirley näykkäisi hellästi tytön kaulaa ja kuljetti käsiään pitkin tytön vartaloa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/1/2009, 23:17

Christiné heitti paitansa pois ja Shirley teki saman tempun.

"Onhan meidän ovi muuten lukossa?", Christiné kysyi. Shirley ei ollut edes ajatellut asiaa, mutta nopeasti hän kipitti ovelle ja napsautti sen lukkoon. "Nyt on", Shirley virnisti tytölle.

Oven hoitelun jälkeen Shirley veti tytön syliinsä ja tyttö suuteli Shirleytä intohimoisesti. Shirleyn kädet seikkailivat pitkin tytön selkää aivan kuten Christinén kädet Shirleyn selällä.
"Eihän sulla oo kylmä?", tyttö kysyi ja veti Christinén mukanaan sängylle.
"Ei",Christiné sanoi ja tunsi tytön suukottavan tämän huulia kevyesti ja siirtyi pian kaulalle. Shirley näykkäisi hellästi vaaleahiuksisen kaulaa ja kuljetti käsiään pitkin tämän vartaloa.

"Nam, sustahan löytyi kokonaan uusi puoli", Christiné sanoi.
Kukaan ei ollut koskaan kosketellut ja katsonut Christinéa sillä tavalla, kuin tämä tyttö teki. He sopisivat toisilleen täydellisesti.

Christiné antoi Shirleyn hoidella häntä mielensä mukaan, nauttien tytön lämmöstä ja kosketuksista eri puolilla kehoa.
Tämän parempaa Halloweenia tyttö ei osannut kuvitellakkaan.
Ensin tutustuminen kauniiseen tyttöön kahvilassa joka pyysi häntä bileisiin ja he ovatkin kämppiksiä ja nyt seurustelevat.

"Mun vanhemmat sais kohtauksen jos näkisivät mut nyt. Niiden pikkutyttö toisen tytön kanssa sängyssä. Se sais isän varmaan hautaan", Christine sanoi ja kosketteli Shirleyn kehoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/2/2009, 20:51

"Nam, sustahan löytyi kokonaan uusi puoli", Christiné sanoi ja Shirley naurahti. Itse asiassa tyttö oli samaa mieltä Christinén kanssa. Eihän tiennyt olevansa näin rohkea. Hellästi Shirley avasi tytön rintsikoiden hakaset ja heitti rintsikat lattialle. Sitten hän siirsi kätensä tytön rinnoille ja kosketti niitä varovasti.

"Mun vanhemmat sais kohtauksen jos näkisivät mut nyt. Niiden pikkutyttö toisen tytön kanssa sängyssä. Se sais isän varmaan hautaan", Chrstiné sanoi ja kosketteli Shirleytä. Shirley ei voinut muuta kuin naurahtaa tytön toteamukselle. Shirleyn äitikään ei kyllä olisi pitänyt ajatuksesta, että Shirley olisi toisen tytön kanssa. Mutta ei hänen äitinsä asiaa tarvinnut tietääkään.. ainakaan vielä.

"Mmm, sä oot niin suloinen", Shirley mumisi haudaten kasvonsa tytön hiuksiin ja suukotteli jälleen tytön kaulaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/2/2009, 22:42

Christiné antoi Shirleyn suudella ja hyväillä häntä vielä hetken. Tytöllä ei ollut enää edes rintsikoita suojanaan.
"Pitäisikö meidän lopettaa? Mun täytyy herätä aikaisin huomenna siivoomaan. Mun vanhemmat tulee käymään täällä ja tuovat jotain unohtuneita juttuja", Christiné sanoi epävarmasti. Hän tiesi että olisi jatkanut tytön koskettelua jollei takaraivossa olisi koko ajan pieni muistutuksen ääni sotkusta ja vanhemmista.

"Mä olen pahoillani. Mut vanhoilliset vanhemmat eivät arvosta sotkua ja sekavaa yleisilmettä", tyttö sanoi pahoittelevasti.

Hän nousi sängyltä ja alkoi kasailemaan tavaroitaan valmiiksi, jotta saisi survottua tavarat nopeasti laukkuun ja siivoamisen hoidettua aamulla ennätysvauhtiin.
Tyttö tiesi itsestään erään faktan kiusallisen hyvin. Hän oli erittäin aamu-uninen eikä heräämistä kannustanut jos tiesi armottoman siivouskohtauksen olevan edessä.

"Saanhan mä silti nukkua sun vieressä?" Christiné kysyi varovaisesti. Hän pelkäsi loukanneen Shirleytä jotenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/3/2009, 19:58

"Pitäisikö meidän lopettaa? Mun täytyy herätä aikaisin huomenna siivoomaan. Mun vanhemmat tulee käymään täällä ja tuovat jotain unohtuneita juttuja", Shirley kuuli Christinén sanovan hieman epävarmasti. Shirley kyllä ymmärsi tyttöä, he olivat edenneet varsin nopeasti.
"Mä olen pahoillani. Mut vanhoilliset vanhemmat eivät arvosta sotkua ja sekavaa yleisilmettä", Christiné jatkoi pahoittelevaan sävyyn. "Joo, ei se mitään. Kyllä mä ymmärrän", Shirley sanoi ja vilautti tytölle hymyn.

Christiné nousi sängyltä ja aloitti tavaroiden kasailun. Hän ilmeisesti valmisteli aamun siivousta. "Saanhan mä silti nukkua sun vieressä?", tyttö kysyi varovasti. "Totta kai saat", Shirley vastasi ja veti paidan takaisin päällensä. "Mä meen pesee meikit pois naamasta niin voidaan kohta käydä nukkuu", Shirley sanoi ja poistui nopeasti kylpyhuoneeseen.

Meikkejä pestessä Shirley mietti kulunutta päivää. Hän oli tavannut kahvilassa suloisen tytön, huomannut tämän olevan hänen kämppiksenä ja sitten he olivat menneet bileisiin yhdessä. Siellä he olivat aloittaneet seurustelun. Shirley hymyili peilikuvalleen. Nopeaa etenemistä, mutta Shirley todella piti tuosta tyttösestä.
Shirley palasi takaisin Christinén luokse. "Käydäänkö nukkumaan?", hän kysäisi ja kömpi itse jo peiton alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty11/8/2009, 01:30

Christiné valmisteli aamun siivousta. "Saanhan mä silti nukkua sun vieressä?", hän kysyi varovasti.
"Totta kai saat", Shirley vastasi ja veti paidan takaisin päällensä. Shirleyn mentyä pesemään meikkinsä Christiné otti esille vihkonsa johon hän kirjoitti joka päivä hieman tapahtumista. Tälle päivälle hän kirjoitti Shirleystä, bileistä ja suloisesta kahvilasta.

"Käydäänkö nukkumaan?", Shirley kysäisi. Christiné ei ollut kuullut tytön saapumista ja säikähti suunnattomasti. Hän oli täysin uppoutunut päivänsä kuvailuun.
"Mä käyn pesee hampaat ja meikit, odota sekunti", tyttö sai sanottua ja katosi kylpyhuoneeseen.

"Mun täytyy lopettaa tää jatkuva säikkyminen, Shirley pitää mua varmaan ihan seinähulluna", tyttö keskusteli peilikuvalleen samalla kun pyyhki meikit pois.

"Valmista tuli muru", tyttö sanoi ja kömpi Shirleyn viereen suudellen tätä ehkä normaalia vaativammin.

//sori tauko, 40 asteen kuumeessa ei innostanut kirjoitella//
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Your eyes make me weak Empty
ViestiAihe: Vs: Your eyes make me weak   Your eyes make me weak Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Your eyes make me weak
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Let's make scene out of this~
» Lonely rain you sure make it hard to smile

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Arkisto :: Pelatut pelit-
Siirry: