Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/29/2009, 16:36

"... iso roolipeli, johon kaikki halukkaat voivat mielensä mukaan osallistua. Teemana olisi siis halloweenbileet, jotka sijoittuvat koulun liikuntasaliin. Itse halloweenhan on 31. lokakuuta, mutta roolipelin peliajan on päätetty olevan 29. lokakuuta - 2. marraskuuta. Halloweenbileisiin kuuluu tietty disco, naamiaismeininkiä ja jonkinlaista naposteltavaa. Alkoholituotteita, päihteitä tai tupakkaa paikalle ei ole lupa tuoda, mutta kukapa niitä ovelimpia estää salakuljettamasta niitäkin paikalle."

Eli siis halloweenbileet. Mukaan ovat ilmoittautuneet seuraavat henkilöt: Misaki Nanami, Manami Whitney, Shirley Clamp, Isabel Fay, Haruka Uchino, Lawrence Dakota, Gemma Dakota, Tino Desai, Anne May Green, Ronya Steel & Christiné Klein. Mukaan saa toki vielä tulla jos vain siltä tuntuu (:


Kuka tahansa saa aloittaa pelin milloin tahansa ja viimeisimmän viestin peliin voi lähettää 2.11.2009 kello 23:59. Sitten peli sulkeutuu. Mukavaa halloweenia ja vauhdikasta bilemeininkiä! Karkki vai kepponen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Halloween night   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 19:30

Christiné

Christiné ja Shirley saapuivat liikuntasaliin joka oli koristeltu upeasti. Porukkaa oli jo paikalla mukavasti ja vaatetukseen oli panostettu.
"Wow, nämä ihmiset osaavat pukeutua, onneksi en siis ole ylipukeutunut", Christiné henkäisi pian.
Musiikki soi lujalla ja osa oli siirtynyt jo tanssimaankin. Christinékin halusi tanssia, muttei vielä. Ensin hän halusi tutustua tilaan ja katsella ihmisiä.

Tytöstä oli todella mukavaa että Shirley, hänen kämppiksensä, oli pyytänyt hänet kanssaan juhliin.
"Haluatko jotain syötävää tai juotavaa?", Christiné kysyi Shirleyltä.
Christiné tuumi mielessään, että ottaisi korkeintaan juotavaa. Vaikka hän olikin jo alkanut olla voittamassa syömishäiriötään, hän ei kuitenkaan ollut valmis ottamaan julkisesti paineita itsestään.

//sori lyhyys ja toivottavasti ei haittaa, että mainitsin Shirleynkin saapumisen.//


Viimeinen muokkaaja, Romihi pvm 10/30/2009, 21:17, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 19:48

Shirley katsoi ympärilleen liikuntasalissa. Paikka oli todella hienosti koristeltu ja ihmiset olivat todella panostaneet pukeutumiseen. "Wow, nämä ihmiset osaavat pukeutua, onneksi en siis ole ylipukeutunut", Christiné henkäisi Shirleyn vieressä ja perhoset Shirleyn vatsassa lähtivät lentoon. Hän tiesi illasta tulevan aivan mahtavan.

Shirley antoi katseen kiertää salissa. Hän näki muutamia tuttuja kasvoja luennoilta, muttei ketään jonka kanssa olisi tahtonut hengailla enempää. Hänellä oli jo aivan loistavaa seuraa. Hymyillen Shirley kääntyi katsomaan vierellään olevaa Christinéa.
"Haluatko jotain syötävää tai juotavaa?", tyttö kysyi keskeyttäen Shirleyn ajatukset. "Jotain juotavaa voisin ottaa. Ei oo vielä nälkä", Shirley vastasi ja tarttui hellästi Christinéa kädestä. Hän toivoi, ettei säikäyttäisi tyttöä eleellään. Taustalla soiva musiikki ja hämärä valaistus antoivat Shirleylle rohkeutta tehdä pienen aloitteen.

"Tuolla näyttäs olevan jotain tarjoitavana, mennäänkö sinne?", Shirley kysyi pitäen tyttöä edelleen kädestä kiinni ja katsahti Christinéa, joka näytti todella suloiselta hämähäkin seittiä hiuksissaan.

//ei haittaa, sillä tytöthän menivät yhdessä sovitusti juhliin ^^ //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 20:13

Christiné

Shirley tarttui Christinéa kädestä kiinni, ei lainkaan häiritsevästi. Christiné antoi kätensä jäädä.
"Tuolla näyttäs olevan jotain tarjoitavana, mennäänkö sinne?", Shirley kysyi ja katsahti Christinéa.
"Mennään vain", tyttö sanoi hennosti. Hän tunsi lievää kuumotusta kädessään ja kuitenkin käsi tuntui normaalin kylmältä.

Tytöt lähtivät kulkemaan käsikkäin kohti tarjoilupistettä.
"Hei mahtavaa oon nää kengät jalassa sun pitunen", Christiné naurahti. Hän nautti näinkin pienistä asioista jotka olivat Christinélle suuria.
"Nämä kengät vain taitavat tappaa mun jalat ennen kahtatoista ja mun on palattava kämpille yhtä dramaattisesti kuin Tuhkimon", tyttö vitsaili hyvän tuulisesti.
"Mitä sä haluut juoda? Mä en tiedä ollenkaan mitä mä haluaisin", tyttö kysyi Shirleyltä ja arpoi mielessään mitä hän halusi.
Kappale vaihtui ja Christiné tunnisti kappaleen.
"Hei meidän on pakko mennä ensin tanssimaan, tämä on yks ihanimpia kappaleita koko maailmassa", Christiné sanoi ja lähti vetämään Shirleytä kohti tanssilattiaa.

Tyttö oli aina rakastanut tanssimista, etenkin juhlissa ja toivoi, että hänen seuralaisensa piti myös.


Viimeinen muokkaaja, Romihi pvm 10/30/2009, 21:17, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 20:37

Tytöt kävelivät käsi kädessä kohti tarjoilupistettä. Shirley hymyili vastaantuleville ihmisille ja mietti mitä Christiné mahtoi ajatella. Ei tyttö ainakaan ollut torjunut häntä, se oli hyvä juttu. "Hei mahtavaa oon nää kengät jalassa sun pitunen", Christiné naurahti ja Shirley hymyili tytölle. Ruskeaveriköstä oli suloista, että tämän seuralainen iloitsi pienistäkin asioista. "Nämä kengät vain taitavat tappaa mun jalat ennen kahtatoista ja mun on palattava kämpille yhtä dramaattisesti kuin Tuhkimon", Christiné oli erittäin hyvällä tuulella ja vitsaili Shirleylle. "No, mun pitää varmaan kantaa sut sit takas, jos sun jalat ei kestä", Shirley naurahti ja samalla he pysähtyivätkin jo tarjouilupisteen eteen.

Christiné kysyi mitä Shirley tahtoisi juoda, mutta ennen kuin tyttö ehti vastaamaan taustalla soiva kappale vaihtui. "Hei meidän on pakko mennä ensin tanssimaan, tämä on yks ihanimpia kappaleita koko maailmassa", Christiné veti Shirleyn mukanaan tanssilattialle ja juomien ottaminen unohtui.

Shirley kietoi kätensä Christinén ympärille ja nautti tytön läheisyydestä. Tanssiminen oli Shirleystä mukavaa, varsinkin kun seuralainen oli noinkin suloinen tyttö. Katsoessaan Christinéa silmiin Shirleyn vatsanpohjassa perhoset jatkoivat lentelyään ja onnellinen hymy kohosi Shirleyn huulille. Hän ei huomannut ympärillä tanssivia ihmisiä, hän näki vain Christinén.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 21:15

Misaki Nanami
Misaki istui hämärän liikuntasalin perällä siemaillen korkeasta lasista hänen suosimaansa virvoitusjuomaa, spriteä. Samalla hän katseli tanssilattialla pyöriviä otuksia, joita voisi varmaan normaaleissa olosuhteissa kutsua ihmisiksi. Jotkut heistä näyttivät kerrassaan tyrmääviltä. Erityisesti hän oli kiinnittänyt huomionsa luultavasti kolmannella vuosiluokalla olevaan tyttöön, joka oli pukeutunut The Grudge -elokuvan Kayakoksi. Juuri kun Misaki oli menossa kehumaan asua tutustuakseen tuohon tyttöön lähemmin, oli tuon kavaljeeri tupsahtanut paikalle ja vetänyt tuon tanssilattialle.

Misaki vilkaisi kelloa. Hän oli jo kaksikymmentä minuuttia ollut yksikseen liikuntasalissa, vaikka ihmisiä oli hänen ympärillään tusinoittain. Misaki antoi katseensa vaeltaa vielä salin läpi. Jos hän nyt kuitenkin sattuisi huomaamaan jonkun tuttunsa, kuten esimerkiksi Anne Mayn, jonka ajatteleminen sai Misakin huulille nousemaan hymyn, tai vaikka...

No kappas, Misaki ajatteli. Viimein hänen ruskeat silmänsä olivat havainneet tuttuja: Shirley. Tanssilattialla. Tanssimassa jonkun vaalean neidin kanssa. Misaki päätti mennä tervehtimään Shirleytä heti, kun tuo siirtyisi pois tanssilattialta. Ehkä hän saisi tuosta hänen seuralaisestaankin ystävän.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 21:22

Christiné

Shirley naurahti Christinén kenkä jutulle.
"Mun pitää varmaan kantaa sut sit takas, jos sun jalat ei kestä", tyttö naurahti ja Christiné hymyili seuralaisellen.
"Hah hah hah, et sä jaksa edes nostaa mua", tyttö sanoi ja esitti sen jatkona huumorilleen, todellisuudessa hento tyttö pelkäsi sitä enemmän kuin mitää. Ettei kukaan jaksaisi nostaa häntä.

Tytöt olivat siirtyneet tanssimaan ja Shirley oli kietonut kätensä Christinén ympärille ja tyttö teki samoin Shirleylle.
Christinésta tuntui että hän oli kokonaan omassa ulottuvuudessaan, kaksin tämän ruskea hiuksisen tytön kanssa. Ei mikään paha kuvitelma.

Christiné palasi maan pinnalle ja huomasi kenkien olevan todella tukalat tanssimiselle.
"Noniin Shirley, saat kantaa minut tarjoilupöydän ääreen, jalkani kuolevat kohta ja haluan coca-colaa", tyttö naurahti ja katsoi tanssipariansa syvälle silmiin.
Kappalekkin oli juuri sopivasti loppumassa.

En ole ikinä ennen päästänyt ketään tuntematonta ihmistä näin lähelle itseäni, mutta tämä ei edes ahdista. Ehkä meidät on tarkoitettu ystäviksi, Christiné pohti ja kipristeli varpaitaan jottei niistä katoaisi tunto täysin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 21:37

Shirley

"Hah hah hah, et sä jaksa edes nostaa mua", Shirley katsahti siroa tyttöä ja naurahti. "Noin hennon tytön nostan vaikka yhdellä kädellä ilmaan", Shirley hymyili tytölle.

Shirley tunsi Christinén kädet ympärillään ja nautti tuosta tunteesta. Perhoset tanssahtelivat hänen vatsassaan ja Shirley keskittyi ainoastaan tuohon vaaleaan, ihanaan tyttöön lähellään. Pian kappale kuitenkin oli loppumaisillaan ja Shirley hätkähti kuullessaan Christinén äänen. "Noniin Shirley, saat kantaa minut tarjoilupöydän ääreen, jalkani kuolevat kohta ja haluan coca-colaa", Christiné naurahti ja katsoi Shirleytä syvälle silmiin. Shirley vastasi katseense ja tunsi jäävänsä kiinni noihin kauniiseen silmiin.

"No, nostanko sut syliin vai ootatko tässä, jos haen meille coca-colat?", Shirley kysyi hieman naurahtaen ja huomasi samalla ympärille vilkaistessaan Misakin seisoskelevan lähettyvillä. Hän hymyili ja nyökkäsi tytölle tervehtiäkseen häntä. Misaki varmaan tulisi juttelemaan Shirleylle, sillä tytöllä ei näkynyt olevan seuraa. Nopeasti Shirley siirsi katseensa takaisin Christinéen ja odotteli tytön vastausta katsellen tuon kaunista olemusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:07

Christiné

"Noin hennon tytön nostan vaikka yhdellä kädellä ilmaan", Shirley sanoi ja Christinélle se oli kuin suurinkin kohteliaisuus.
"Mä en tiedä mitä sanoa", Christiné sanoi ja tunsi punastuvansa hieman.

"No, nostanko sut syliin vai ootatko tässä, jos haen meille coca-colat?", Shirley kysyi. Christiné huomasi Shirleyn katselevan lähellä seisovaa tyttöä jolla ei ollut seuraa. Christiné ei itse ollut nähnyt häntä aikaisemmin.
"Hmm.. No voin mä jäädä tähänkin odottamaan. Mut oot todella ihana kun tuot mullekki juomista", tyttö sanoi hymyillen iloisesti ja halasi Shirleytä.

Christiné huomasi Shirleyn katselevan lähellä seisovaa tyttöä jolla ei ollut seuraa. Christiné ei itse ollut nähnyt häntä aikaisemmin.
"Kuka hän on? Onko hän mukava? Minkä ikäinen hän on?", Christiné uteli Shirleyltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:12

Misaki Nanami
Shirleyllä näytti olevan hauskaa tuon vaalean neidon kanssa. Misaki mietti jo, olivatkohan nuo mahdollisesti muutakin kuin ystäviä. Toisaalta, noiden käyttäytyminen vaikutti niin herkältä ja kokeilevalta, että Misaki päätteli tuossa olevan vain kyse ystävyydestä, joka kuitenkin saattaisi kehittyä vakavampaan suuntaan. Misaki oli iloinen Shirleyn puolesta. Toisaalta hän tunsi omituista kaihoisuutta jossain sydämessään. Hän huomasi kaipaavansa Anne Mayn käsiä ympärilleen, Anne Mayn huulia omiaan vasten...

Misaki säpsähti havaitessaan Shirleyn huomanneen tämän. Shirley nyökkäsi Misakille hymyillen. Misakin kaihoisa hymy muuttui hetkessä iloisemmaksi ja tämä nyökkäsi takaisin. Sitten Shirley taas kääntyä vaalean puoleen. Misaki tunsi olonsa hieman epävarmaksi. Häiritsisikö hän, jos hän menisi juttelemaan? Samassa Misaki huomasi lasinsa tyhjentyneen. Niinpä hän lähti astelemaan kohti pöytää, kaataakseen itselle lisää tuota ihanaa nestettä, mitä Misaki olisi voinut juoda litra tolkulla kyllästymättä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:22

Shirley

"Mä en tiedä mitä sanoa", Christiné vastasi punastuen Shirleyn sanoessa, että tämä pystyisi nostamaan tytön vaikka yhdellä kädellä ilmaan. Mutta tottahan se oli, Christiné oli niin hento ja pieni. Shirleyn kysyessä odottaisiko tyttö, jos hän kävisi hakemassa juomia, tyttö vastasi jäävänsä odottamaan. "..Mut oot todella ihana kun tuot mullekki juomista", oli Shirleyn vuoro punastua.

Christiné huomasi Shirleyn katsoneen Misaki kauempana ja utelikin pian tytöstä. "Kuka hän on? Onko hän mukava? Minkä ikäinen hän on?", Shirley hämmästyi kysymystulvaa. "Tuota, hän on Misaki Nanami, olen tavannut hänet pari kertaa aiemmin. Ihan kiva tyttö. Hän on 16-vuotias.", Shirley vastasi nopeasti.

Hän katsoi tyttöä silmiin ja otti kiinni Christinén kädestä. "Mulla ei mee kauan. Tuun kohta, älä karkaa minnekään ihanuus.", Shirley päästi irti tytön kädestä ja hämmästyi omia sanojaan. Hän oli kutsunut tyttöä ihanuudeksi, jota tämä olikin. Mutta yleensä Shirley ei uskaltanut tehdä minkäänlaisia aloitteita.

Nopein askelin Shirley lähestyi tarjoilupistettä ja otti kaksi lasillista coca-colaa. Samalla hän huomasi Misakin ottamassa lisää spriteä. "Hei, mitä kuuluu? Oon hakemassa mulle ja Christinélle juomista.", Shirley hymyili tytölle ja toivoi pääsevänsä pian takaisin Christinén luo, vaikka toisaalta hän tahtoi myös kuulla Misakin kuulumiset.


Viimeinen muokkaaja, Mizhiru pvm 10/30/2009, 22:32, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:30

Isabel Fay

Isabel käveli korkeilla koroillaan kohti liikuntasalia. Hän ei tiennyt mitä odottaa bileiltä, hänellä ei ollu sen suurempia suunnitelmia. Tiukassa, hyvin lyhyessä punaisessa mekossaan Isabel oli upea näky. Meikkaukseen hän oli panostanut todella kovasti ja korujakin löytyi paljon. Pian Isabel olikin jo liikuntasalissa ja katseli ympärilleen. Ihmisiä oli liikkeellä yllättävän paljon ja ihmisten asut olivat mahtavia. Hän itse ei ollut pukeutunut kovin halloween-tyylillä, mutta tiesi näyttävänsä seksikkäältä.

Laukussaan Isabelilla oli mukana vahvempia juomia, ne oli ollut yllättävän helppo salakuljettaa sisään. Aluksi Isabel päätti kuitenkin pysytellä selvänä ja katsella menoa rauhassa. Tuttuja kasvoja etsien Isabel liikkui kohti tanssilattiaa ja pyörähteli hetken nopean biisin tahdissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:34

Misaki Nanami
Misaki oli juuri kaatanut lasiinsa spriteä, kun hän kuuli Shirleyn iloisen äänen. "Hei, mitä kuuluu? Oon hakemassa mulle ja Christinélle juomista." Misaki kääntyi katsomaan Shirleytä, joka kannatteli kahta coca-cola lasia. Shirley näytti yhtä hyvältä kuin viime tapaamisellakin, ehkä jopa paremmalta. "Hei", Misaki tervehti hymyillen. "Minulle kuuluu ihan hyvää. Vähän tylsää tosin, ei oikein ole seuraa..." Misaki kertoi toivoen herättävänsä Shirleyssä säälin tunteita. Seura ei nimittäin olisi pahitteeksi.

"Ai, hänen nimensä on siis Christiné. Nätti nimi. Eikä kyllä ulkonäössäkään ole valittamista" Misaki totesi virnistäen, vilkaisten tuota tanssilattian reunalla olevaa vaaleaa neitoa. "Onko hän ystävä vai...?" Misaki uteli.

"Voisinko liittyä teidän seuraanne juoman ajaksi? Olisi hauska tutustua ja vaihdella enemmänkin kuulumisia", Misaki katsoi Shirleytä vetoavasti. "Voin toki olla yksinkin, jos haluat olla kahden hänen kanssaan..."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:34

Christiné sai pian vastauksia kysymyksiinsä.
"Tuota, hän on Misaki Nanami, olen tavannut hänet pari kertaa aiemmin. Ihan kiva tyttö. Hän on 16-vuotias.", Shirley kertoi.

Shirley katsoi Christinéa silmiin ja otti kiinni Christinén kädestä. "Mulla ei mee kauan. Tuun kohta, älä karkaa minnekään ihanuus.", Shirley sanoi.
"En tietenkään karkaa minnekkään. Ja itse olet senkin söpöläinen", Christine heitti. Hän toivoi tästä tulevan muutakin, kuin pelkkää kämppäkaveria ja ystää.
Tyttö katsoi seuralaisensa loittonevaa selkää ja odotti tämän paluuta ottaen samalla kengät pois jalasta.
Vitsi miten olo parani heti kun sain jalat tasaiselle maalle, tyttö ajatteli helpottuneena ja nosti kengät käsiinsä.

Kaikilla oli omat kaverinsa ja klikkinsä. Minne Shirley jäi, tyttö ihmetteli ja huomasi hänet vielä tarjoilupisteen luona. Hän puhui Misaki Nanamille. He luultavasti vaihtoivat kuulumisia keskenään.
Christiné päätti lähteä Shirleyn luo auttamaan tätä juomissa ja kenties tutustumaan Misakiin.
Hän käveli läpi tungoksen.

"En jaksanut odotella joten tulin tänne", Tyttö sanoi ja hymyili.

//saanko tunkea Ilarion tänne vielä?//
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:43

"Hei. Minulle kuuluu ihan hyvää. Vähän tylsää tosin, ei oikein ole seuraa...", Misaki sanoi ja Shirley hymyili pahoittelevasti. "Ai, hänen nimensä on siis Christiné. Nätti nimi. Eikä kyllä ulkonäössäkään ole valittamista. Onko hän ystävä vai...?", Misaki uteli. "Nätti tyttö on kyllä. Hän on tällä hetkellä vain ystävä, tai onhan hän mun kämppis. Oikeastaan toivoisin tästä kehittyvän jotain muutakin", Shirley tunnusti ujosti Misakille, johon tiesi voivansa luottaa.

Misaki pyysi lupaa liittyä Shirleyn ja Christinén seuraan, mutta ennen kuin Shirley ehti vastaamaan mitään Christiné tuli heidän luokseen. Olikohan tyttö kuullut mitä Shirley oli juuri sanonut Misakille..
"En jaksanut odotella joten tulin tänne", hän sanoi hymyillen ja Shirley hymyili takaisin. Christiné oli ottanut kengät pois jalastaan ja oli Shirleytä huomattavasti lyhyempi, mutta se ei haitannut. "Anteeksi, kun kesti. Tässä on Misaki", Shirley esitteli ja olisi halunnut tarttua jälleen Christinéa kädestä, mutta ajatteli sen olevan liian omistavaa. Eiväthän he seurustelleet.. Shirley ojensi coca-colan tytölle ja hymyili tälle hellästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:51

Manami Whitney
Manami sipsutteli hämärään liikuntasaliin, missä meno näytti olevan nousemassa kattoon hyvää vauhtia. Paras aika ilmestyä bileisiin. Manami sipaisi tummanruskeita hiuksiaan, jotka olivat tänään korkkiruuvikiharoilla. Hän oli pukeutunut uusimpaan Gothic Lolita asuunsa (*kuva*), ja hänen silmämeikkinsä oli tumma, sopien täydellisesti yhteen hänen mekkonsa kanssa. Manami katsahti ympärilleen ja huomasi saavansa ihailevia katseita. Niille Manami hymähti tyytyväisenä. Isabel osui heti hänen silmiinsä. Tuo hattaranruoksuinen tyttö pyörähteli tanssilattialla yllään lyhyt punainen mekko. Manami ei edes yrittänyt estää katsettaan, vaan antoi sen vierailla tytön houkuttelevan näköisillä rinnoilla ja mekon helmassa...

Manami sipsutteli tanssilattialle, tarttui Isabelin käteen ja kiskoi tuon pois tanssilattialta. Hän ei haluaisi tanssia. Vielä. "Hei, Bel", Manami tervehti hymyillen säihkyvästi.


Viimeinen muokkaaja, SoundOfHysteria pvm 10/30/2009, 22:59, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 22:58

Misaki Nanami
"Nätti tyttö on kyllä", Shirleykin totesi. "Hän on tällä hetkellä vain ystävä, tai onhan hän mun kämppis. Oikeastaan toivoisin tästä kehittyvän jotain muutakin", tuo tunnusti. Misaki nyökkäsi. "Tsemppiä, kyllä sä sen tytön saat" Misaki naurahti. "En jaksanut odotella joten tulin tänne", Misaki kuuli vieraan tytön äänen. Hän vilkaisi sivulleen ja tunnisti tuon oitis Christinéksi. Jos tuo oli kaukaa näyttänyt kauniilta. Niin entä sitten läheltä? Misaki hymyili Christinélle, kun Shirley kertoi tuolle Misakin nimen. "Hei, hauska tutustua", Misaki sanoi Christinélle.

"Anteeksi että Shirleyllä kesti, se on kai minun vikani. Vaihdoimme kuulumisia", Misaki kertoi Christinélle. "Kysyin juuri, että saisinko mahdollisesti liittyä juoman ajaksi teidän seuraanne? On vähän tylsää keikistellä täällä yksin", Misaki naurahti ja katsoi Christinéä uteliaana.


Viimeinen muokkaaja, SoundOfHysteria pvm 10/30/2009, 23:03, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:00

Isabel Fay

Isabel tanssi ja tiesi ihmisten katselevan häntä ihaillen. Hän nautti pienestä esiintymisestä, mutta samalla toivoi saavansa jotain muuta viihdykettä. Pian Mana sipsuttelikin hänen luokseen tanssilattialle tarttuen Isabelin käteen ja vetäen hänet pois tanssimasta. Se passasi tytölle mainiosti. Mielummin hän tanssisi Manamin kanssa myöhemmin illalla.

"Hei, Bel", Manami tervehti ja hymyili säteilevästi. Isabel hymyili takaisin. "Hei Mana. Olet upean näköinen", Isabel katsahti tyttöä päästä varpaisiin ja oli erittäin tyytyväinen näkemäänsä. Manamin hiukset olivat kauniisti kiharoilla ja tämän asu sopi tälle täydellisesti. Isabel siirsi katseensa hitaasti Manamin silmiin, jotka olivat meikattu hyvin tummasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:03

Christiné Klein

"...jotain muutakin", Shirley sanoi Misakille juuri kun Christiné saapui paikalle.
"Anteeksi, kun kesti. Tässä on Misaki", Shirley esitteli Misakin Christinélle ja ojensi tytölle juomansa.
"Hei, hauska tutustua. Olen Christiné Klein", tyttö esitteli itsensä, muistaen tällä kertaa olla vähemmän muodollinen.
Christiné tarttui samassa Shirleytä kädestä ja toivoi, ettei se olisi liian omistavan näköistä.
Misaki pahoitteli Shirleyn pidättelyä.

"Kysyin juuri, että saisinko mahdollisesti liittyä juoman ajaksi teidän seuraanne? On vähän tylsää keikistellä täällä yksin", Misaki naurahti.
"Kyllä se minulle käy", vaaleahiuksinen tyttö sanoi hyväksyvästi.

"Täällä on jo todella paljon porukkaa ja lisää vain tulee. Tuo lolitaan pukeutunut on onnistunut hyvin asuvalinnassaan", Christiné ihasteli.
Hänen mielestään oli ihailtavaa, että nämä ihmiset jaksoivat panostaa ulkonäköönsä juhlissa. Hänen kotimaassaan koulu ei järjestänyt ylimääräisiä juhlia. Ainoa juhla mikä pidettiin, oli vuoden päättäjäiset jotka olivat sitäkin näyttävämmät.

"Järjestetäänkö täällä enemmänkin tämmöisiä teemajuhlia? Saksassa meillä on vain yksi juhla koulun puolesta", Christiné halusi tietää.
"Tiedättekö, musta tuntuu nyt todella lyhyeltä kun eka seisoin nää 13cm korot jalassa. Apua anteeks tää puhetulva, mä innostun välillä ihan liikaa", Christiné sanoi ja rupesi nauramaan.
Tyttö saattoi selittää pitkät litaniat juttuja joista kukaan ei varmasti ollut kiinnostunut. Eikä kukaan varmaan ymmärtänyt hänen mielipuolista puhettaan. Eihän tämä ollut tytön äidinkieli ja harvoin ennen tätä vuotta hän oli puhunut sanaakaan vieraalla kielellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:13

"Tsemppiä, kyllä sä sen tytön saat", Misaki kannusti Shirleytä tämän tunnustaessa toiveensa Christinéa kohtaan. "Toivottavasti joo..", Shirley sanoi mietteliäästi.

Shirley kuunteli, kun Misaki ja Christiné juttelivat ja tunsi Christinén tarttuvan hänen käteensä kiinni. Onnellinen hymy levisi jälleen hänen kasvoilleen ja hän puristi tytön kättä hellästi. "Kysyin juuri, että saisinko mahdollisesti liittyä juoman ajaksi teidän seuraanne? On vähän tylsää keikistellä täällä yksin", Misaki kysyi ja Christiné vastasi sen passaavan. "Juu, passaa munkin puolesta", Shirley myönteli Chistinéa ja katsoi Misakia hymyillen.

"Täällä on jo todella paljon porukkaa ja lisää vain tulee. Tuo lolitaan pukeutunut on onnistunut hyvin asuvalinnassaan", Christiné ihasteli ja Shirley oli täysin samaa mieltä. Salissa oli paljon ihmisiä ja uusia kasvoja liittyi koko ajan joukkoon. Asut olivat mitä kauniimpia ja mahtavempia.

Christiné kysyi järjestetäänkö täällä enemmänkin teemajuhlia ja kertoi Saksan tavoista. "Aina silloin tällöin on jotain juhlia. Mun mielestä nää on aika kivoja, pystyy paremmin tutustumaan ihmisiin.", Shirley vastasi hymyillen tytölle. "Tiedättekö, musta tuntuu nyt todella lyhyeltä kun eka seisoin nää 13cm korot jalassa. Apua anteeks tää puhetulva, mä innostun välillä ihan liikaa", Christine selitti innoissaan, Shirleystä se oli suloista. "Voin uskoa, mutta sää oot yhtä sulonen lyhyenä kuin pitkänäkin. Eikä tuo puhetulva haittaa yhtään", Shirley sanoi ja unohti Misakin olemassa olon. Christiné oli valloittanut hänet täysin.


//anteeks, jos tästä tuli vähän sekava :'D //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:16

Manami Whitney
Manami sai Isabelilta takaisin hymyn, sekä kehuja puvustaan. Tavoittaessaan Isabelin suurien silmien katseen, Manami nyökkäsi, kuin kiittääkseen. "Itsekin näytät todella houkuttelevalta", Manami myönsi luoden viimeiseen sanaan hiukan vihjailevan sävyn. Ehkäpä hän voisi halloweenbileiden jälkeen viettää laatuaikaa tytön kanssa. Manami nojaili seinään coolisti, katsahtaen sitten jälleen ympärilleen. Hän etsiskeli katseellaan muita jengiläisiä, mutta noita ei näkynyt missään. Manami katsahti Isabelia. "Mitä kuuluu?" Manami kysyi, mutta käänsi taas katseensa kiusoittelevasti pois päin tytöstä, tehden nopean arvioinnin muiden ihmisten asuista.

// Lyhyttä... anteeks... //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:23

Misaki Nanami
Misaki sai sekä Christinéltä että Shirleyltä myöntävän vastauksen. Hän oli iloinen saadessaan liittyä seuraan, mutta toisaalta, hän pelkäsi huomaavansa pian olevan vain kolmas pyörä. "Täällä on jo todella paljon porukkaa ja lisää vain tulee. Tuo lolitaan pukeutunut on onnistunut hyvin asuvalinnassaan" Christiné sanoi. Misaki katsahti sinne päin ja hän tunnisti kasvot oitis. "Se on Manami Whitney. Yks suosituimpia likkoja koulussa. Oon kuullut juttua, että sillä on enemmän suhteita ku hiuksia päässä ja jos joku ei tee sen mieliksi, niin sitten voi pian huomata olevansa vaikeuksissa... tässä pari päivää sitten se lähetti jonkun hakkaamaan yhen Gemman", Misaki raportoi.

Christiné kysyi järjestetäänkö lukiossa enemmänkin teemajuhlia. Shirley kuitenkin ehti vastata ennen kuin Misaki ehti avata suutaan. "Tiedättekö, musta tuntuu nyt todella lyhyeltä kun eka seisoin nää 13cm korot jalassa. Apua anteeks tää puhetulva, mä innostun välillä ihan liikaa." Misakille selvisi näin nopeasti, että tyttö oli varsin sosiaalista ja puheliasta sorttia. Misaki naurahti, muttei taaskaan ehtinyt sanoa mitään, kun Shirley jo ennätti lennättämään pari kehua tytölle. Misaki katsahti Shirleytä. Tyttö näytti unohtaneen tämän olevan olemassa. Sisimmässään Misaki tunsi pienen piston. Misaki toivoi, että Shirley olisi huomioinut häntä enemmän. Olivathan he ystäviä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:24

Ilario Lambertini

Tumma italialainen saapui juhliin, tällä kertaa ilman seuralaista. Hän ei ollut jaksanut pukeutua mitenkään vaan asteli tarjoilupisteen luokse rennosti.
"Oho, täälähän on ruuhkaa", hän sanoi yleisesti ottamatta kehenkään sen tarkempaa kontaktia. Ilario otti itselleen fantan ja jatkoi matkaansa salin reunustalle toiveissaan, että joku kaunis tyttö tai useampikin tulisi juttelemaan hänelle.

Ilarion teki armottomasti mieli lähteä ulos polttamaan, muttei jaksanut vaivautua niin pitkälle.
"Olkoot", hän tuhahti itsekseen ja otti kulauksen juomaansa.


//anteeks tökerön lyhyt aloitus ja tungin ilarion tänne vaikkei se listalla olekkaan//
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizhiru
Aloittelija
Mizhiru


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 29.09.2009
Ikä : 31

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:31

Manami nyökkäsi kiitokseksi kehuista ja sai takaisin kehuja. "Itsekin näytät todella houkuttelevalta", Mana sanoi ja Isabel kuuli pientä vihjailevaa sävyä lauseen viimeisessä sanassa. Isabel kiitti ja katseli samalla ympärilleen.

"Mitä kuuluu?", Manami kysyi ja Isabel huomasi tytön katseen kiertävän arvioivasti ympäri salia. "Ei ihmeempää. Ihan hyvää oikeastaan. Sulle?", Isabel vastasi tylsästi, sillä häntä ei tällaiset turhat höpinät kiinnostaneet. Hän kaipasi ihmistä lähelleen, sillä uudessa koulussa oli ollut viime aikoina varsin yksinäistä. Ihmiset eivät uskaltaneet lähestyä tyttöä, vaikka hän olisi mielellään tutustunut muihin.

"Aika tylsä meininki. Oisko sulla mitään ideoita?", Isabel katsahti Manamia nopeasti ja palautti katseensa sen jälkeen muihin salissa oleviin ihmisiin.

//nojoo, tääki jäi aika lyhyeksi //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://confidentiaal.webs.com/
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty10/30/2009, 23:35

Christiné Klein

Shirley vastasi Christinén kysymykseen juhlista ja tyttö oli mielissään. Hän nautti juhlimisesta ja useat juhlat olisi tuhat kertaa paremmat kuin kämäiset kotibileet.
Shirley otti myös kantaa Christinén puhetulvaan ja valitukseen lyhyydestä ja pian keskustelu oli ennemmin kahden keskeistä.
"Shirley, pitäisikö meidän huomioida hieman Misakiakin? Hän näyttää hieman alakuloiselta", lyhyt tyttö palautti molemmat maan tasolle.

Christiné kuuli faktoja Manami Whitneysta ja ei pitänyt kuulemastaan.
"Luulen etten halua joutua neiti Whitneyn silmätikuksi, hän kykenee ilmeisesti kauheisiin tekoihin ottamatta itse siitä vastuuta", Christiné tuohtui kuultuaan, miten Gemmalle kävi.
"Tiedättekö te muuten mitä Manamin ja Gemman välillä sitten tapahtui? Apua, anteeks tää utelu ja koko aikainen anteeks pyytely", Christiné naurahti.

"Mun juoma loppu", tyttö totesi yllättäen ja hänen tarvitsi päästä pikkuneitien huoneeseen.
"Voiko jompi kumpi kertoa missä on wc. Mun meikit kaipaa ehostusta", Christiné kysäisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty
ViestiAihe: Vs: This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]   This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009] Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
This is halloween ~ [HALLOWEENBILEET 29.10.2009 - 2.11.2009]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Arkisto :: Pelatut pelit-
Siirry: