Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 "Fara" who?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

"Fara" who? Empty
ViestiAihe: Vs: "Fara" who?   "Fara" who? Empty10/25/2009, 18:40

// Anteeksi, että kesti... inspis on tällähetkellä vähän kiikun kaakun... //

Misaki oli tylsistynyt. Hän halusi seuraa niin kipeästi. Mieluiten toki Anne Mayn, mutta muutkin kävivät. Siispä tämä asteli tennarit lattiaa vasten narskuen kirjastoon, missä oli kovin hiljaista. Misaki ehti jo epäillä, ettei täällä olisi muita kirjastonhoitajan ja hänen itsensä lisäksi, mutta sitten tämä kuuli jostain kauempaa äänen; aivan kuin sivua olisi käännetty. Uteliaana Misaki käveli kohti paikkaa, mistä epäili äänen kuuluneen ja hän löysikin itselleen seuraa: Kovin siron ja nätin oloisen tytön, jolla oli suorastaan kadehdittavan upea rusketus. Tyttö istui selkä seinää vasten jäljennellen jotain kirjasta piirustusvihkoon. Misaki arveli, että tyttö oli taiteellista sorttia.

"Hei", Misaki tervehti astellen kokeilevasti lähemmäs. Mitäs nyt? Kaipa hän odottaa ensin tytön vastausta ja esittäytyy sitten.

// ... mitä tekstiä ... //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

"Fara" who? Empty
ViestiAihe: Vs: "Fara" who?   "Fara" who? Empty10/25/2009, 19:52

Tyttö näytti menevän paniikkiin hänen yhtäkkisestä tervehdyksestään. Miksiköhän, Misaki mietti mutristan huuliaan hiukan mietteliään näköisesti. Viimein hiljaisuus päättyi, kun tyttö sai sanottua "Heei-ji." Tyttö lehahti tulipunaiseksi ja laski katseensa. Misaki vierailutti kättään suunsa edessä, peittääkseen huvittuneen virnistyksen. Misaki asteli vielä lähemmäs, kunnes oli tytön edessä. "Olen Misaki Nanami", Misaki esittäytyi, katsoen alaspäin lattialla istuvaa tyttöä. "Entä sinä?" Misaki kysyi, siistien kädellään tummanruskeaa otsatukkaansa.

// Lyhyttäää... //
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
SoundOfHysteria
Harrastelija
SoundOfHysteria


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 26.09.2009
Paikkakunta : Kuivaniemi

"Fara" who? Empty
ViestiAihe: Vs: "Fara" who?   "Fara" who? Empty10/30/2009, 23:36

Tyttö oli taas hiljaa. Misaki arveli tytön olevan ujo ja kaipaavan rohkaisua. Tai sitten tuo ei halunnut seuraa. Misaki päätti ottaa asiasta selvää saatuaan tuolta vastauksen. "Tiedän kyllä kuka sinä olet. Me oltiin samalla matikan kurssilla viime jaksossa. Mä olen Fara", Misaki kuuli tytön - joka esittäytyi Faraksi - sanovan. Nyt oli Misakin vuoro punastua, Faran vilkaistessa häntä hymyillen hyvin lyhykäisen ajan. "Ai olimmeko? Minä en..." Misaki vaikeni. Hän ei kehdannut sanoa lausetta loppuun. Hän ei kehdannut sanoa 'Minä en muista sinua.'

Misaki päätti vaihtaa nopeasti puheenaihetta. "Hmm..." Misakin katse vaelsi uudemman kerran Faran sylissä olevaan kirjaan. "Taidat olla taiteellista sorttia", Misaki totesi. "Minkälaista taidetta tuo kirja käsittelee?" Misaki kysyi. Ei hän kyllä kovinkaan monia taidetyylejä tiennyt. Ainakin surrealismi oli tuttu käsite. Muita ei nyt äkkiseltään tämän mieleen tullut. Misaki olisi mieluusti istunut Faran viereen, mutta ei halunnut vaikuttaa liian tungettelevalta. Niinpä tämä vain seisoi tytön edessä, pää hiukan kallellaan, hymy huulilla ja utelias katse Faraan kohdistettuna.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.endlessdays.webs.com/
Sponsored content





"Fara" who? Empty
ViestiAihe: Vs: "Fara" who?   "Fara" who? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
"Fara" who?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Arkisto :: Pelatut pelit-
Siirry: