Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tämänhetkiset ajatukset

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Tämänhetkiset ajatukset Empty
ViestiAihe: Tämänhetkiset ajatukset   Tämänhetkiset ajatukset Empty3/13/2011, 19:28

Ideana siis vain kertoa lyhyesti mikä fiilis. Ihan yksi sanakin vaan riittää, kilometri turinat eivät siis ole pakollisia.

Yhyy, mulla on tylsää. Peleissä vois olla aktiivisuutta ja muutakin kivaa, eikä aina vain tylsän hiljainen blogi. Ymmärrän toki, että on koulu kiireitä ja kaikkia muitakin kiireitä, mutta silloin kun on edes vähäsen aikaa, voisi kertoa olevansa hengissä? Uusiakin käyttäjiä on tullut pari, joten paikka alkaa ehkä pikku hiljaa heräilemään.. Mutta olisi kiva taas nähä kun paikka on oikeasti hengissä! Joka päivä olisi uusia päivityksiä peleihin ja näihin pulina töpöihin, ois aika jees (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Evi.Love
Aloittelija
Evi.Love


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Hämeenlinna

Tämänhetkiset ajatukset Empty
ViestiAihe: Vs: Tämänhetkiset ajatukset   Tämänhetkiset ajatukset Empty3/31/2011, 21:22

Näin lyhyesti; olen onnellinen, todella iloinen, ja fiilis on katossa. Vaikka torstai on yleensä aika perus päivä, tää on nyt jotenkin todella hyvä torstai. Täällä seikkailen ropeissa, päivittelin konetta ja nattiä, ja kattelen, kun jätkäkaveri tossa leikkii kissan kanssa. :3
Iloitsen myös uudesta lukujärjestyksestä, joka on siis helpoin koko ysiluokalla. Ainoa asia mistä olen pahoillani, on se, että tämä rope on jäänyt vähän vähemmälle käymislistoissani, mutta nyt aktivisoidun!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tämänhetkiset ajatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Off-game :: Pulinat-
Siirry: