Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Bing bong / Miiraaa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Shiroi
Aloittelija
Shiroi


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 14.04.2010
Ikä : 29

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty6/29/2010, 23:27

Sarah seurasi katseellaan pientä tyttöä, joka käveli määrätietoisesti lähemmäs. Ruskeat hiukset valahti neidin kasvoille, kun se painoi päätään alemmas ja kysyi hennolla äänellä saisiko se silittää koiraa. Kat vastasi myöntävästi ja tulijan kasvoille kohosi vilpitön hymy tarjotessaan rohkeasti kättään itseään huomattavasti kookkaammalle Edille. Pian myös lapsen äiti saapui paikalle kertoen, että nyt oli lähdettävä takaisin kotiin. Nainen kiitti Sarahia olkansa yli pois kävellessään. Edi oli tietenkin vain iloinen saadessaan huomiota myös hieman pienemmiltä kavereilta. Puistossa ei sillähetkellä näkynyt muita koiria, joten Katy päästi uroksen irti - ei se kuitenkaan kauas menisi. Toiset urokset oli ok, jos ne oli alistuvaa tyyppiä, mutta muiden suhteen piti olla aika varovainen. Sarah käveli hitaasti nurmikon ympäröivää hiekkaista polkua pitkin radion kuulokkeet korvillaan ja seurasi, että koira pysyi varmasti näkö etäisyydellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty7/7/2010, 17:35

Adriana asteli puistossa ja katseli ympärilleen. Paikka oli yllättävän autio, sillä yleensä täälä näkyi paljon ihmisiä ja eläimiäkin. Tyttö riisui mustan hupparinsa ja korjasi keltaista toppiaan suorempaan, hupparin mukaan ottaminen oli kotona vaikuttanut hyvältä ajatukselta, sillä taivas näytti hieman pilviseltä, onneksi taivas oli nyt kuitenkin selkeä. Pitkin ja ryhdikkäin askelin Adriana asteli pitkin hiekka polkua, kunnes näki hieman suurikokoisemman koiran astelevan jonkin matkan päässä hänestä. Adriana piti kovasti kaikenlaisista koirista, mutta oma Jerry oli kaikista rakkain. Adriana vilkaisi nopeasti ympärilleen, muttei kuitenkään nähnyt ketään, ei häntä kyllä ketään kiinnostanutkaan nähdä. "Hei kaveri, mitäs täälä tepastelet ?" Mustahiuksinen jutteli koiralle, jonka katse kääntyi tyttöön. Lävistetty kävi kyykkyyn ja ojensi hieman kättään. "Tule tänne vaan." Tyttö tokaisi ja hymyili koiralle joka asteli hiljalleen mustahiuksisen luokse.

Adrianasilitti koiraa, kunnes kuuli takaansa askelia. Tyttö käännähti ja näki vaalean tytön takanaan. "Onko tää sun koira ?" Adriana kysyi ja nousi ylös, korjaten ryhtinsä oitis.

// Sori jos liikaa tolla koiralla pelailin x)//
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiroi
Aloittelija
Shiroi


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 14.04.2010
Ikä : 29

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty7/9/2010, 23:12

//Ei haittaa yhtään : DD Sori multa tönkköä, tarvii lähteä käymään vielä lenkillä ku kaveri on toistaiseksi hereillä x') //

Sarah oli kävellyt tovin omissa ajatuksissaan tuttua biisiä hyräillen, kunnes havahtui siihen ettei Ediä näkynyt. Blondi vilkuili hieman hermostuneena ympärilleen ja lähti kävelemään ripeämmin polua eteenpäin. Jo seuraavan mutkan takaa paljastui Edin hitaasti heilahteleva häntä. Poju oli ilmeisesti löytänyt taas uuden silityksien tarjoajan. Katy meni lähemmäs mustahiuksista tyttöä, joka kääntyi ripeästi kasvot hänen suuntaansa. "Joo mun se on. Musiikin kuuntelu ja koiran irti pitäminen samaanaikaan pitäis olla kiellettyä." Sarah sanoi vaimeasti naurahtaen ja kääntyi sitten koiran puoleen pujottaakseen puolikuristavan pannan takaisin sen kaulaan. Tyttö näytti ehkä hieman tutulta, joten tämä päätteli, että tuo kävisi samaa koulua. "Monesko vuosi sulla menee?" Sarah kysyi ennenkuin pyysi Ediä varjoisampaan paikkaan loikoilemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty7/10/2010, 10:43

Adriana katseli tyttöä päästä varpaisiin ja vilkaisi koiraa vielä. "Monesko vuosi sulla menee?" Tyttö oli kysynyt mustahiuksiselta ja vastasi nopeasti. "Ensimmäinen, kohta toki alkaa se toinen." Lävistetty tokaisi ja hymyili, vilkuillen blondia. "Entäs sulla ?" Adriana kysäisi ja kyykistyi silittämään koiraa uudestaan. "Hienon koiran kyllä omistat. Mulla on bluemerle collie, tahtoisin sen kyllä tänne.. Mulle ei oo vielä selvinny saako eläimiä pitää koulun asuntolassa, tiiätkö sä ?" Tyttö kysäisi, ei olisi mitään parempaa kuin saada Jerry taas saman katon alle asustelemaan.

// mitenhän tää peli vois jatkua :o Mulle kelpaa melkeenpä minkälainen peli vaan, ei kuitenkaan mitään tappelua. Tuskin sellaista tästä edes saisi :--D
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiroi
Aloittelija
Shiroi


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 14.04.2010
Ikä : 29

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty7/13/2010, 23:11

Sarah oli kuvitellut jostain syystä toisen olevan häntä vanhempi, mutta sai yllättyä, kun mustahiuksinenkin keroi käyvänsä vasta ensimmäistä vuotta. "Sama täällä. Mä alotin kyllä kuukauden verran myöhässä, kun tuli muuttamisen kanssa pieniä ongelmia." Blondi kertoi tyttöä ja koiraa katsellessaan. Edi oli ilmeisesti ottanut ilon irti vapaana olemisesta, koska se näytti olevan polviin asti hiekasta lentäneen pölyn peitossa. "Mulla on bluemerle collie, tahtoisin sen kyllä tänne.. Mulle ei oo vielä selvinny saako eläimiä pitää koulun asuntolassa, tiiätkö sä?" Katyn mieleen tuli nyt vasta, ettei se itsekään ollut kysynyt lupaa koiran pitämiseen. "Jaaa... Hyvä kysymys! Edi on asustanut mun kämpässä melkeinpä koko ensimmäisen lukuvuoden ajan, eikä ainakaan kukaan ole asiasta valittanut." Sarah totesi nurahtaen. "Voisit saada naapuriin painiseuraa jos vain et ala isottelemaan Jerrylle." Se selitti koiralle uroksen luppakorvista pidellen.

//Joo taitaa se pienikin riita jäädä saamatta : D Mulla on ainaki aina niin helwetisti ideoita, ettäh... Seki on tylsä jos tulee vain sellanen perus peli, jossa ei tapahdu oikein mitään.//
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty7/14/2010, 10:33

Adriana hymyili, kun kuuli että koira asustaa koululla. "Voi, hienoa. Pitääkin heti kämpällä soittaa isälle. Isottelusta ei tuskin tule huolta, Jerry osaa pistää sellaiset kaverit kuriin." Adriana sanoi ja hymyili. "Olen muuten Adriana." Mustahiuksinen sanoi ja ojensi reippaasti kättään blondia kohden. Adriana yritti keksiä jotain muuta puheenaihetta, kuin koirat mutta se jäi lyhyeen. "Harrastatko koirasi kanssa mitään tai käyttekö kilpailuissa ?" Lävistetty tyttö kysyi ja nosti katseensa koirasta.

// kerro ideoita :----D sori, ko tästä tuli tällanen lyhyt sonta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiroi
Aloittelija
Shiroi


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 14.04.2010
Ikä : 29

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty9/19/2010, 12:35

Sarah kätteli toista ja kertoi oman nimensä. "Olisi mukava saada lenkki seuraa koulun lähettyviltä." Blondi totesi kuultuaan, että Adrianaksi esittäytynyt voisi saada koiransa asunnolleen. "Meinaatko, että Jerry on sun kämppikselle ok? Tai no onko sulla ylipäätään kämppistä?"Katy kysyi muistellen minkälaisia kuittailuja oli edellisessä asunnossaan saanut omalta kämppäkaveriltaan. "Mun harrastaminen on vähän jäänyt tänne tulemisen jälkeen, mutta aiemmin kävimme toko treeneissä ihan vain omaksi huviksi. Mua kiinnostaisi kovasti käydä joskus koittamassa maastojuoksua nyt kun rhodesiankoiratkin saisivat kisata siinä. Entäpä sinä ja Jerry?"

//Anteeksi taas, kun oon laiskotellut. Kone hajos >/ Tönkköä tekstiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty9/19/2010, 15:25

Adriana hymyili. "Meillä oli ihan oma valmentaja sillon, kun aloitettiin. Jerryn kanssa käydään näyttelyissä, toko kokeissa ja satunnaisesti agilityssä, koska panostetaan nyt tottelevaisuuteen. Jerry on kyllä jo saanut muotovalion arvon ja tähdätään tottelevaisuusvalioon." Mustahiuksinen selitti tunteella ja katseli aina välillä kaunista koiraa.

"Ei mulla oo vielä kämppistä. Tuskin tuleekaan, ku saavat mun vittumaisuudestaan tarpeekseen." Sinisilmä sanoi ja virnisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiroi
Aloittelija
Shiroi


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 14.04.2010
Ikä : 29

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty9/19/2010, 19:53

Blondi kuunteli päätään nyökytellen Adrianan selostusta heidän harrastuksistaan. "Sullahan on monipuolinen koira, kaunis ja fiksu. Edillä tuntuu välillä olevan pää täynnä sahanpurua." Sarah totesi hymyillen. Tyttö poimi maasta kävyn ja heitti sen koiralle. Riippukorva alkoi touhuta itsekseen uuden lelunsa kanssa, pureskellen ja tassuillaan huitoen. Sarah oli hieman kummissaan mustahiuksisen seuraavasta kommentista kämppikseen liittyen. "Mikäs sussa sitten on vikana? Et sä ainakaan näin lyhyen tapaamisen jälkeen vittumaiselta vaikuta." Blondi kertoi naurahtaen.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty9/20/2010, 15:32

Adriana virnuili. "En nyt sen fiksuudesta tiiä, ainaki se tykkää olla mieliks ja sillon ku sitä toruu, se yrittää kaikki temput tehä ihan vaa miellyttääkseen." Mustahiuksinen naureskeli Edille, joka järsi käpyä innoissaan. Miten koirat osasivatkaan olla niin pienestä iloisia ? "Mikäs sussa sitten on vikana? Et sä ainakaan näin lyhyen tapaamisen jälkeen vittumaiselta vaikuta." Sarah oli kysynyt ja Adriana tuhahti. "Nooh, kai jotkut saa musta sitte sellassen kuvan. Varsinki ärsyttävimmät opettajat ja noi tollasset ihme lissut, jotka kyylää kaikkia nenän varttaan pitkin. Satun vaa olemaa sellanen ihminen, joka sanoo asiansa suoraa, mitää kiertelemättä." Sinisilmä sanoi ja potkaisi maassa olevaa kiveä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bing bong / Miiraaa Empty
ViestiAihe: Vs: Bing bong / Miiraaa   Bing bong / Miiraaa Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bing bong / Miiraaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Arkisto :: Pelatut pelit-
Siirry: