Dirty Secret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dirty Secret
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 And we go on and on and on

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 17:00

Leonie sytytti tupakkansa rauhassa ja vetäisi ensimmäiset henkoset nautinnollisesti. Tunnit olivat tytön osalta ohi ja vapaa-aikaa Leonie olikin kaivannut. Päivä oli ollut kamala, tytöllä oli ollut ongelmia päästä sängystäkin ylös kun niska, hartiat ja koko selkä oli aivan jumissa. Tyttö oli opiskellut edellisen päivän tukalassa asennossa ja käynyt vielä juoksemassa muutaman kilometrin. Päiviä oli kulunut itseasiassa useampikin kyseisissä merkeissä.

Leonie käveli ajatuksiinsa vaipuneena ja löysi etsimänsä. Koulurakennuksen sisäpuolella odotti terveydenhoitajan huone ja sielä uusi hieroja josta Leonie oli kuullut puhuttavan. Jotain tytön täytyisi tehdä tai viikon loppuun mennessä hän ei liikahtaisi milliäkään tuskaltansa.

Tyttö heitti tupakan tumpin maahan ja vetäisi oven auki astuen lämpimään rakennukseen.
'Missä hemmetissä se terveydenhoitajan huone oikein on?' Leonie pohti itsekseen ja lähti vaeltamaan ympäriinsä.
Hän tutki nimikylttejä ja viimein tärppäsi. Leonie ei vaivautunut koputtamaan oveen, vaan astui sisään ilman odottelua.

//koita saada jotain irti (: //
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 17:08

Jason oli saanut tavaransa järjestykseen. Pöytä oli mallillaan ja siinä päällä paperi, pyyhe ja öljy. Juuri kun mies oli päässyt istumaan ja pelaamaan puhelimellaan Tetristä, sievä tyttö astui ovesta sisään. "Terve, sinä sitten olet varmaan Leonie." Jason sanoi ja hymyili tytölle. Hän ojensi pyyhkeen tulijalle, "Voit mennä riisuutumaan tuon sermin taakse, voit jättää housut jalkaan jos et tahdo että jalkoja hierotaan." Sinisilmä tokaisi ja asteli desinfioimaan käsiään. "Kun vaatteet on pois, niin voit asettua pöydälle mahallesi ja kasvot tuohon reikään."

/ tuli vähän pätkä /
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 17:17

"Joo, olen mä Leonie. Ja sä olit Jason tai jotain siihen suuntan?" Leonie varmisti. Hän nappasi pyyhkeen mieheltä ja meni ohjeiden mukaan sermin taakse riisuutumaan. Tyttö riisuutui nopeasti suuresta kauluspaidastansa ja siirtyi makaamaan pöydälle. Tyttö ei ollut käyny ennen tuntemattomalla hierojalla, mutta tyttö ei silti ollut hermostunut. Leonie tiesi ettei Jason tulisi näkemään tytön kropassa mitään epäkohtaa, sillä hän oli aina pitänyt itsensä kunnossa ja ihokin oli kauniin sävyinen. Lämpimän ruskea, maitokahvin värinen iho oli Leonien mielestä säväyttävämmän ja paremman näköinen kuin perus brittiläinen pelästyttävän kalpea iho.

"Sulla on muuten kivan väriset silmät." Leonie totesi jopa itsensä yllätykseksi mukavalla äänensävyllä. Tyttö asetteli itsensä paremmin pöydälle ja rentoutui toisen käsiteltäväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 17:29

Jason asteli lähemmäs hierontapöytää ja siirsi pyyhkeen pois tytön selän päältä. "Sulla on muuten kivan väriset silmät." Mies kuulu Leonien tokaisevan ja naurahti. "Kiitos, tuota on kuultu melkein lapsesta asti." Jason siirsi tytön hiukset pois niskalta ja sormet hipoivat kaulaa niin, että se aiheutti varmasti kylmiäväreitä. Mies laski käsilleen öljyä ja alkoi painelemaan toisen niskoja. "Sano vaan jos painan liian lujaa." Jason tokaisi ja alkoi vetämään sormilla selkärangan vieriä.

"Sulla muuten on aika kivat hiukset. Itsekkin ottaisin rastoja, jos jaksaisin hiukset noin pitkiksi kasvattaa." Jason tokaisi, kun veti lihaksia auki niiden säikeiden suuntaisesti. Hupparin hihat valuivat aina välillä alas ja Jason oli saanut niitä jo tarpeekseen korjailla, joten heitti koko hupparin pois. "Mitenkäs tytöllä on päivä sujunut ?" Mies kysyi rakentaakseen jonkinlaista keskustelua, sillä hiljaisuus oli varsin ikävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 17:40

Jason siirsi Leonien hiuksia hieman ja laittoi kätensä tytön niskalle. Liike aiheutti tytölle pienen säväyttävän vilun tunteen kylmienväreiden kulkiessa kehon läpi.
"Sano vaan jos painan liian lujaa." Jason kehotti, mutta tyttö oli täysin tyytyväinen miehen käyttämään voimaan.
"Tää on just hyvä. Mun lihakset ja kaikki on niin jumissa." Leonie sai sanottua.


"Sulla muuten on aika kivat hiukset. Itsekkin ottaisin rastoja, jos jaksaisin hiukset noin pitkiksi kasvattaa." Jason kehui Leonien hiuksia ja tyttö ilahtui saamastaan kohtelijaisuudesta.
"Kiitti. Mulla on ollu rastat neljä vuotta ja olen tykännyt kovasti, tein nää ite. Nää on niin helpot, mutta kuitenkin vaikeat." Tyttö sanoi vastaukseksi. Hän oli aina pitänyt rastoista ja vanhempiensa vastusteluista huolimatta rastoittanut hiuksensa, eikä ollut katunut tekoa hetkeäkään.

Hieronta keskeytyi hetkeksi ja pian Jason olikin palannut työnsä äärelle. Leonie katsoi kohtelijaaksi vastata miehen esittämään kysymykseen.
"Tää päivä on ollut ihan kauhee. Aamulla kaikki paikat oli niin tukossa, että teki häijyä nousta ylös ja koulupäivä oli rankka. Luin vielä paria ainetta kämpillä, haluun olla se kaikista paras. Miten oma päiväs on sujunut?" Tyttö tilitti hieman tuntojaan.
"Voitko keskeyttää hetkeks, niin mä laitan hiukset kiinni. Nää haisee röökiltä." Leonie pyysi keskeytystä sillä hiusten haju häiritsi häntä huomattavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 17:49

Jason katsoi tyttöä, joka kertoi rastoittaneensa hiuksensa itse. "No, jos meinaan rastat hankkia taidan tulla sun pakeille." Jason sanoi ja naurahti hiljaa. Kun tyttö kertoi päivästään Jason alkoi heti neuvomaan: "Jos paikat on aamusta oikein jumissa, kannattaa silloin joko venytellä tai pyytää kaveria hieromaan. Jos oikein haittaa niin voi jäädä vaikka kotiin lepäämään, ottaa lihasrentoutus lääkkeen ja käydä pitkälleen. Itse tein sillein aina." Mies sai lauseensa päätökseen ja siirtyi jo alaselkään.

"Mun päivä on taas mennyt ihan oleiluun ja siihen, että keksisi jotain tekemistä. Jos joskus saisi oikein kunnon bileet jonnekkin pystyyn, niin vois toi mielentila vähän kohentua." Jason sanoi ja naurahti. Tämän jälkeen Leonie ehdotti keskeyttämään hieronnan hetkeksi, koska laittaisi hiuksensa kiinni. "Laita toki, jos se omaa nenääsi pistää." Mies tokaisi ja odotteli toisen hiuksien kiinnitystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 18:02

"No, jos meinaan rastat hankkia taidan tulla sun pakeille." Jonathan sanoi naurahtaen.
"Tule vaa, mä hoidan homman siististi ja nopeasti." Tyttö heitti.
Leonie kuunteli tarkkaan miehen ohjeita tulevaisuutta ajatellen.
"Hyviä neuvoja, kiitti hirveesti. Tai sitten mä teen niin, että aina kun alkaa olla ihan jumissa, tuun sun luokse." Leonie tokaisi ja keskittyi jälleen hierontaan. Jason oli jo alaselän pakeilla.
"Jos joskus saisi oikein kunnon bileet jonnekkin pystyyn, niin vois toi mielentila vähän kohentua." Leonie kuuli Jasonin sanovan.
"Mä olen niin samaa mieltä. Täällä ei ole elämää oikeesti." Tyttö yhtyi Jasoniin ja nousi istumaan. Hän sitoi hiuksensa nopeasti nutturalle.
"Okei, voit jatkaa. Nyt on paljon parempi." Leonie ilmoitti olevansa valmis.

"Tää mesta on muutenkin aika outo. Siis täällä on tosi paljon porukkaa ulkomailta, siis olen mäkin USA:sta, mutta jokaisella tuntuu olevan luurankoja kaapissa enempi vähempi. Isä lähetti mut tänne ilman mun mielipidettä. Jos olisin saanut valita, niin en olisi koko Iso-Britanniaan astunut jalallanikaan. Täällä sataa koko ajan ja kukaan ei ole kiinnostunut." Tyttö valitti. Hän olisi halunnut mieluusti huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja kyllähän tytötkin kävi.
"New Yorkissa on niin rentoo ja seuraa löytyy monessa eri mielessä ajateltuna." Leonie jatkoi hieman vihjailevaan sävyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 18:20

Tyttö sai hiuksensa nutturalle ja Jason pääsi taas jatkamaan hieromista. "Jos joku saisi pidettyä sellaiset bileet, että vois vetää viinaa sen verran, ettei taas aamulla muista mitään. Se on joskus ihan kivaa." Leonie oli yllättävän kiinnostava ihminen, hänen juttunsa eivät olleet sellaisia mitkä pyörivät koko ajan saman asian ympärillä, pääsemättä siihen todelliseen asiaan. "Mä tulin tänne kanssa USA:sta. En enää jaksanu olla sielä, vaikka ilmasto oli paljon miellyttävämpi." Mies selitti ja hieraisi mustia hiuksiaan pois silmiltä.

Jason tuhahti. Ihme jos kukaan ei ole ollut kiinnostunut Leonien tapaisesta tytöstä, hän oli todella mukava. Hyvää juttu seuraa ainakin, ei muusta Jason voinut arvostella. "New Yorkissa on niin rentoo ja seuraa löytyy monessa eri mielessä ajateltuna." Leonie sanoi ja Jason naurahti. "Uskoisin, että täältäkin sitä seuraa löytyy, kunhan uskaltaa mennä ihmisiin tutustumaan. Itse olen ainakin törmännyt siihen, että seura onkin lähempänä kuin osaa kuvitella." Jason sanoi ja pyöritteli peukaloillaan tytön ristiselän paikkeilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 18:28

Leonie yllättyi iloisesti kuultuaan Jasoninkin tulevan USA:sta.
"Mistä päi Jenkkejä sä oot?" Tyttö uteli hieman.

"Uskoisin, että täältäkin sitä seuraa löytyy, kunhan uskaltaa mennä ihmisiin tutustumaan. Itse olen ainakin törmännyt siihen, että seura onkin lähempänä kuin osaa kuvitella." Jason puolsi Leonien väittämää.
"En mä ole tutustunut vielä paljoa kehenkään joka olisi kiinnostava ihminen ja jonka kanssa mä haluaisin tutustua paremmin. Myös isän sanoin kuvailtuna, mun hankala luonne on este." Tyttö vastasi.
"Ihmiset täällä ei haluu olla tekemisissä hankalan luonteen omaavan sekasikiötytön kanssa. Useimmat haluais tyrkätä mut kategoriaan Aasia." Leonie jatkoi pienen hetken takia. Tyttö ei toki maininnut, että suurempi syy sosiaalisten tilanteiden puutteelle oli Leonien oma häijy ja ylimielinen käytös. Ihmiset jotka uskaltautuivat jututtamaan Leonieta, perääntyivät yleensä heti kun tytön oikea luonne paljastui.

"Vitsi, sä oot niin hyvä tässä. Ei satu ollenkaan." Tyttö totesi rentona.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 18:40

"Mistä päi Jenkkejä sä oot?" Jason kuuli tytön kysyvän ja naurahti. "Hassua kyllä, yllättävän läheltä New Yorkia. Tulen Newarkista." Mies sanoi ja tuhahti taas hassusti. "Voit nyt kääntyä selällesi, jos haluat. Siirryn noihin jalkoihin. Tässä tyyny, nii ei toi reikä tossa pöydässä haittaa." Jason tokaisi ja ojensi tyynyn tytölle. Mies itse kääntyi poispäin Leoniesta, jos tämän tarvitsisi korjata pyyhettään, tirkistely ei olisi tässä tapauksessa oikein kohteliasta.

"En mä ole tutustunut vielä paljoa kehenkään joka olisi kiinnostava ihminen ja jonka kanssa mä haluaisin tutustua paremmin. Myös isän sanoin kuvailtuna, mun hankala luonne on este." Leonie sanoi ja Jason katsoi tyttöä. "Vai että hankala luonne ? Minusta vaikutat oikein kiinnostavalta tytöltä." Jason sanoi ja virnisti veikeästi. Mies kaatoi hieman öljyä käsiinsä, sillä se pehmittäisi jalkojen nahan, vaikka tytön jalat vaikuttivatkin hyviltä. Mies paineli tytön jalkapohjia ja veti peukaloaan ja etusormeaan sääriluun "ympäriltä", se tuntui epämukavalta jos omisti harmillisen penikkataudin. "Vitsi, sä oot niin hyvä tässä. Ei satu ollenkaan." Jason hymyili ja katsoi tyttöä. "Ollaanhan tämän eteen vaivaa nähtykkin. Vapaa-ajalla on hyvä aina välillä harjoitella, ettei taidot ihan ruostu. USA:ssa sain lainata ystäviäni." Mies tokaisi ja nauroi päälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 19:05

"Voit nyt kääntyä selällesi, jos haluat. Siirryn noihin jalkoihin." Jason tokaisi ja antoi tyynyn Leonielle. Leonie nousi pöydältä seisomaan ja taitteli pyyhkeen puoliksi jotta se peittäisi vain kriittisimmät kohdat.
"Oot todellinen herrasmies, et edes yrittänyt kurkkia." Leonie kiusoitteli Jasonia käydessään taas makaamaan pöydälle.

"Vai että hankala luonne ? Minusta vaikutat oikein kiinnostavalta tytöltä." Jason sanoi ja virnisti veikeästi.
"No sulle mä en haluakaan olla se veemäinen ämmä jos haluan hoidattaa itteni kuntoo toisenkin kerran." Tyttö leikitteli ja tarkkaili Jasonia. Mies näytti kivalta, juuri sellaiselta tyypiltä johon Leonie olisi voinut ihastua joskus.

Jason palasi Leonien jalkojen pariin ja se tuntui taivaalliselta. Tyttö oli seissyt korkokengät jalassa koko päivän, joten jalat olivat enemmän vähemmän hieronnan tarpeessa myös.
"Tosi ihailtavaa että sä oot nähnyt vaivaa taitojesi kasvattamiseksi. Itse olen todella motivoitunut opiskeluuni. Haluan läpäistä koulun parhailla papereilla, koska en halua duunia jossa joudun jonkun käskytettäväksi." Leonie sanoi ja tuijotti kattoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 19:16

“Vai, että oikeen veemäinen. Voit olla mitä olet täälä, teeskentely on ikävä asia.” Jason sanoi ja siirtyi kantapään kohdalle, jota paineli hieman voimakkaammin. Leonie vaikutti todella mukavalta, eikä Jason voinut oikeastaan uskoa että tuo ihana tyttö olisi oikein ämmäkin. Tytön luonne oli houkutteleva ja hänen juttunsa erittäin kiinnostavia. Leonie voisi olla mukavaa seuraa jatkossakin, ystävänä tai jonkinlaisena seurana, ihan miten tyttö tahtois. Ei Jason kuitenkaan kehdannut ruveta tuollaisia ehdottelemaan, tyttö saisi tehdä sen itse jos tahtoisi, ei tuollaisen ehdottelu olisi varmaankaan edes tyttöä kiinnostanut, olihan Jason tuota muutamankin vuoden vanhempi.

Jason alkoi olla valmis hierontansa kannalta, mutta tytön kanssa rupattelu oli mukavaa, eikä hänellä ollut tänään edes muita aikoja hoidettavana. “Rupeen tässä olemaan kohta valmis, mutta kun ei ole muita aikoja enää tänään, voisin vaikka oikeen ekstrahieronnan suorittaa. Sano vaan mistä hieron.” Jason tokaisi ja tajusi viimeisen lauseen olevan aika erikoinen, kun kaksimielisesti ajatteli (mies ajatteli kaiken yleensä kaksimielisesti). Hän ei kuitenkaan pyrkinyt lausahdustaan korjaamaan, vaan katsoi ajattelisiko tyttökin tuon samalla tavalla ja minkälainen reaktio olisi. Joskus oli ihan mukava kiusoitella ihmisiä, varsinkin mukavia sellaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 19:28

"Mäkään en tykkää teeskentelystä ja olen kuten jo sanoin, sä oot niin kiva et haluun olla sulle kans kiva." Leonie myönsi Jasonille.
"Haluisitsä olla mun kaveri? Joo mä tiedän sä oot henkilökuntaa ja täys-ikänen mut eihä ihmisissä ole mitää ikärajaa joka tekee siitä kiinnostavan ja ei-kiinnostavan. Ois mukava tuntee sua paremmin." Tyttö ehdotti spontaanisti.

Rupeen tässä olemaan kohta valmis, mutta kun ei ole muita aikoja enää tänään, voisin vaikka oikeen ekstrahieronnan suorittaa. Sano vaan mistä hieron.” Jason sanoi.
"Tajuutsä kuinka kaksimielisesti tuonki voi ajatella?" Tyttö kysyi olevinaan tosissaan ja purskahti nauruun.
"Mut sä saat itse päättää mistä hierot, mulle se on aika pitkälti ihan sama, nyt kun selkä on kuoseissa." Leonie myöntyi minkä naurultaan sai sanotuksi.
Tyttö kokosi itsensä viimein ja tuijotti Jasonia lähes mustilla silmillänsä.
"Kiitti Jason, mä nauroin ensimmäistä kertaa aidosti pitkään aikaan." Tyttö sanoi lopulta.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 19:41

Jason kuuli tytön kysymyksen ja hymy levisi taas miehen kasvoille. “Totta kai ! Itsekkin tahtoisin tutustua sinuun paremmin.” Jason sanoi ja hymyili leveästi. Mies alkoi nauramaan Leonien kanssa samaan aikaan, tyttö tosiaan ajatteli myöskin kaksimielisesti ! “Itsekkin tokaisit vähän kaksimielisesti.” Jason sanoi tytölle, joka oli juuri ehdottanut tätä hieromaan mistä vain, tyttö tuskin oli tarkoittanut sitä tosissaan.

Leonie kiitteli Jasonia aidosta naurusta ja mies punastui hivenen. “Eihän tuo mitään, kuuntelen nauruasi mielelläni, siinä on kivan pirteä sävy.” Sinisilmä totesi ja siirtyi tytön pään taakse. Jason siirsi kätensä Leonien olkapäille ja alkoi peukaloillaan painelemaan kohdista, joista sai veren hyvin kiertämään. Mies siirsi käsiään hiljalleen käsivarsille ja paineli niiden lihaksia ja alkoi vetelemään sormilla tytön koko käsivarren mittaa. “Tämä rentouttaa lihakset, mutta saattaa kutittaa.” Jason sanoi ja tuhahti taas hassusti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 19:53

"Ei siinä mitään kaksmielistä ollut, mä tarkoitin sitä todella." Leonie painotti vaikka tiesi että sen voisi ajatella miten halusi.

Jason siirtyi Leonien näkymättömiin, tytön pääntaakse ja siirsi kätensä Leonien olkapäille ja alkoi peukaloillaan painelemaan kohdista, joista sai veren hyvin kiertämään. Mies siirsi käsiään hiljalleen käsivarsille ja paineli niiden lihaksia ja alkoi vetelemään sormilla tytön koko käsivarren mittaa. “Tämä rentouttaa lihakset, mutta saattaa kutittaa.” Jason sanoi varoitukseksi.
"Okei, ihan miten vain." Leonie sanoi ja pyörähti ympäri. Tyttö suuteli Jasonia yllättäen ja perääntyi.
"Anteeks, en mä tarkottanu. Ei mun ois pitänyt." Leonie pyyteli anteeksi tekoaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 20:05

Vai oli tyttö tarkoittanut asiaansa, Jason ei kyllä tiennyt millilailla ja jatkoi hierontaansa ihan tavallisesti. Seuraavaksi mies kuuli tytön lausahduksen ja siinä samassa tunsi tuon huulet omillaan. Jasonin ilme oli varmasti aika kiinnostava, ehkä hieman epävarma. Mies ei edes ehtinyt vastaamaan toisen suudelmaan, kun tuo jo perääntyi. Leonie yritti kovasti pahoitella tekoaan, mutta Jason vain naurahti. “Mitäs sinä anteeksi pyytelet.” Mies tokaisi ja suuteli tyttöä takaisin.

Tytön huulet olivat pehmeät ja neitokainen osasi totisesti suudella, tuskin oli ensimmäinen kerta. Jason siirsi kätensä toisen poskille ja suutelikin tuota pitkän tovin. Jason odotti tytön reaktiota innolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 20:24

Jason ei ollut kieltänyt tyttöä, aivan kuten Leonie oli odottanut. Tytön yllätykseksi Jason vastaavasti suuteli häntä ja Leonie vastasikin suudelmaan rohkeasti, pidellen samalla pyyhettä yllään. Tyttö ei ollut ehtinyt tietenkään vielä pukea päälleen.
"Sä olet hyvä suuteleen." Leonie kehui.
"No voi helvetin kuustoista, mitä mä teen tän pyyhkeen kaa kun mun pitää keskittyy tähän samalla. Ei se mulle toki ole ongelma jos mä en peittele mun kroppaa, mut en haluu sulle mitää kiusallisia tilanteita." Leonie alkoi selittämään ja suuteli Jasonia jälleen.

//kamalan lyhyt sori//
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/27/2010, 20:36

Jason katsoi toista ja suuteli tuota uudestaan. “Etpä säkään hullumpi ole.” Mies tokaisi ja hymyili.
“Mutta voithan sä sen tiputtaa jos tahot. Oonhan mä ennenkin naisia alasti nähnyt, voit kyllä käydä laittamassa ihan paidankin päälle jos tahdot.” Jason tokaisi ja suuteli toista ja siirsi kätensä toisen hiuksiin, rastat olivat hauskan tuntuiset käsissä.

“Sano vaan kun et enää tahdo. En painosta mitenkään.” Jason tokaisi ja siirtyi suutelemaan toisen kaulaa, joka oli lämmin ja hieman hierontaöljyssä.

/ täkki tosi lyhyt, mut joudunnyt menee. 8--) Huomenissa jatkettais ? /
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/28/2010, 15:06

Leonie katsoi Jasonia silmiin ja antoi pyyhkeensä pudota. Leonie oli ylpeä kehostansa, joten miksi salata sitä muiltakaan.
“Sano vaan kun et enää tahdo. En painosta mitenkään.” Jason muistutti ja siirtyi suutelemaan Leonien kaulaa.
"Mä haluun tätä oikeesti. Mutta silti tosi kilttiä olla painostamatta, kyllä mä tiedän miltä tää näyttäis rehtorin silmissä jos se sais tietää." Tyttö sanoi hiljaa.

Rastahiuksinen tyttö kosketteli Jasonin yläkroppaa erittäin innokkaasti.
"Mitä sä olisit valmis tekemään mulle?" Leonie sanoi ja esitti hyvin viatonta. Tyttö nautti erikoisista tilanteista ja tämä oli eräs kategoriaan kuuluva.

//jumii sori :<//
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/28/2010, 15:21

Miehen suu pysyi hymyssä ja mustat hiukset peittivät silmät. Kylmätväreet valtasivat taas miehen kehon, tyttö oli pudottanut pyyhkeensä ja Jason näki hänen koko kroppansa. "Rohkea temppu." Jason sanoi ja suuteli toista toistamiseen. "Mitä sä olisit valmis tekemään mulle?" Jason nosti hieman katsettaan ja katsoi suoraan Leonien silmiin, omien hiustensa takaa. "Et uskokaan mitä." Mies tokaisi ja suuteli tytön kaulaa.

// tosi lyhyt ;o //
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/28/2010, 15:30

"Rohkea temppu." Jason sanoi Leonielle tämän paljastettua kehonsa.
"Niin minustakin, mutta uskon että pääset mun kanssa tasoihin." Tyttö kiusoitteli miestä.

"Ootko sä hetero vai bi kun mä kelpaan sulle? Tuntuu et tässä mestassa jokainen on enempi vähempi homo tai lesbo." Leonie kysyi hetken päästä ja jatkoi Jasonin suutelua. Leonien isä ei ollut kertonut koulusta oikeastaan mitään lähettäessään tyttönsä opiskelemaan.
"Sori että mä utelen, mä en vain tajua. Täällä on ihmisiä ympäri maailmaa ja tuntuu et jokaisella on enemmän salaisuuksia kuin jaksaa laskeakaan." Leonie selvitti.
"Mut nyt mä lopetan tän turhan lässyttämisen ja keskityn suhun täysin." Tyttö lupasi ja alkoi askartelemaan miehen paitaa pois tämän päältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/28/2010, 15:46

"Niin minustakin, mutta uskon että pääset mun kanssa tasoihin." Leonie sanoi kiusoitellen ja Jason ei voinut olla suutelematta tuota. Miehen käsi hakeutui tytön reidelle ja sitä kautta takapuolelle, hyväillen. "Ootko sä hetero vai bi kun mä kelpaan sulle? Tuntuu et tässä mestassa jokainen on enempi vähempi homo tai lesbo." Jason huokaisi ja sanoi: "Olen huomannut ihan saman. Itse lukeudun luultavasti niihin biseksuaaleihin."

Leonie oli ruvennut riisumaan Jasonia, mikä aiheutti miehessä lisää kylmänväreitä. Jason auttoi paitansa pois päältään, miehen yläruumis oli yllättävän lihaksikas, vaikkei hän ollut pitkään aikaan käynyt salillakaan. Mies siirsi kätensä toisen poskelle ja suuteli tuota, miksi Jason aina päätyi tällaiseen tilanteeseen ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/29/2010, 15:48

"Jason meidän pitäisi lopettaa. Mä en haluu pilata meidän mahdollista kaveruutta tällä. Tutustutaan paremmin ja katsotaan sitten, ok?" Leonie perusteli pyyntönsä harkitusti. Oli harvoja kertoja kun Leonie halusi keskeyttää mitään oli kyseessä tuttu tai tuntematon.
"Sitä paitsi, kuka tahansa voi astella ovesta sisään ja nähdä. Mulla ei ole varaa saada potkuja täältä. Tai on, sitähän mä haluan, mutta isä ei arvosta." Tyttö jatkoi nopeaan tahtiin.

Leonie ihmetteli itsekin, mistä moinen mielenvaihdos oli iskenyt. Tyttö oli ollut enemmän kuin sata prosenttisesti mukana jutussa, hän se oli tehnyt ensimmäisen siirronkin, mutta nyt häntä alkoi epäilyttää kaikki.

"Anteeks." Leonie sanoi ja katosi sermin taakse pukeutumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
mau.
Taituri
mau.


Viestien lukumäärä : 435
Join date : 23.01.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pilvilinna

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/29/2010, 19:02

Jason tuijotti tyttöä joka oli ruvennut tarkoin perustelemaan asioita. Vastahan tuo oli ihan täysillä mukana ja tehnyt vaikka mitä. Miehestä alkoi tuntua siltä, että tämä oli tehnyt jotain väärin tai painostanut tyttöä hommaan, ei hän kuitenkaan omasta mielestään ollut. "Teinkö jotain väärin ?" Jason kysyi, katsoen Leonieta hieman alakuloisen beaglen näköisenä (tai siltä hän uskoi näyttävänsä).

"Anteeks." Tyttö tokaisi ja sujahti sermin taakse. Jasonin mielentila oli ollut jo hetken pilvissä, mutta nyt se oli laskenut kuin lehmän häntä. Mies hyppäsi istumaan hierontapöydälle ja nappasi paitansa käsiinsä. Mustat hiukset silmillä Jason katseli lattiaa ja yritti miettiä, mikä toiseen oikein oli mennyt. Mies puki paidan ylleen ja odotti tytön tulevan sermin takaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Romihi
Pomottaja
Romihi


Viestien lukumäärä : 168
Join date : 26.10.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Hamburg

And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty1/29/2010, 19:15

"Et sä tehnyt mitään väärää, ihan oikeesti Jason. Mä en nyt vaa sittenkään halua." Tyttö vakuutteli ja tottahan se olikin.
Leonie puki vaatteensa nopeasti ja pakkasi tavaransa.
Hän vilkaisi Jasonia joka näytti hieman alakuloiselta, tai itseasiassa aika paljonkin.
"Jason, älä ole möks. Jatketaan joku toinen kerta." Leonie ehdotti ja suuteli poikaa nopeasti poskelle. "Mun täytyy nyt mennä, anteeks. Kokeet odottaa." Leonie pahoitteli ja katosi ovesta ulos.

//sori, pakko lopettaa tää kun mulla on koeviikko nii ei oo aikaa kirjotella//
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





And we go on and on and on Empty
ViestiAihe: Vs: And we go on and on and on   And we go on and on and on Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
And we go on and on and on
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dirty Secret :: Arkisto :: Pelatut pelit-
Siirry: